Salikomediaa?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Jaah. Helteellä paksut kollarit on ehkä epämukavat ja kyykätessä lahkeet on vaan tiellä mutta ei siinä mitään koomista ole. Farkutkin vielä menee jos on äijjjä mutta suorat puvunhousut voisi olla jo huvittava näky.
Oon nähnyt kanttilahkeisen treenaamassa. Etiketin täydensi pitkähihainen kauluspaita
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Entäs sellainen jenkkien ( ? ) käyttämä metsuripaita ? Sehän olisi varsin maskuliininen treenipaita. Suomessa harvemmin näkee. Jenkki lehdissä kyllä. Miehellä sellaiset boxerien näköiset valkoiset lyhyet trikoot ovat aika... oudot. En ehkä ihan ekana sellaisia pitäisi.
 
Entäs sellainen jenkkien ( ? ) käyttämä metsuripaita ? Sehän olisi varsin maskuliininen treenipaita. Suomessa harvemmin näkee. Jenkki lehdissä kyllä. .
Ne on kyllä hienoja! Priest leikkas niistä hihat veks tieltä.
111.png
 
Kyllähän tässä ketjussa vuosia sitten myös naureskeltiin ihmisille jotka treenaa hihattomassa paidassa, tai esim lippis päässä. Myös peilin edessä treenaaminen oli koomista. :D
 
Painoavusteisessa Leuanveto-/dippikoneessa lukee EI PAKARAKONE.

Minkälaiselta se näyttää kun tuota käytetään pakaroiden treenaamiseen ja missä ihmeen asennossa?
 
Painoavusteisessa Leuanveto-/dippikoneessa lukee EI PAKARAKONE.

Minkälaiselta se näyttää kun tuota käytetään pakaroiden treenaamiseen ja missä ihmeen asennossa?
Tota... Itellä käynyt... Laitteessa painopakka lukittuna 4-5levyä joku 20-25kg. Laitoin 20kg levyn sen "jalkalevyn" päälle että levy pysyy alhaalla "pois tieltä" kun tein dippejä. Tein 30sec sarjatauoilla, niin puhelin oli hyvä laittaa sen painopakan päälle mistä näin sekkarin.
Kun lopetin nappasin sen 20kg levyn pois ja pam, kännykkä jäi painopakkojen väliin kun se
20-25kg painopakka pamahti suoraan kännykän päälle...
X Cover ei edes hajonnut 😂
 
Oon nähnyt kanttilahkeisen treenaamassa. Etiketin täydensi pitkähihainen kauluspaita

Itse olen nähnyt aivan vierestä kun kanttihousu meni punttisalille ripittämään sinne samalle salille treenaamaan eksynyttä toista kanttihousua. Keskustelu meni suunnilleen niin, että hän on käynyt täällä salilla useamman vuoden ja alat lähteä nyt heti muualle täältä salilta kun kaupungissa on muitakin punttisaleja. Toinen ripityksen kohteena ollut manne pyyteli anteeksi ja samantien suunnilleen juoksujalkaa lähti nostelemaan sieltä salilta.

Kummallakaan ei ollut perinteistä manneasua siellä kanttihousuineen vaan ihan normaalin näköiset urheiluvaatteet.

Kieltämättä erikoinen tuollainen kulttuuri omasta mielestäni.
 
Entäs sellainen jenkkien ( ? ) käyttämä metsuripaita ? Sehän olisi varsin maskuliininen treenipaita. Suomessa harvemmin näkee. Jenkki lehdissä kyllä. Miehellä sellaiset boxerien näköiset valkoiset lyhyet trikoot ovat aika... oudot. En ehkä ihan ekana sellaisia pitäisi.
Kerran salille tuli kaveri kenellä punamustaruudullinen metsuriflanellipaita, farkut ja vaelluskengät Mave-paikalle vääntää hauiksia peilin eteen ja tokas jollekin tyypille että, salikassi jäi kotiin mutta treeni pitää tehdä.
Veti siinä sit aikamoisen habatreenin.
Itse olen nähnyt aivan vierestä kun kanttihousu meni punttisalille ripittämään sinne samalle salille treenaamaan eksynyttä toista kanttihousua. Keskustelu meni suunnilleen niin, että hän on käynyt täällä salilla useamman vuoden ja alat lähteä nyt heti muualle täältä salilta kun kaupungissa on muitakin punttisaleja. Toinen ripityksen kohteena ollut manne pyyteli anteeksi ja samantien suunnilleen juoksujalkaa lähti nostelemaan sieltä salilta.

Kummallakaan ei ollut perinteistä manneasua siellä kanttihousuineen vaan ihan normaalin näköiset urheiluvaatteet.

Kieltämättä erikoinen tuollainen kulttuuri omasta mielestäni.
Noilla on pirun tarkat reviirisäännöt. Jos esim. Vaikka muualta Suomesta tulee kanttihousu Itikseen niin lähtö tulee kun Itis kanttihousu näkee.
 
