Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Ei olekkaan,sitähän mä koitin sanoakin. 0 % salikomediaa.
Ymmärrän tarkoituksen pukemiselle mutta komediaa se normi jantterin silmissä on kumminkin... aika vähissä on jaetut komediat täällä nykyään, koska aina on joku esittämässä arjensankaria ja kitisemässä... asioille voidaan nauraa vaikka niillä olisikin takoituksensa tai joku muu syy, aika surkeaksi menee elo jos mistään saa repiä huumoria, oli sitten omia töppäilyjä tai muiden touhuja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perkeleen American Ninja Warrior.

Tullut seurattua ohjelmaa ja radat vaikuttavat hemmetin hauskoilta. Siitä rohkaistuneena päätin pelleillä tangoilla ja hyppiä käsien varassa tangosta toiseen ilman aikaisempaa kokemusta. Molemmista käsistä irtosi känsien kohdalta isot biitit nahkaa ja verta tippui aika huolella lattialle. Poistuin häntä koipien välissä pukuhuoneeseen. Ei mitenkään ninjamainen fiilis. Jännä.

En nyt tiedä sopiiko paremmin tänne vai tuonne mikä salilla käymisessä potuttaa ketjuun, minua tämä lähinnä nauratti vaikka muita tuntui vituttavan.

Vedin tänään treenin loppuun 30min cardiota pyörällä ja koko tämän ajan seurasin kuinka nuori nainen otti itsestään kuvia. Hän ei siis tehnyt yhtäkään sarjaa mitään, otti vain selfieitä ympäri salia. Ei tossa ehkä muuten mitään mutta kun hän törmäili treenaaviin ihmisiin niitä kuvia ottaessaan. Lopuksi hieraisi vielä vettä suoraan pullosta kasvoille ja heitti jonkun pienen snapin.

En nyt tiedä sopiiko paremmin tänne vai tuonne mikä salilla käymisessä potuttaa ketjuun, minua tämä lähinnä nauratti vaikka muita tuntui vituttavan.

Vedin tänään treenin loppuun 30min cardiota pyörällä ja koko tämän ajan seurasin kuinka nuori nainen otti itsestään kuvia. Hän ei siis tehnyt yhtäkään sarjaa mitään, otti vain selfieitä ympäri salia. Ei tossa ehkä muuten mitään mutta kun hän törmäili treenaaviin ihmisiin niitä kuvia ottaessaan. Lopuksi hieraisi vielä vettä suoraan pullosta kasvoille ja heitti jonkun pienen snapin.
Ei voi olla todellista :D kai vitsailet eikä toi ollu tositarina

Ei tää oikein salikomediaa taida olla, enemmänkin surullista, mutta kertomisen arvoista ja kiteyttää hyvin saliemme perisynnin.

Emäntä kysyi aiemmin tällä viikolla että onko ne vajaat kyykyt jollain tavalla parempia kuin ne mitä sä oot mulle opettanut (vähintään voimanostosyvyys). Ihmettelin kysymystä ja sain tarkennuksen että salilla missä käy, melkein kaikki tekee vajaita.

Eipä tarvinnut oikein muuta sanoa kuin että niin meidänkin salilla ja ihmiset nyt vain ei keskimäärin osaa kyykätä.

Asti mistäkö tää tuli nyt mieleen...?

Tuo on kyllä aina yhtä surullisen näköistä. Ennen kävin SATSilla ja siellä kun joku pisti toisinaan edes 120kg tankoon odotti, että nyt pääsee näkemään kunnon kyykkyä. Tuloksena oli kuitenkin lähes poikkeuksetta aina surullista niiausta.

niin,toivottavasti et ole niita jotka luulee etta kaikki rasva on pahasta.
Rasvan pelko on iskostettu aika syvälle suomalaisiin kun lähes kaikesta on olemassa se vähärasvainen tai rasvaton vaihtoehto. Ja sit kun ollaan dieetillä niin vältetään vielä enemmän rasvaa ja lopputulos on se että sitä ei saada lähellekään sen vertaa mitä tarvitsisi. Esimerkkinä minä itse. Tein tuossa dieetin ruokavalion raakaversion ensin ns. perstuntumalla ja katsoin vain että proteiinia tulee 2g per painokilo ja että kokonaiskalorimäärä on kohdillaan. Sit lähdin laskeen paljon mulla on rasvaa siinä ruokavaliossa ja jouduin lisään sitä aika reilulla kädellä että sain 1g painokiloa kohti ja vastaavasti tiputtaan hiilareista. Jos olis mennyt vain sillä puoliperstuntumalla niin metsään olis mennyt niin että kolina käy. Ja se taitaa olla aika monen perusdieettaajankin ongelma.

Itselläkin samanmoisilla aatteilla varustettuja tuttuja, joiden ulosantikin on ollut monessa asiassa lähes yhtä hyökkäävää. Joidenkin kohdalla on sitten käynyt niin, arvostelun kohteena olevan vähemmistön edustaja ei ole ollut aivan samaa mieltä ja onkin sattunut Juhaa leukaan. Nykyään kyräilevät itsekseen mielipiteidensä kanssa.

Itte näin tällä viikolla kun 3 nuorta "salikissaa" veteli penkkiä semmosilla tekniikoilla että oksat pois :D. Yks teki niillä 2.5kg kiakoilla sellasta pientä nytkymis liikettä että tanko teki n. 15cm liikettä kaaaaaukana rinnasta.. ja toinen teki mukamas isoilla painoilla mutta pompautti rinnalta niin että melkein kuuhun lens painot. Ja vielä huvittuneempaa oli kun sillä aikaa kun toinen teki niin 2 muuta kyttäsi siinä vierellä että hyvä hyvä anna mennä!

Meillä paikalliselle pikkusallille eksyi myös pari nuorta naista ketä en oo sielä ennen nähny. Oli pokerinaama koetuksella muutaman vanhemman reenaajan kanssas kun rupesi kameran salama välkkymään toisen muijan prässätessä:D

en tiedä pitäskö nauraa vai itkeä kun salilla joku oli jättäny prässiin 10kg kiekot molempiin puoliin, ja joku nainen kysyi että onko mulla siinä kesken?:confused: sanoin vaan että juu ei todella oo, kyllä se prässi tarvii ainakin parisataa enemmän että edes tuntuu jaloissa. miksköhän muuten joku edes hinkkaa tollasilla painoilla?:woot:

en tiedä pitäskö nauraa vai itkeä kun salilla joku oli jättäny prässiin 10kg kiekot molempiin puoliin, ja joku nainen kysyi että onko mulla siinä kesken?:confused: sanoin vaan että juu ei todella oo, kyllä se prässi tarvii ainakin parisataa enemmän että edes tuntuu jaloissa. miksköhän muuten joku edes hinkkaa tollasilla painoilla?:woot:

Kaikki ei ole niin vahvoja kuin sinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom