Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itseasiassa mullakin ollut kuntoutuskäytössä mutta ihan itse treenissäkin ja etenkin alkulämpissä kumpparit on monipuoliset.@doownek Nii, mut harvempi sitä sillä hetkellä miettii et onko siinä jotain pointtia :D Kattovat vaan et "lol toi on niin gymfailvideokamaa" vaikka totuus on että mä teen vaan typerännäkösiä kuntoutushässäköitä.
E: Itsellä just näissä ollut varmasti salikomediaa kun kumppareiden kanssa tehnyt niitä "panoliikkeitä"
Sattuimoisin juurikin tein tuollaisella ekaa kertaa ja hyvä oli tarkoitukseensa.Nyt kun tuli puheeksi, niin onko tämä laite kuinka hyvä tai huono glutejen treenaamiseen vrt muut liikkeet?
On muuten perin vittumainen lihasryhmä treenata eristäen johon tuo on kaiketi tarkoitettu.Nyt kun tuli puheeksi, niin onko tämä laite kuinka hyvä tai huono glutejen treenaamiseen vrt muut liikkeet?
Kyllä sitä miehetkin voi tehdä, kokeile niin saatat yllättyä.Mikä tää liike muuten on kun tytöt laittaa sellasen helvetin ison kumilenkin jalkojen väliin ja kulkee sivuttain ees taas? Näyttää vaan joltain helvetin mittarimadolta, mikä ei on tiiä että kumpaan suuntaan pitää mennä.
Mikä tää liike muuten on kun tytöt laittaa sellasen helvetin ison kumilenkin jalkojen väliin ja kulkee sivuttain ees taas? Näyttää vaan joltain helvetin mittarimadolta, mikä ei on tiiä että kumpaan suuntaan pitää mennä.
Taisi vahvistaa keskimmäistä pakaralihasta. Olen nähnyt monen kilpailevan voimanostajankin tekevän. Fyssareiden yleisesti suosima liike jos on polvivaivoja jne. Jos oikein muistan niin keskimmäinen pakara auttaa pitämään polvia ulospäin kyykyssä. Näyttää tyhmältä, mutta on todistetusti apua. Sama aika monessa muussakin "tyttöjen liikkeessä". Miehet tajuaa ne vasta kun paikat ovat rikki. Itsellä kuuluu nykyisin treeneihin tyttöjen liikkeitä joka treenin yhteyteen. Jännä kun itse olettaa olevansa vahva sälli, mutta onkin tukilihaksiltaan kuin pikkutyttö. Ei hyvä terveyden kannalta.Mikä tää liike muuten on kun tytöt laittaa sellasen helvetin ison kumilenkin jalkojen väliin ja kulkee sivuttain ees taas? Näyttää vaan joltain helvetin mittarimadolta, mikä ei on tiiä että kumpaan suuntaan pitää mennä.
Ei tässä kukaan sulle pahalla, kaikkihan noita sanoo tyttöjen liikkeiksiMun tarkoitus ei ollut mitenkään vähätellä kyseistä liikettä, vaan kysyin tätä lähinnä siksi kun meidän salilla sitä ovat lähinnä naiset tehneet. Missään vaiheessa en ole myöskään vahvaksi itseäni väittänyt. Peace
Mikä tää liike muuten on kun tytöt laittaa sellasen helvetin ison kumilenkin jalkojen väliin ja kulkee sivuttain ees taas? Näyttää vaan joltain helvetin mittarimadolta, mikä ei on tiiä että kumpaan suuntaan pitää mennä.
Tyttöjen liikkeiksi niitä kaikki kutsuvat. Niin tulee itsekin sorruttua. Ja itseäni tarkoitin kommentilla luulee olevansa vahva.Mun tarkoitus ei ollut mitenkään vähätellä kyseistä liikettä, vaan kysyin tätä lähinnä siksi kun meidän salilla sitä ovat lähinnä naiset tehneet. Missään vaiheessa en ole myöskään vahvaksi itseäni väittänyt. Peace
No siis nimenomaan on. Todella hyvä.Ajattelin vain, että onko laite hyvä/paras ko. hommaan, koska se on helppo, hyvin hallittavissa ja siihen saa ladattua paljon painoa. Kumiremmitreenien ja kaikenlaisten yhden jalan polkaisujen toteuttaminen on omasta mielestäni vähän niin ja näin.
Tuli jopa mieleen että kehtaisko tohon pyytää jotain mimmiä lisäpainoksi. Vaikka tosi bodari pyytää toisen karpaasin siihen. Sitten aurinkolaseissa ja poseeraushousuissa pumpataan.
( Lopun lisäys koska sali komediaa...)
Kuka nauroi!?
View: https://www.youtube.com/watch?v=5wUk8wQNUT8
Eikös kyseessä ole tämä liike? Tämä ottaa gluteus mediukseen eli yläsivupakaraan tai pienempään pakaralihakseen, ei suinkaan keskelle.
Olen itse tehnyt tätä liikettä aikanaan myös. Hyvä tukiliike ja heikot sivut altistavat polvien romahtamiselle sisään kyykyissä ja muissa liikkeissä.
No siis nimenomaan on. Todella hyvä.
Kyllä täälläkin kaikenlaisia levityksiä, stiffejä, reversejä, kuminauhoja jne on kokeiltu. Mikä lie sen pakarapotku vehkeen nimi onkaan? Tangon kanssa lattialla ja penkilläe. Toi osu heti. Ja perseeseen. Ehkä pienen pienesti takareisiin.
Mutta siis ekaa kertaa ikinä tein ja heti oli paras.
Tuli jopa mieleen että kehtaisko tohon pyytää jotain mimmiä lisäpainoksi. Vaikka tosi bodari pyytää toisen karpaasin siihen. Sitten aurinkolaseissa ja poseeraushousuissa pumpataan.
( Lopun lisäys koska sali komediaa...)
Kuka nauroi!?