Noilla on pirun tarkat reviirisäännöt. Jos esim. Vaikka muualta Suomesta tulee kanttihousu Itikseen niin lähtö tulee kun Itis kanttihousu näkee.
Joskus oltiin muksujen kans menossa uimahalliin uimaan, niin kanttiousu meidän edessä kysy kassalta että onko muita kansallispukuisia uimassa. Ei ollut, niin mies pääsi uimaan. Mikälie sääntö sekin
 
Taustatiedoksi annettakoon, että allekirjoittanut on huomattavan alipainoinen lihaskasvuun tähtäävä nuori typykkä. Vitkuttelin voimailutilassa pystypunnerrusta pienillä painoilla. Tilaan tömisteli pyöreä mies levein haara-askelin. Hän teki eräänlaisen teatraalisen slämmäysliikkeen ja huudahti sydämensä pohjasta: "EI SAATANA!" Kysyin, mikä miestä riepoo. Kuulemma ei ollut venytellyt, toisteli useasti, ettei ole kymmeneen vuoteen nostellut muuta kuin tölkkiä ja että hän on kuntoutuksessa.

Minä siihen, että itsekin olen täällä massaa hankkimassa ja toivotin tervetulleeksi takaisin punttikselle. Slämmääjämies siihen, että "En mä täältä ole, vaan Lahdesta!"

Ei kuulosta ihan yhtä huvittavalta näin ylös kirjoitettuna, mutta lienee osoitus, että kaikenlaisia tallaajia salillakin käy.
 
Huvitti/pelotti yks keski-ikänen muija joka käy selkeesti salilla vaan ettimässä seuraa tjs. En nyt sano että mua on seksuaalisesti ahdisteltu, mut jtn sinne päin. Kyykkäsin ihan selkeesti telineessä, ja tuo vaanii siellä takana ku joku petoeläin ihan liian lähellä 😂, leikkii tekevänsä jtn. Ja ku lopetan setin, ni änkee siihen telineen eteen tekeen jtn ''jtn'' ikään kuin kopioiden mua tjs. En voi ees sanoo et olis ruma täti per se, mut liian vanha. Sali on mulle vähän sellanen vyöhyke, etten semi-autistina oikeen odota tollasta. Joten on se aika kiusallista ollu, ne muutamat kerrat ku jtn samantapaista on sattunut. Jos jtn hyvää pitää keksiä, ni toi samainen henkilö anto mielestäni mun 50-vuotiaalle lihaskimppu puolfaijalle vähän niinku pakit joskus tuolla 😇. #tämäperseeiolekaupan #Young&pure
 
Viimeksi muokattu:
Yläasteikäiset pojat tekivät eilen jonkinlaista lying delt rowia (hyvin rajoitettua sellaista) tangolla niin, että tasapenkin alle kasattiin koroke ja levypainoja, tanko alle, voimailija siihen makuulle ja ei kun tankoa ylös. Heitä oli suunnilleen tusina yhtä kaveria katsomassa.

Kyllä pojilla oli siivottavaa. Onneksi oli hauskaa. :D
 
Yläasteikäiset pojat tekivät eilen jonkinlaista lying delt rowia (hyvin rajoitettua sellaista) tangolla niin, että tasapenkin alle kasattiin koroke ja levypainoja, tanko alle, voimailija siihen makuulle ja ei kun tankoa ylös. Heitä oli suunnilleen tusina yhtä kaveria katsomassa.

Kyllä pojilla oli siivottavaa. Onneksi oli hauskaa. :D
Seal row?
 
Taisi olla vaan normi hyljesoutu ts. seal row. Erinomainen liike. On mullekki naurettu jos oon tehny, mut naurajat yleensä sellasia ketkä 50 % mua heikompia ja painavampia. Jos ei oo siihen kunnon penkkiä niin pakko roudata kamaa...
 
Yläasteikäiset pojat tekivät eilen jonkinlaista lying delt rowia (hyvin rajoitettua sellaista) tangolla niin, että tasapenkin alle kasattiin koroke ja levypainoja, tanko alle, voimailija siihen makuulle ja ei kun tankoa ylös. Heitä oli suunnilleen tusina yhtä kaveria katsomassa.

Kyllä pojilla oli siivottavaa. Onneksi oli hauskaa. :D
Sealrow tuosta tulee mieleen. Paras selkää kehittävä liike leuanvedon ohella ja penkkipunnertajalle ehdoton olkapäiden terveyden kannalta. Ja kyllä rassaa aina viritellä tuota suorituspaikkaa kuntoon kun suurin osa saleista ei ole hankkinut valmispenkkiä sitä varten, mutta mukavaa että aiheuttaa muille komediaa niin ei mene hukkaan sekään vaiva :D
 
Sealrow tuosta tulee mieleen. Paras selkää kehittävä liike leuanvedon ohella ja penkkipunnertajalle ehdoton olkapäiden terveyden kannalta. Ja kyllä rassaa aina viritellä tuota suorituspaikkaa kuntoon kun suurin osa saleista ei ole hankkinut valmispenkkiä sitä varten, mutta mukavaa että aiheuttaa muille komediaa niin ei mene hukkaan sekään vaiva :D
Hyvä, että sentään liike oli toimiva! Huvitti kovasti se kaikki dramatiikka ja järjestely. Toivottavasti vaan ehtii kasata tavarat suhteellisen sopivasti, ettei horju koko rakennelma.
 
Back
Ylös Bottom