Salikomediaa?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mul oli surkuhupaisa treeni. Päätin yövuoron jälkeen mennä salille, luvassa jalkatreeni ja hackissa tiedossa max rep. sarja, jonka avulla vähän tarkastellaan voimatasoa. Päätin siis, että on hyvä idea pitkästä aikaa hotkasta laturi, eli kahvi ja laturiin vähän aminoita, reilummin sitrulliinimalaattia, beta-alaniinia ja muutama ALC kapseli huiviin, liekö litkun happamuus vai mikä, mutta huono olo siitä tuli ja koko matkan salille vähän oksetti ja vielä treenin alussakin, sen verran että ei tehnyt mieli hörppiä mitään treenin kuluessa. Sain lämpät tehtyä ja oli aika tehdä kovempi hack sarja, ilmeisesti ALC tepsi tai olin muuten vaan ihan pihalla, sillä fokus oli kova, keskityin täysiä kaikkeen muuhun, kun siihen sarjaan ja sarjan aikana mulla meni jostain syystä epäkkäät ihan hapoille (pidän kädet siinä selkälevyn alareunassa, mut ei oo koskaan vastaavaa kokemusta ollut). Toistoja tuli melkein sen verran, kun arvelinkin ja loppu treeni meni ihan hyvin.
 
Laitoin bluetoothista hevimusaa ja äänet aika kovalle. Sain Whatsappiin ääniviestin veljeltä ja mitään ajattelematta laitoin ääniviestin päälle ja heitin puhelimen samalla penkille.
Seuraus: ääniviesti kuului tietysti koko salille. Eikä siinäkää mitää, mut veljen ääniviesti oli sellainen, jossa se imitoi apinan ääniä erittäin sujuvasti! Mua hävetti, mut samalla nauroin sisäisesti seueaavat puoli tuntia🤦‍♀️😃
 
Mis fitness tyttelit tekee sumokyykkyä käsipainolla korokkeilta, jos ne ei edes käy yhtää syvemmällä :LOL:? #criticalthinking
EDIT: videolla esimerkki.
View: https://www.youtube.com/watch?v=MdZ17p4r_eY&ab_channel=NaomiRabon

Tätä näkee usein. Ei siinä järki juokse. Samaan kategoriaan menee talja kikkailut. Miksi ojentajapunnerrus taljassa pitää tehdä polvilleen steppilaudan päältä. Tai hauiskääntö kyykkypaska asennossa. Tai ylätalja ristikkäistaljalla polvillaan lattialla. Sellaisenkin näin kun pakarapotku taljassa steppilaudan päällä polvillaan. Sillä steppilaudalla ei ollut mitään funktiota suorituksessa.
 
Tätä näkee usein. Ei siinä järki juokse. Samaan kategoriaan menee talja kikkailut. Miksi ojentajapunnerrus taljassa pitää tehdä polvilleen steppilaudan päältä. Tai hauiskääntö kyykkypaska asennossa. Tai ylätalja ristikkäistaljalla polvillaan lattialla. Sellaisenkin näin kun pakarapotku taljassa steppilaudan päällä polvillaan. Sillä steppilaudalla ei ollut mitään funktiota suorituksessa.
Hauiskääntö kyykkypaska asennossa on mulle mieluisa. Mut en minäkään sitä steppilaudan päällä tee 🙂
 
Hauiskääntö kyykkypaska asennossa on mulle mieluisa. Mut en minäkään sitä steppilaudan päällä tee 🙂
Sama täällä. Kyynärpäät polvien päällä, eli eristetty hauiskääntö kyykkupaska-asennossa. Aivan naurettavan hyvä liike ja ihan hullu supistus. Kaikista muista Predatorin esimerkeistä olen samaa mieltä. Sit vielä ekstrana, mun suosikki on tämä lämmittelyliike, eli olkapään kierto seisten käsipainolla, missä olkavarsi on kiinni kyljessä, kyynärvarsi koukistettu 90 astetta ja kädessä on käsipaino. Sit olkavartta kierretään niin, että kyynärvarsi kääntyy kropan edestä osoittamaan sivulle. Mikä sen käsipainon funktio siinä on?
 
Sit vielä ekstrana, mun suosikki on tämä lämmittelyliike, eli olkapään kierto seisten käsipainolla, missä olkavarsi on kiinni kyljessä, kyynärvarsi koukistettu 90 astetta ja kädessä on käsipaino. Sit olkavartta kierretään niin, että kyynärvarsi kääntyy kropan edestä osoittamaan sivulle. Mikä sen käsipainon funktio siinä on?
Tää on just sellanen joka on nähty jossain ja sit vaan apinoidaan, kuminauhalla on pointti mutta kai siinä lämpiää hauis ja ranteet kun pitelee kässäriä? Eihän se olkapäälle tee mitään.

