Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Ja yleensä se runkki nostaa vielä tankoaki ja kun kysyy koskitko, ni "eeen...omilla tuli". Aijaa.....kiitti sulle!
Tämä. Voi vittu!
Pakkiksen videoista saatu treenimalli. Ei ymmärretä että tankoon ei välttämättä tarvi koskea!
Vaikka kuinka monesti oon sanonu että " Älä koske, eikä tarvi olla ihan valmiinakaan ennenkuin sanon. "

Lopputulos on just niinkuin sanot. Vastaukset vähän vaihtelee. " ... joo mutta en auttanu yhtään. "

[ edit ] On niitä videoita toki muuallakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä. Voi vittu!
Pakkiksen videoista saatu treenimalli. Ei ymmärretä että tankoon ei välttämättä tarvi koskea!
Vaikka kuinka monesti oon sanonu että " Älä koske, eikä tarvi olla ihan valmiinakaan ennenkuin sanon. "

Lopputulos on just niinkuin sanot. Vastaukset vähän vaihtelee. " ... joo mutta en auttanu yhtään. "

[ edit ] On niitä videoita toki muuallakin.

Jep...jos joskus kävis höylää noiden vaimoa/tyttöystävää ja jäis kiinni, vois todeta vaan samaan malliin ku noi "koskematta" nostaa ja varmistaa, et "kuule, oli se sisällä joo mutta ei se laitoihin koskenu. Varmistin vaan!"

Mä oon taas paskonu olkapääni sillätavalla, että varmistaja ei viimesessä kovassa sarjassa penkissä auttanut, ku tanko pysähty rinnalta puoleen väliin. Sitten joutu vetää sellasen runkkuasennon ja toinen olka ylempänä milli milliltä pusertamaan painon ylös. Piti se kyllä käsiä tangon alla ja huusi, et TULEE TULEE! Silloin ois mun puolesta saanu jo vetästä tangon takas telineisiin.

Tänään oli samaan aikaan semmonen nuorehko kundi salilla joka selkeesti vihaa tota touhua (ja elämää) yli kaiken. Naamasta näkee ettei sitä kiinnosta hevon paskaakaan treenata kunnolla, mut jostain syystä pakko raahautua sinne väkisin viikosta toiseen. Tänään se latas 100kiloa pohjekoneeseen, nitkutteli sit pari epämäärästä toistoa selkä kyyryssä istuen ja selas samalla luuria naama mutkalla. Minkä takia tuolla salilla pitää käydä jos se on kerta noin jumalattoman vastenmielistä touhua? MIKSI?

Mä oon taas paskonu olkapääni sillätavalla, että varmistaja ei viimesessä kovassa sarjassa penkissä auttanut, ku tanko pysähty rinnalta puoleen väliin. Sitten joutu vetää sellasen runkkuasennon ja toinen olka ylempänä milli milliltä pusertamaan painon ylös. Piti se kyllä käsiä tangon alla ja huusi, et TULEE TULEE! Silloin ois mun puolesta saanu jo vetästä tangon takas telineisiin.
IMO juuri noin varmistajan mielestäni pitäisikin toimia, että ei auta vielä kun tanko pysähtyy vaan vasta sitten kun lähdetään menemään alaspäin. Omaan piikkiin kyllä menee tuo olkapään kipeytyminen, jos voimien loppuessa aletaan tekniikkaa muuttamalla puristamaan. Tietenkin sitten varmistajan piikkiin jos olit häntä ohjeistanut auttamaan tangon pysähtyessä.

Et pystyny sanomaan, " Ota, Ei tuu tai mitään muutakaan? "
Jos on noin tiukkoja niin sit varmaan tarvii olla tuttu varmistaja tai jotain? Kyllä mä itse ainakin uuden varmistajan kamssa käyn nopeasti homman läpi. Silti tulee niitä aiemmin mainittuja.

Mun lähtökohta on että nostoa ei lasketa jos varmistaja koskee.
Puhtaat lihaksen väsyttäjät tehkööt mitä tykkää mutta luulisi useimpien puhetta ymmärtävän.

Paskat varmistajat on kyl yleisiä. Penkissä varsinki, joskus on jotkut repiny ihan ennen aikojaan sen tangon, vaikka olis joku useempi toisto viel tankissa :rolleyes:. Jopa vaarallista, ku on joskus joku varmistaja koittanu repii tangon tyyliin koko telineen läpi, eikä takas sen luonnolliselle paikalleen. Kolahtaaki pidikkeiden alapuolelle tollasel hätäily sähläyksel, ni tippuu tanko kaulalle viel, ku painoa hallitsee tyyliin pelkästään se varmistaja, etkä sä ite :D.

Ei ongelma sinänsä, ku kommunikoi noston aikana varmistajalle perus: ''tulee, tulee'', ''älä koske'' ilmotuksilla. Eikä siihen kyl kuolekkaa, vaik tanko rinnalle jäiski, ellei käytös oo oikeesti isot painot.
Allekirjottanutta esim. ei kasuaalit 100-110kg painot kyllä pelota. Jos noitten alle onnistuisin kuoleen, ni ansaitsisin sen xD.

