Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen vähän komedioin normaaliakin enemmän.

Ajattelin kokeilla lahnapenkkiä kun se pienikin kaari, jonka saan aikaiseksi, aiheuttaa moneksi päiväksi saakutillisen kivun lapaluiden väliin. Koipeliinitkin jätin penkin päädyn ulkopuolelle. No oli koko kroppa sitten liian kaukana tangosta niin nostaessa pois telineestä irtosi jalat, alakroppa singahti ylös ja tanko alkoi kaatumaan kohti munia.

Salille ilmaantunut myös uusi nuorehko naisjäsen.

Jaahas, kesätauoko taitaa olla ohi. Kenties lämpimien ilmojen tuloksena kyseinen urheilija treenasi löysässä hihattomassa paidassa, josta näkyi selkeästi että aurinkoa oli otettu myös ilman yläosaa.

Ei nyt salilla, mutta siihen liittyen: tapailen uutta naista ja hän oli mun luona käymässä. Tuli vessasta ja kyseli vähän varovasti, että etkös sanonut, ettei sua oikeen nappaa mitkään piiskaamisleikit? Vastasin sit, et joo, en mä mikään fani oo, mut miks kysyt?

Oli nähny nahkaiset vetoremmit pesukoneen päällä ja luuli niitä irstailuvälineiksi. Taitaa olla oikeesti kiltti tyttö, eikä pelkästään puheissaan. :D

Reteästi ajattelin, että kyllä sitä kyykätessä buffalo tangolla tulee samat painot kuin normitangolla.

Ei tule.

Yksi päivä lämmittelin kyykkyä kotona uuden omatekoisen puoliräkin avustuksella. Siinä on varmistusraudat ja noin samalla tasolla räkin sivulla putkiteline pienemmille kiekoille. Olin näköjään sentin liian edellä, koska kun vein 60 kg alas, iso levy otti pienempään kiinni ja työnsi miut taakse tanko niskassa perseelleni. Kaikki tapahtui hyvin hitaasti, ja häkeltyneenä kellistin itseni selälleni takana olevaa sekalaista matto- ja rojupinoa vasten, tanko edelleen niskassa.

Olin vähän ihmeissäni.

Tänään oli aivan maaginen penkkisuoritus somalilta. En taida enää ikinä mennä arkipäivänä päiväsalille. =D

Työsarjat:
50kg kertaa x, en kattonu niin tarkkaan.
n. 5min sometauko penkillä.
Suoraan kaksvitoset siihen lisää ja:
100kg kertaa 1 KUVA.
n. 12min sometauko penkillä sisältäen puhelun.
60kg kertaa x, en kattonu niin tarkkaan.
n. 10 min sometauko penkillä.
70kg kertaa 1, harmittavasti vaan meni takaisin asetellessa toinen puoli ohi koukusta ja painot kolisi lattialle.
n. 5min sometauko penkillä.
Treeni suoritettu.

:ROFLMAO:

Tuli mieleen kun kävin joskus fitness24/7:lla pakotetusti hetken, niin siel oli samantyyppinen tapaus. Tosin se nosti treenin päätteeks viel paidan ylös, hiero miestissejään peilin edessä ja lähti sit menee. Taisin kirjotella tännekkin sen sillon :----D

Kanssatreenaajien hölmistyneet ilmeet, kun aina ei kovaa treenatessa ja kovissa sarjoissa pysty olla karjumatta vähäsen. Sali missä käyn, ei kielletä puhisemasta kovissa nostoissa, mutta harvapa siellä sitten karjasee

Komedian puolelle menee minusta palautusjuoma touhutkin osalla. Miksi se koko 5kg pussi pitää kantaa salille mukaan? Pukkarissa pussit ja mittalusikat levällään sekotellaan super mixereitä. Jos välttämättä haluaa palkkaria käyttää ,kait sen vois kotona tehdä valmiiksi pulloon. Tosin sitten ei muut näe millasen hienon pussin olet ostanut. Sekö siinä on pointti että voi esitellä muille lisäravinteitaan.