En tiedä miksi naiset treenaa usein ihan eri tavalla kuin miehet, joskus se poikien egolla ryskäminen on parempi vaihtoehto kuin keksiä kikkailuliikkeitä jotka on enemmän akrobatiaa kuin bodausta.
Tätä näkee usein. Ei siinä järki juokse. Samaan kategoriaan menee talja kikkailut. Miksi ojentajapunnerrus taljassa pitää tehdä polvilleen steppilaudan päältä. Tai hauiskääntö kyykkypaska asennossa. Tai ylätalja ristikkäistaljalla polvillaan lattialla. Sellaisenkin näin kun pakarapotku taljassa steppilaudan päällä polvillaan. Sillä steppilaudalla ei ollut mitään funktiota suorituksessa.
Esim. näissä just tehdään hommasta vaikeeta eikä siinä saa itse kohdelihakselle edes kunnolla kuormaa kun pitää tasapainotella. Tähän listaan myös smith-kyykky polvillaan, miksi?

Jotta ei kuulosta vaan naisten dissaamiselta niin äijät miksi joillain on vyö päällä aina? Pukkarissa jo päälle ja sieltä matolle kävelemään. Eikö se ole vaan tiellä. Joku varmaan pitää suihkussa ja nukkuessakin.
 
Jotta ei kuulosta vaan naisten dissaamiselta niin äijät miksi joillain on vyö päällä aina? Pukkarissa jo päälle ja sieltä matolle kävelemään. Eikö se ole vaan tiellä. Joku varmaan pitää suihkussa ja nukkuessakin.
Tähän liittynee varmaankin uskomus siitä että jos käyttää vyötä niin ei pääse keskivartalo levenemään. Käytetään vyötä niinkun korsettia.
 
Sit vielä ekstrana, mun suosikki on tämä lämmittelyliike, eli olkapään kierto seisten käsipainolla, missä olkavarsi on kiinni kyljessä, kyynärvarsi koukistettu 90 astetta ja kädessä on käsipaino. Sit olkavartta kierretään niin, että kyynärvarsi kääntyy kropan edestä osoittamaan sivulle. Mikä sen käsipainon funktio siinä on?
Tää on niin 🤦🏻‍♂️liike kun näkee porukan tekevän. Joku on nähnyt jonkun tekevän ja matkitaan tajuamatta yhtään mitä tehdään.
 
Tähän liittynee varmaankin uskomus siitä että jos käyttää vyötä niin ei pääse keskivartalo levenemään. Käytetään vyötä niinkun korsettia.
Ymmärrän isommilla kavereilla mutta ei se perus 80kg jantterilta mihinkään leviä, korkeintaan pidetään talvivarastot kurissa.
 
^ monilla on myös lämppärit kyynärpäissä ja polvissa

Nyt uutena villityksenä on tullut shortsien lahkeiden kääriminen sinne kassien viereen. Hyvänä puolena tässä on se, että reisiin yritetään sitten saada lihaa, mutta monesti näyttää siltä, että kyykyt tehdään vain pumpin toivossa ja sitten rullataan lahkeet. Monesti ovat näitä ulkomailta saapuneita vahvistuksia.

Sitten on nää polvisukkamiehet. Lähes poikkeuksetta sukilla yritetään peitellä rimpuloita pohkeita. Mä en voi pohkeillani kehua, pärjäisin hyvin tuolla "pakkiksen ohuimmat pohkeet" -langassa, mutta en kuitenkaan sukkiin ole vielä sortunut.
 
^ monilla on myös lämppärit kyynärpäissä ja polvissa
No mää on itekki iha neopreenin ja siteiden peitossa kyykätessä ja penkatessa 😁 mutta niilläkin on yleensä joku funktio ja mielellään viskaan sen jälkeen laukkuun niin ei tarvitse venkslata niiden kanssa kevyemmin bodaillessa. Vyöllä(korsetilla) hauiskäännöissä ei ole mitään virkaa.
Sitten on nää polvisukkamiehet.
Mavesukat joo mutta muuten en myöskään ymmärrä, työläämpi riuhtoa päällekin. Lahkeet on sitä varten jos haluaa pohkeet piiloon.
 
Tähän liittynee varmaankin uskomus siitä että jos käyttää vyötä niin ei pääse keskivartalo levenemään. Käytetään vyötä niinkun korsettia.
Itse en ole kuullut tuota uskomusta koskaan 🤔 Jos mietin omaa teini aikaa niin voimanostovyötä käytettiin koska se antoi fiiliksen "kovasta jätkästä ja voimailijasta". Otettiin mallia isoista ja vahvoista karjuista. Antoi 0.1 % lisää agrea kun sai ennen sarjaa vetää vyön tiukalle ja kuvitella olevansa "oikea voimamies". Sitten se vyö oli hauiskäännöissäkin ja vipunostoissa sivulle 🙄 Ei siitä ollut oikeasti mitään apua. Vain henkinen juttu. Myös rannesiteet oli joka liikeessä vaikka ei ollut tarvetta. Nykyisin en käytä missään.
 