No, mulla oli poikkeuksellisen hyvä opettaja. Kävin Espoon goldsilla ja kun oli hiljainen päivä, niin Fathi otti hihasta kun tartti spotterin. Oli pientä kielimuuria mutta jotenkin kun opettajana on sen kokoinen kaveri, asian ymmärtää hyvin mielellään. Hänen opeillaan se meni niin että laitetaan vaan neljä sormen tangon alle ja ja nostetaan niillä jos liike tuppaa pysähtymään. Sitten kun tanko on ylhäällä, vaihdetaan ote toisin päin seuraavaan toistoon jotta saadaan nopeasti hyvä ote jos liike lakkaa, mutta edelleen vaan neljällä sormella. Sitten kun toistot on valmiit, otetaan kiinni kouralla ja saatetaan tanko telineeseen päättäväisellä liikkeellä. Kun kaveri joka punnertaa näkee että olet vain hipaisuotteella tangossa kiinni, siinä voimataso nousee kivasti ihan vaan pelosta. Silleen oikeesti noin saa tehdä vaan kun osaa, muuten aina vastaotteella koska jotain parin sadan tankoa ei hauiksilla nosteta rinnan päältä, mutta vetona nostetaan.

Anyway, Fathin spottaaminen oli kokemus sinänsä, koska hänellä ja Marjolla oli joku helvetin silakkadieetti, jolloin hiki ja hengitys pudotti ohilentävä kärpäset kesken lennon. Kaveri hönkii sellaisia sienipilviä että tukka liehui ja silmiä kirveli, mutta sisulla selvittiin siitäkin...

Tiedän tunteen... Itellä olkapäät ihan paskana. Ensimmäinen toisto aina vaikein. Tuntuu olevan ihan mahdotonta ymmärtää vaikka kuinka selitän, että jos ei tule niin ota vaan ylös, kun käy niin saatana kipeetä ettei voi ite nostaa täysillä. Juntit vaan huutaa "tulee tulee" vaikka painot rinnalla ja ukko sinisenä niiden alla..

:D. Mä en tiiä kuka tää Fathi tai Marjo on, mut hyvä tarina kyl. Silakkadietti :ROFLMAO:.
Vanha bodaripariskunta, sukunimi Krishi. Eronneet aikoja sitten..

^^
Tuohon varmistamiseen, mä en ota ikinä tangosta kiinni, jos näyttää että omin voimin tulee. Toki jos ohjeet on muuta, niin toimin sen mukaan. Jos enempi painoja tangossa, niin kyselen vähän että millaista sarjaa on tarkoitus tehdä. Se on nimittäin ihan eri juttu varmistaa jotain 160 kiloa tai 80 kiloa.

Tiedän tunteen... Itellä olkapäät ihan paskana. Ensimmäinen toisto aina vaikein. Tuntuu olevan ihan mahdotonta ymmärtää vaikka kuinka selitän, että jos ei tule niin ota vaan ylös, kun käy niin saatana kipeetä ettei voi ite nostaa täysillä. Juntit vaan huutaa "tulee tulee" vaikka painot rinnalla ja ukko sinisenä niiden alla..
Pitäsköhän sun lopettaa penkin harrastaminen, jos et ensimmäistäkään toistoa saa sieltä ilman, että olkapäät huutaa armoa? Ihan tälläi huomiona vaan.

Et pystyny sanomaan, " Ota, Ei tuu tai mitään muutakaan? "
Jos on noin tiukkoja niin sit varmaan tarvii olla tuttu varmistaja tai jotain? Kyllä mä itse ainakin uuden varmistajan kamssa käyn nopeasti homman läpi. Silti tulee niitä aiemmin mainittuja.

Mun lähtökohta on että nostoa ei lasketa jos varmistaja koskee.
Puhtaat lihaksen väsyttäjät tehkööt mitä tykkää mutta luulisi useimpien puhetta ymmärtävän.

No joo itessä se vika pohjimmiltaan oli, kun en etukäteen "pelisääntöjä" selväks tehny ja jotenkin sitä sisul vaa koitin ylös asti vääntää. Ja tulihan se lopulta omilla. Mutta ajatuksena viestissäni oli vaan, että välillä olisi omalla kohdalla ollut parempi sellainen varmistaja, joka auttaa liian paljon, kuin liian vähän

:D. Mä en tiiä kuka tää Fathi tai Marjo on, mut hyvä tarina kyl. Silakkadietti :ROFLMAO:.

Fathi ja Marjo Krishi, Marjo voitti maailmanmestaruuden ja Fathi SM- raskaan mutta taisi kärytä aineista, Sai ammattilaiskortin jne. mutta halusi lopulta luopua siitä jotta voi kisata amatöörinä kun sillä puolen menestyi paremmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom