Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suomalaisten ujous on komediaa.
Kun meet pukkariin ja joku toinen jannu tulee samaan aikaan, menee istumaan penkille.
Itse käyt suihkussa ja puet vaatteet ja tää toinen on sen viisi minuuttia vaan istuu paikollaan tekemättä mitään.
Odottaa vaan että pukkari on tyhjä että kehtaa mennä suihkuun.
Ja toinen vastaava. Olet menossa pukkarista suihkuun, joku menee sinne 10 sekuntia sinne ennen itseä. Sitten itse menet suihkuun, niin tämän lähtee samantien pois. Varmaan hyvät pesut sai 10 sekunnissa.
Suomalaisten ujous on komediaa.
Kun meet pukkariin ja joku toinen jannu tulee samaan aikaan, menee istumaan penkille.
Itse käyt suihkussa ja puet vaatteet ja tää toinen on sen viisi minuuttia vaan istuu paikollaan tekemättä mitään.
Odottaa vaan että pukkari on tyhjä että kehtaa mennä suihkuun.
^Strong math!
Scotissa tehdyn hauiussarjan jälkeen "nousin" istumaan suoraan, tasapaino meni jotenkin taakse ja kunnon rytinällä niskoilteen penkiltä lattialle ja pää peckdeckkiin. Jäin sitten siihen maahan makaan kun nauratti nii saatanasti vaikka takaraivoo vihlokin. En kerenny ees kattoo sainko paljon katseita :D
^ Tommonen käsien veivaaminen on kyllä naurettavaa, ei voi muuta sanoa.
Jatkan offia..Vähän offtopic, mutta minkälainen tämä kyykkytanko oikein on mistä puhut? Miten se siis eroaa esim. tuosta tangosta minkä penkistä rosmosit?
Vähän offtopic, mutta minkälainen tämä kyykkytanko oikein on mistä puhut? Miten se siis eroaa esim. tuosta tangosta minkä penkistä rosmosit?
Ne voinee treenata kotona omalla tangolla.Ai, eikö forkkuja saa treenata? :(
Ai, eikö forkkuja saa treenata? :(
Ne voinee treenata kotona omalla tangolla.