Itse en ole kuullut tuota uskomusta koskaan 🤔 Jos mietin omaa teini aikaa niin voimanostovyötä käytettiin koska se antoi fiiliksen "kovasta jätkästä ja voimailijasta". Otettiin mallia isoista ja vahvoista karjuista. Antoi 0.1 % lisää agrea kun sai ennen sarjaa vetää vyön tiukalle ja kuvitella olevansa "oikea voimamies". Sitten se vyö oli hauiskäännöissäkin ja vipunostoissa sivulle 🙄 Ei siitä ollut oikeasti mitään apua. Vain henkinen juttu. Myös rannesiteet oli joka liikeessä vaikka ei ollut tarvetta. Nykyisin en käytä missään.
Ite taas kuullu vähän turhankin paljon tota. Mutta eipä nuo jutut kaikkien korviin aina kantaudukaan. Ja voihan se tosiaan olla tota "kovajätkä" statuksen hakuakin!
Itse käytän (tai käytin) rannesiteitä vaan raskaimmissa punnerrusliikkeissä koska paskat nivelet. Ei oo yks eikä kaks kertaa kun ranteet muljunu ympäri niin yritä siinä nyt sit puskea painoja ylös :D
 
Tää on just sellanen joka on nähty jossain ja sit vaan apinoidaan, kuminauhalla on pointti mutta kai siinä lämpiää hauis ja ranteet kun pitelee kässäriä? Eihän se olkapäälle tee mitään.

En tiedä miksi naiset treenaa usein ihan eri tavalla kuin miehet, joskus se poikien egolla ryskäminen on parempi vaihtoehto kuin keksiä kikkailuliikkeitä jotka on enemmän akrobatiaa kuin bodausta.

Esim. näissä just tehdään hommasta vaikeeta eikä siinä saa itse kohdelihakselle edes kunnolla kuormaa kun pitää tasapainotella. Tähän listaan myös smith-kyykky polvillaan, miksi?

Jotta ei kuulosta vaan naisten dissaamiselta niin äijät miksi joillain on vyö päällä aina? Pukkarissa jo päälle ja sieltä matolle kävelemään. Eikö se ole vaan tiellä. Joku varmaan pitää suihkussa ja nukkuessakin.
Itsellä oli yhteen väliin alaselässä jotain häikkää, pidin vyötä kun tein tangolla hauiskääntöä 😄 Nykyään en ole käyttänyt missään liikkeissä.
 
Itsellä oli yhteen väliin alaselässä jotain häikkää, pidin vyötä kun tein tangolla hauiskääntöä 😄 Nykyään en ole käyttänyt missään liikkeissä.
No nää on sit sellasia tilanteita kun toivoo että kukaan ei ole näkemässä kun pistän rannesiteitä vipareihin tai pecdeckiin kun ranne kiukuttelee eikä muuten kanna 😅
 
Ite taas kuullu vähän turhankin paljon tota. Mutta eipä nuo jutut kaikkien korviin aina kantaudukaan. Ja voihan se tosiaan olla tota "kovajätkä" statuksen hakuakin!
Mä kuulin treeni-urani alussa täysin päinvastaista, eli että vyö leventää vyötäröä. Saattoi olla jopa jonkun bodarin kirjassa, mitä silloin tuli monia luettua ahkerasti. Todennäköisesti ei kyllä pidä paikkaansa kumpaankaan suuntaan.

Rannetuet oli myös kovassa käytössä, mutta ne liittyi ihan vain siihen, että pidin niitä vammoja ennaltaehkäisevänä. Niitä en ole pitänyt enää vuosiin.
 
^ monilla on myös lämppärit kyynärpäissä ja polvissa

Nyt uutena villityksenä on tullut shortsien lahkeiden kääriminen sinne kassien viereen. Hyvänä puolena tässä on se, että reisiin yritetään sitten saada lihaa, mutta monesti näyttää siltä, että kyykyt tehdään vain pumpin toivossa ja sitten rullataan lahkeet. Monesti ovat näitä ulkomailta saapuneita vahvistuksia.

Sitten on nää polvisukkamiehet. Lähes poikkeuksetta sukilla yritetään peitellä rimpuloita pohkeita. Mä en voi pohkeillani kehua, pärjäisin hyvin tuolla "pakkiksen ohuimmat pohkeet" -langassa, mutta en kuitenkaan sukkiin ole vielä sortunut.

Mua huvittaa noi lyhyet shortsit, jotka on ollu nyt muotia ehkä vuoden-pari. Niin lyhyet shortsit, et alle puettujen teknisten alushousujen lahkeet tulee sieltä alta pidemmälle. Tohon vielä liian iso t-paita ja jotku valkoset converset :ROFLMAO:

Nimim. vanhana Utti-fanina Prisma-kamat edelleen treenikäytössä.
 
Back
Ylös Bottom