Salikomediaa?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Noita rannesiteitä tulee ite pidettyä koko treenin ajan päällä jos treenipäivänä vaan jonkun liikkeen takia ne olen laittanut, löysennän vaa niitä ja ne on ikään kuin säilössä siiinä ranteessa . Eipä sinänsä kun kotona nykyään treenipaikka nii ei löydy kyylääjiä:LOL:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku mummo tuli valittamaan metelistä siinä vaiheessa kun lastasin (kumitettuja)levypainoja valmiiksi mavepaikalle. Kertoi, että joku ääniyliherkkyys. Pyysin anteeksi ja totesin, että en ole edes aloittanut vielä, että ääntä valitettavasti tuosta tulee. Poistui sitten lämmittelysarjojen aikana.
 
Jalkojen peittämisen noilla pitkien kalsarien näköisillä housuilla näen olevan aika koomista. Tai siis silloin, kun peruste on se että pelkkiä shortseja ei kehtaa käyttää, koska jalat ovat ruipelot. Aika kevyillä kantimilla on ihmisillä itsetunto ja kyseenalaiset syyt käydä siellä kuntosalilla yleensäkin, jos tuo tosiaan käy perusteena.

Shortseilla mennään ihan puhtaasti käyttömukavuutensa puolesta aina salilla, vaikka jalat ovat mallia syömäpuikko.
 
Jalkojen peittämisen noilla pitkien kalsarien näköisillä housuilla näen olevan aika koomista. Tai siis silloin, kun peruste on se että pelkkiä shortseja ei kehtaa käyttää, koska jalat ovat ruipelot. Aika kevyillä kantimilla on ihmisillä itsetunto ja kyseenalaiset syyt käydä siellä kuntosalilla yleensäkin, jos tuo tosiaan käy perusteena.

Shortseilla mennään ihan puhtaasti käyttömukavuutensa puolesta aina salilla, vaikka jalat ovat mallia syömäpuikko.
Käsittääkseni tää menee siten, että ei kehdata olla pelkissä trikoissa vaan siihen pitää vetää ne sortsit päälle. Huvittavaa anyway.
 
Jalkojen peittämisen noilla pitkien kalsarien näköisillä housuilla näen olevan aika koomista. Tai siis silloin, kun peruste on se että pelkkiä shortseja ei kehtaa käyttää, koska jalat ovat ruipelot. Aika kevyillä kantimilla on ihmisillä itsetunto ja kyseenalaiset syyt käydä siellä kuntosalilla yleensäkin, jos tuo tosiaan käy perusteena.

Shortseilla mennään ihan puhtaasti käyttömukavuutensa puolesta aina salilla, vaikka jalat ovat mallia syömäpuikko.
Totta kai toisten vaatetus saa huvittaa, mut lähtökohtasesti en ymmärrä miten saa komedian siitä miten toiset pukeutuu. Jotain sinne salille on päälle laitettava nii eiköhän jokainen laita sellaset missä tuntuu hyvältä treenata. Nykyään salitreenikin on niin yleinen ilmiö että ymmärrän täysin että kaikki ei ole vanhat verkkarit koulukuntaa.

Itsekkin ajattelen ulkonäköäni sen verran että jos kotona treenaamisen sijasta pitää syystä tai toisesta lähteä julkiselle salille niin en mä niitä repaileisimpia collareita laita jalkaan missä mä yleensä treenaan.
 
Mä ihan aidosti ootan, et nää tekee comebackin nuorisomuotiin. Nytki ysärijutut aika kovassa huudossa, niin eiköhän tää oo salimuodissa vain ajan kysymys!
Eikös tämä ole ihan perus vaatetus 🤔 Ainakin omissa treeni mestoissa Gaspin ja Gazozin pitkiä shortseja käyttää tosi moni. Nehän ne ekana tulee vastaan googlessakin kun etsii treeni shortseja. Itse olen etsinyt lyhyempiä shortseja kun tuntuu että kaikki ovat niitä puoleen sääreen ulottuvia.
 
Mä pidän monesti BB tai Gaspin mesh shortseja, tai sitten vastaavia pitkiä verkkareita koska ne on vaan helvetin hyvälaatuisia ja hengittäviä. Shortsien kans useimmiten vihreet tai pinkit kompressiosukat, koska se on ns. halvin väri missä saa aina loistavia 40-50 € sukkia poistomyynnissä 6 tai 9 € tjsp...

Mutta... Meenkin salille treenaamaan, enkä kyyläämään/arvostelemaan toisten tai arvosteletuttamaan omia vaatteita tai -valintoja. Morley kans samoilla linjoilla.

