Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suomalaisten ujous on komediaa.
Kun meet pukkariin ja joku toinen jannu tulee samaan aikaan, menee istumaan penkille.
Itse käyt suihkussa ja puet vaatteet ja tää toinen on sen viisi minuuttia vaan istuu paikollaan tekemättä mitään.
Odottaa vaan että pukkari on tyhjä että kehtaa mennä suihkuun.

Ja toinen vastaava. Olet menossa pukkarista suihkuun, joku menee sinne 10 sekuntia sinne ennen itseä. Sitten itse menet suihkuun, niin tämän lähtee samantien pois. Varmaan hyvät pesut sai 10 sekunnissa.

Tuntien suomalaisen saunakulttuurin ja neutraalin suhtautumisen alastomuuteen, herää lähinnä kysymys, että mitä helvettiä puuhaat siellä pesuhuonetiloissa, jos muut eivät siellä uskalla samaan aikaan olla?

Suomalaisten ujous on komediaa.
Kun meet pukkariin ja joku toinen jannu tulee samaan aikaan, menee istumaan penkille.
Itse käyt suihkussa ja puet vaatteet ja tää toinen on sen viisi minuuttia vaan istuu paikollaan tekemättä mitään.
Odottaa vaan että pukkari on tyhjä että kehtaa mennä suihkuun.

Ei. Se vaan haluaa katella sua, kun käyt suihkussa ja pukeudut. Varmista ens kerralla, ettei se kuvaa sua kännykkäkameralla.

301777_300878699985122_118339324905728_756128_1780942252_n.jpg

^Strong math!

On Suomessakin vähän vastaava. Bodarit on tyhmiä niiltä voi pyytää mitä vaan. :D

V****puoti aamupäivä/viikonloppukortti kuukausi 34 euroa, kolme kuukautta 114 euroa.

Scotissa tehdyn hauiussarjan jälkeen "nousin" istumaan suoraan, tasapaino meni jotenkin taakse ja kunnon rytinällä niskoilteen penkiltä lattialle ja pää peckdeckkiin. Jäin sitten siihen maahan makaan kun nauratti nii saatanasti vaikka takaraivoo vihlokin. En kerenny ees kattoo sainko paljon katseita :D

Scotissa tehdyn hauiussarjan jälkeen "nousin" istumaan suoraan, tasapaino meni jotenkin taakse ja kunnon rytinällä niskoilteen penkiltä lattialle ja pää peckdeckkiin. Jäin sitten siihen maahan makaan kun nauratti nii saatanasti vaikka takaraivoo vihlokin. En kerenny ees kattoo sainko paljon katseita :D

kuulostaa ihan Espoon Olariumilta toi, sielläkin toi peckdekki heti scotin takana

mutta varmaa kiva show!: D

Tänää sellanen 185cm pitkä ja ehkä 60kg painava mopojannu, joka pelaa lätkää (tiedän, koska oli ennen samassa joukkueessa pikkuveljen kanssa) oli kaverinsa kanssa treenaamassa. Näin treenistä vain 2 liikettä, mutta ei saanut mun suosiota puolelleen. 1 sarja kyykkyä, ilman mitään lämppäreitä. Kaveri laittaa ensin 5kg kiekot kumpaankin päähän ja sitten etsiskelee painonnostovyötä, laittaa sen ylleen ja alkaa "kyykkäämään". Liikkeessä juuri ja juuri polvet koukistuvat, mutta taisi silti tuntua liian paljon jaloissa, koska jäi ainoaksi sarjaksi.

Sitten oli vuorossa rive pelkällä tangolla ja touhu oli sellasen näköstä, että yhtään lähemmäs en olisi uskaltanut mennä. Koko liike oli kuin hidastettu ja tanko keikkui puolelta toiselle. En sitten tiedä, että onko jäänyt epäselväksi kaverille, että kyseessä pitäisi olla räjähtävä liike. Myös tuo rinnallevienti osio näytti sen verran ranteita syövältä, että jos poika jatkaa montakin treeniä tuohon malliin, niin on turha enää yrittää "harjoittaa forkkuja" tuolla vessan puolella, kun ranteissa vihloo :D

Kaksi nuorta kaveria treenas tänään salin ainoalla kyykkytangolla forkkuja. Mä tietenkin nokkelana tyttönä nappasin vapaan tangon penkistä ja menin sen kanssa siihen kyykkytelineeseen tekemään kyykkyjäni, mutta kyllä mua vaan hymyilytti kovasti.

