Onhan noita sankareita. Itse kun on noin vuoden käynyt aktiivisesti taas salilla selän korjauksen jälkeen, niin rupeaa tuloksia näkymään paremmin vain koko aikaan. Samaan aikaan tulevat nämä vanhat tuttavat kenen kanssa nuoruudessa treenattiin jonkin verran ja nykyään istuskelevat mielummin kuppilassa kun pukuhuoneessa voivottelemassa lihas kipuja, niin rupeaa olemaan sali enkat niin kovaa luokkaa että itse tarvitsee toisen elämän lisäksi notta niihin tähtiin päästäisiin.Kaverin kanssa aikoinaan aloitettiin yhdessä salilla käynti vuosia sitten. Muistan edelleen todella hyvin että vedin enemmän mavesta kuin tämä kaverini ja vielä natuna. Silloiset painot taisi itsellä pyöriä 170 kohdilla ja kaverilla oli vähän alle. Nyt sit tänä päivänä kun tämä kaveri on treenaamisen lopettanu niin joku pari vuotta sitten se kertoi maven olleen 200... ja nyt vkl se olikin 220. Tänään kun kysyin että huomaako itse kuinka aika kultaa muistot niin sanoi että,” joo tulos olikin 225”.
Ens viikolla varmaan 230
Onks muilla näitä kavereita jotka on aikoinaan käyneet salilla ja tänä päivänä kertoo legendaa omista sali tuloksistaan ? Ehkä ne ei sitä tiedostaen tee vaan aika tosiaan kultaa muistot.