Ja mitä trikoisiin tulee, niin hyvähän niillä on kyykkiä/vetää/ym. vs. pelkissä kalsareissa tai minishortseissa. Yleensä ihon peittäminen salia varten on ihan jees, ettei heti madot tartu siitä haljenneesta penkin nahasta tai 100 ihmisen kopeloiman karhean tangon raapaistessa. Esim. joku hihaton paita kovaan kyykkyyn ihan vihoviimenen juttu kun karheesta voimanostotangosta saa selkään punasen viivan ihan paita tai vaikla huppari päälläkin.
 
Mua huvittaa noi lyhyet shortsit, jotka on ollu nyt muotia ehkä vuoden-pari. Niin lyhyet shortsit, et alle puettujen teknisten alushousujen lahkeet tulee sieltä alta pidemmälle.


Varmaan joillakin treenaajilla on "kerrospukeutumista", mutta näitä on myös valmiina pakettina, ns. 2-in-1-shortsit.

"Shorts let you move comfortably through your practice with a loose, stretchy outer layer and a lightly compressive liner for coverage and support."

image.jpg


flex-stride-18cm-2-in-1-running-shorts-rG679J.png
 
@Predatori on toki, näkee nimenomaan +35v treenaajilla. Nuorilla niitä ei oikein näy, kun ne ei oo muodissa nyt.

@masaf2 juu varmasti on laadukkaita vaatteita, lähinnä se karikatyyri gasp-miehestä mua huvittaa. Huvittaa myös toi "meen salille reenaa, enkä arvostelee" -ajatus. Mulla riittää varsin hyvin kapasiteettia havainnoida muuta maailmaa oman treenin ohessa. Ehkä tää on just sitä dedikeissöniä, mitä en wannabe-gasp-miehenä ymmärrä.

@Alicia no niinpä tietty, tää selittää kans. Ei riitä itsetunto trikoisiin, mut haluaa sen fiiliksen!
 
Minä tykkään Gaspin ja Gazozin shortseista koska materiaali on hengittävää ja lika tarttuu huonosti niihin. Vähän turhan pitkät lahkeet omaan makuun, mutta aika yhdentekevää käytännössä. Trikoot ovat helkkarin hyvät kyykätessä. Pitävät lämmön yllä. Tulee käytettyä vapaa ajallakin pitkien housujen alla. Kenellä muuten oli ysärillä legendaariset PLATINUM treenihousut ? Mulla oli harmaat. Harmi kun tuli hävitettyä. Kaikilla kovimmilla jätkillä pit olla ne. Entä milloin olet nähnyt viimeksi naisen muissa kuin jooga päntseissä salilla ? Keskiviikkona näin ja selvisi että hänkin on lepakko. En ole tainnut nähdä koko vuonna muuta naista jolla on muut kuin jooga päntsit 🤔
 
Entä milloin olet nähnyt viimeksi naisen muissa kuin jooga päntseissä salilla ? Keskiviikkona näin ja selvisi että hänkin on lepakko. En ole tainnut nähdä koko vuonna muuta naista jolla on muut kuin jooga päntsit 🤔
Mä käytän aina sillon tällön löysiä housuja (just näitä gaspin tai bb:n mesh housuja) salilla. Tai no nyt viimeset 11kk kotona ja ulkona treenatessa. Lähinnä siksi kun hävettää omat koivet niin vitusti ja onhan nuo nyt mukavat. Enkä oo ees lepakko.
 
Mä pidän naisena noita 2in1 shortseja välillö ihan siitä syystä että löysissä shortseissa on joskus turhan alaston olo pyöriskellä. Naisten shortsit on pääasiassa aika lyhyitä ja koska en jaksa juosta kaupoissa/selata verkkokauppoja ikuisesti, menin helpolla ratkaisulla. En omista yksiäkään joogapantseja. Ehkä pitäis siis vaihtaa niihin.
 
Kenellä muuten oli ysärillä legendaariset PLATINUM treenihousut ? Mulla oli harmaat. Harmi kun tuli hävitettyä. Kaikilla kovimmilla jätkillä pit olla ne.
Kiitos tästä. Vanha trauma nousi pintaan. Mua nimittäin vitutti kun äitee ei suostunut ostamaan mulle tuollaisia ja vähän myöhemmin olin itse niin pihi etten raskinut, kun oli kai niin kalliit. Mutta olisin ehdottomasti halunnut. Nyt jos tuollaiset löytäisi, niin ei kehtaisi pitää. Ei ole helppoa.
 
Kiitos tästä. Vanha trauma nousi pintaan. Mua nimittäin vitutti kun äitee ei suostunut ostamaan mulle tuollaisia ja vähän myöhemmin olin itse niin pihi etten raskinut, kun oli kai niin kalliit. Mutta olisin ehdottomasti halunnut. Nyt jos tuollaiset löytäisi, niin ei kehtaisi pitää. Ei ole helppoa.
En löytänyt edes kuvaa Platinum housuista enää. Googlekin häpeää niitä.
 
Back
Ylös Bottom