Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Photosopattu. Ei Arska voinut tehdä homostelu liikkeitä. Eikös sillä ollu tyttöjä selässä donkey liikkeessä. Ps. Läpällä kirjoitettu.Ei homolla tavalla, vaan miehekkäällä Arnold-tavalla...
katso liitettä 215305
Salilta löytyy reisikoukistus laitteet maaten,istuen ja seisten. Mitä tekee mimmi? Rakentaa steppilaudoista tornin ja tekee reisikoukistusta seisten ristikkäistaljassa. Miksi aina pitää keksiä pyörä uudelleen.
Ai jumpe, tänään kyllä lyödään tähän ketjuun pohjat salikomediasta tai oikeastaan tämähän on kaukana siitä. Tänään eräs herrasmies istui salin pukuhuoneen vessan pöydän päällä ja HIOI jollain helvatan laitteella jalkapohjansa känsiä pois. Eikä tässä vielä kaikki. Kun menin jumpan jälkeen itse käymään vessassa, oli tämä mies koonnut näistä känsäjätöksistään KEON käsipaperitelineen alle. Jätöksiä oli tämän lisäksi ympäri ämpäri pöytää. Kyllähän tämä alkaa jo menemään oksettavuuden äärirajoille.
Mäkin olen joskus testannut miltä jokin tietty paino tuntuu käsillä mutta silloin on kyllä varmistuttu että kukaan ei ole näkemässä ja varmistusraudat aivan yläasennossaYks paikallinen sankari oli ladannut 135kg tankoon penkissä. Yleensä se tekee noin 80-90kg:lla kauheita pommeja rinnalle. Nyt katselin sivusta, että jos meinaa tolla 135kg tehdä samaa, niin siitä on leikki kaukana. No liikerataa olikin vain suorilta käsiltä about 5-7cm alaspäin ja siitä ylös ja takaisin telineeseen.
Aijai.. näitä vajaan liikeradan veijareita on kyllä aina silloin tällöin veikeä seurata. Ymmärrän että ilman varmistajaa isoilla painoilla voi loppua kantti kesken ja se onkin ihan semisti ok, tai no ilman turvakaaria en suosittele, mutta että jos etenkin painotasot kertovat aloittelijan tasoista ja sitten tehdään pitkää sarjaa sillä 5-7cm liikeradalla niin pliis, takaisin lähtöruutuun ja hakemaan tekniikka kuntoon.
Tuli mieleen vielä yksi penkkaaja, joka teki todella kuumottavalla tekniikalla. Tyyppi siis ihan oikeasti flippasi ranteet löysiksi ja pudotti vapaapudotuksella tangon rintaan, josta pompautti sen lantion saattelemana takaisin yläasentoon. Tuollainen ei vaan voi olla terveellistä. Ja tempo oli kova, varmaan kovin mitä olen ikinä nähnyt.
Samalla salilla käy sellainen n. 10 hengen poikaporukka 16-18 vuotiaita, joista muutama reenaa kovaa ja ihan silminnähden kehittyy ja sitten pari porukasta lähinnä pyörii mukana että voi sanoa salilla käyvänsä.
Osuin sitten jätkien kanssa samaan aikaan pukkariin ja kuulin kun puhuivat kesätöistä"
"Olis kyllä hyvä saada kesätöitä, että on sitten syksyllä varaa ajella autolla."
"Sijoittaisit rahas ruokaan, niin kasvaisitkin joskus!"
Oli vaikea pidätellä naurua
Vaikka mullakin on ikää jo 40+ niin kyllä mun huolet pyörii ainakin samojen teemojen ympärillä, paitsi että auto on maksettuToi oli mahtavaa aikaa. Huolet keskittyi pillunsaantiin, palan kokoon ja auton rahoittamiseen.
Vaikka mullakin on ikää jo 40+ niin kyllä mun huolet pyörii ainakin samojen teemojen ympärillä, paitsi että auto on maksettu