Komedian puolelle menee minusta palautusjuoma touhutkin osalla. Miksi se koko 5kg pussi pitää kantaa salille mukaan? Pukkarissa pussit ja mittalusikat levällään sekotellaan super mixereitä. Jos välttämättä haluaa palkkaria käyttää ,kait sen vois kotona tehdä valmiiksi pulloon. Tosin sitten ei muut näe millasen hienon pussin olet ostanut. Sekö siinä on pointti että voi esitellä muille lisäravinteitaan.
Olen muuten samaa ihmetellyt itsekkin.
Etenkin jos käyttää jotain kreatiinia yms. juttuja niin yleensä se tuli siihen palkkariin samalla laitettua ja sitten vain treenin jälkeen vettä sheikkeriin ja ääntä kohti.
Nyttemmin tullut vähempi noita käytettyä paitsi just eilen ostin pitkästä aikaa kreatiinin :)

Joku aika sitten pukkarissa oli tosiaan tyyppi jolla oli aivan mahdottoman kokoinen keikkakassi mukana ja varmaan koko bodausomaisuus siellä mukana, mukaan lukien ainakin viittä eri purkkia jauhoja ja puruja mitä sekoiteltiin sitten pukkarin pitkällä penkillä. En ole tullut edes ajatelleeksi että salille pitäisi raahata enempää kuin mitä treenissä käyttää. Mä annostelen heran ja malton sheikkeriin kotona ja otan pore/mineraali/kofeiinitabletin vesipulloon ja vasta salilla liotan sen veteen ja miksaan ne sitten sheikkeriin.

Mulla on buusterijauhopurkki aina laukussa. Sitä ku ottaa vaan sillointällöin ku väsyttää nii pakko olla mukana. Löhes jokakerta duunista suoraan salille nii eipä tuu edes sitte kotoa sitä haettua.
Täytyy vetää ens kerralla se piilossa.. :D

Joo, sain mie sinun pointista kiinni. Olen itseasiassa itsekin kerran todistanut sitä jauhojen sekotusta salilla.. Itseasiassa 2 kaverusta siinä sekotteli palkkaria eri pussukoista nii olihan se huvittavaa.. Kelasin, että ehkä niillä oli jauhot pahimmoilleen loppu ja tulomatkalla käyty matkahuollosta poistaan tukkusäkit gainsseja.
Btw, semisti se kyllä hävettää vetassa buusterit purkista pukkarissa.. Naama saatana valkosena ko eihän mulla tietysti ylimäärästä sheikkeriä ole sille mukana.. :D

Se on sitä nykyaikaa. Palkkari pitää kato juoda HETI treenin jälkeen, muuten menee treenii hukkaan. Onneksi on päässy tuosta pois, että nuita jauhoja pitää olla enemmän kuin jaksaa syödä. Mukana ei oo tosin kulkenut itselläkään kuin treenilaturi tai autossa valmiiksi sekoitettu pirtelö. Ei kehtaisi jossain pukuhuoneessa sekoitella :D hävetys maximus

Se on sitä nykyaikaa. Palkkari pitää kato juoda HETI treenin jälkeen, muuten menee treenii hukkaan. Onneksi on päässy tuosta pois, että nuita jauhoja pitää olla enemmän kuin jaksaa syödä. Mukana ei oo tosin kulkenut itselläkään kuin treenilaturi tai autossa valmiiksi sekoitettu pirtelö. Ei kehtaisi jossain pukuhuoneessa sekoitella :D hävetys maximus
Jos jotain voi optimoida käytännössä nollavaivalla, niin miksei sitä sitten optimoisi? Hölmöähän se tosiaan on pusseja raahata mukana, mutta aika vähällä selviää, kun heittää jauhot sheikkeriin kotona valmiiksi ja sitten treenin jälkeen lisää veden ja vetää tavarat huiviin.

Jos jotain voi optimoida käytännössä nollavaivalla, niin miksei sitä sitten optimoisi? Hölmöähän se tosiaan on pusseja raahata mukana, mutta aika vähällä selviää, kun heittää jauhot sheikkeriin kotona valmiiksi ja sitten treenin jälkeen lisää veden ja vetää tavarat huiviin.
Niin nimenomaan sheikkeriin valmiiksi, eihän siinä mitään.

Suositut

Back
Ylös Bottom