Ja toinen! Mä luulin rinta-hauis-miehen olevan pakkislegendaa, mutta tänään näin sellaisen itse. Tai no, oli se tehnyt ihan hitosti ojetajaakin, mutta olkapäitä se ei ainakaan ollut juuri treenannut. Tosi hauskan näköinen kaveri, ihan piti pitkään miettiä että mikä tässä kaverissa mättää. Se veteli 26 kilon kässäreillä hauiskääntöjä ja 60 kilolla ranskiksia, ja ne kädet oli tosi masiiviset!

^ Tommonen käsien veivaaminen on kyllä naurettavaa, ei voi muuta sanoa.

Mä en tiedä mistä veivaamisesta sä puhut, mutta musta forkkujen vaivaamiseen paras väline ei välttis ole se ainoa kyykkytanko. Ja jos puhut noista hauis-ojentajien veivaamisesta mitä se toinen ukkeli teki, niin mä olin niistä painoista, että wow, onko noin vahvaa miestä edes olemassa! :puntti:

Vähän offtopic, mutta minkälainen tämä kyykkytanko oikein on mistä puhut? Miten se siis eroaa esim. tuosta tangosta minkä penkistä rosmosit?

Vähän offtopic, mutta minkälainen tämä kyykkytanko oikein on mistä puhut? Miten se siis eroaa esim. tuosta tangosta minkä penkistä rosmosit?
Jatkan offia..

Täällä meidän kunnan salilla on erikseen kaksi karhennettua Leokon 20:n kilon tankoa, loput jotain epämääräisiä 15-17 kilon ei-karhennettuja paskoja. Itse käytän pelkästään näitä "oikeita" tankoja.
Noilla huonoilla kun tekee, joutuu aina lisäilemään niitä kirottuja 1.25:n / 2,5:n lätkiä ja raapimään päätä, että saa edes sinnepäin oikean määrän rautaa tankoon.

Ai, eikö forkkuja saa treenata? :(

Ei sitten mitenkään. Eikä sen ottamisessa edes ollut ollenkaan vaivaa, kun se oli kerran vapaana.

*MUOKS* Mussukat, toivon, että treenaatte fokkujanne ahkerasti, koska forkut ovat komea lihasryhmä. :haart:

Ja mun täytyy vielä lisätä, että koska olen äärettömän hyväntahtoinen ihminen, niin en mitenkään pahaillani tälle forkku-episodille naureskellut, en vetänyt siellä salilla herneitä nenääni, vaan ihan vaan hyvällä mielellä hihittelin. Muistelin täältä ketjusta tai sitten vitutusketjusta lukeneeni, kuinka ihmisiä harmittaa se, että kyykkypaikalla hinkataan hauiskääntöjä, ja tämä assosioitui mielessäni tämänpäiväiseen.

Anteeksi! Forkut kunniaan ja uuteen kasvuun! :dance:

No mikä siitä tangosta sitten teki salin ainoan kyykkytangon jos sali on väärällään samanlaisia tankoja? Yhtään vähättelemättä tämän teräsmiehen käsivarsia, mutta ei nuo raudat nyt niiin wow-kovilta kuulostaneet. Tai ehkä kuntosalilla nuo rojut saavat ihmiset haukkomaan henkeä, mutta punttisalilla lähinnä pikkutytöt korkeintaan lämmittelee moisilla ;).

Tänään kuulin niin mehevän jutun että oli PAKKO tulla jakamaan se tänne!!!

Oltiin lähössä salilta tänään niin siinä kassalla sit työntekijät mainitsi, että työsuojeluviranomainen oli käyny ehdottamassa yläpainorajaa vapaisiin painoihin. Ehdotus oli että yli 100kg ei sais käyttää vapaissa painoissa! :D :D :D :D :D Siis EI helvetti! Nyt vittu oikeesti! Mistä näitä IDIOOTTEJA oikeen tulee? :D Voin jo kuvitella hinkkaavani maastavetoa 100kg:lla loputtomasti... tai että treenaan penkkikisoihin nostellen ykkösiä satkulla :D Hohhoijaa, sitä ku aina luulee nähneensä/kuulleensa kaiken, niin sit tapahtuu jotain ihan käsittämätöntä... :D

Ja EI siis todellakaan oo sinne salille mitään rajotteita tulossa! :D Kaikenmaailman hörhöt ne herääki talviuniltaan näin keväisin :)

Eikös muualla Euroopassa ole jo aikalailla tuollanen meininki, ainaki mitä luin vähän matkaa tuota yhtä otsikkoa, jossa pakkislaiset kertoo ulkomaan salikokemuksistaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom