Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Kokeilin lämppärissä Jefferson curlia. Ihan kuin nuori tytsy olisi säikähtänyt melkoisesti kun vanhan sedän selkäranka vähän rutisi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Opetin tänään ensin pistareiden pitämistä pari tuntia ja menin siitä suoraan puntille. Päivän tilanteessa on vammojakin päällä enemmän kuin direktiivi määrää, mutta mave tangoksi sattui salin kiero tanko ja sehän se teki gutaa ensimmäisessä muka paremmassa sarjassa. Oli takuuvarmaa salikomediaa, kun tanko ei pysy käsissä ja koko homma menee ihan plörinäksi. Kääkällä on lisäksi koko ajan jano, kun edeltävän parituntisen aikana ei ole ehtinyt juomaan ja koko ajan on kuitenkin tehty jotain.

Se hyvä puoli siinä oli, että jonnet saavat egobuustia suoritusten vertailusta.

Jotenkin mennään huumorin ja iljetyksen rajoilla kun kaverit vetää kyykkyä t-paita vyöllä vedettyä puoleenselkään ja paskaset verkkarit pitkästi alle persvaon, ok hyväksytään kun hommassa on tekemisen meininki mutta pyöreä selkä lisättynä egopainoihin tekeen pisteen ii:n päälle

Tein pohkeita hackissa, mutten sarjan loputtua jotenkin saanut sitä kelkkaa lukittua. En tiedä mitä yritin, mutta lopputuloksena se kelkka valui aina vain alemmas ja alemmas, kunnes lopulta oli vain varpaat kelkan ja sen jalkalevyn välissä. Siitä sitten kiemurtelin irti ja poistuin vähin äänin pukkariin...

Tein pohkeita hackissa, mutten sarjan loputtua jotenkin saanut sitä kelkkaa lukittua. En tiedä mitä yritin, mutta lopputuloksena se kelkka valui aina vain alemmas ja alemmas, kunnes lopulta oli vain varpaat kelkan ja sen jalkalevyn välissä. Siitä sitten kiemurtelin irti ja poistuin vähin äänin pukkariin...

jännä...eiköhän näissä ole alastopparit ettei tipu liian alas.. meinaa se on hakissaki polville poks jossei oo alastoppareita ja tippuu koko paska alas.

jännä...eiköhän näissä ole alastopparit ettei tipu liian alas.. meinaa se on hakissaki polville poks jossei oo alastoppareita ja tippuu koko paska alas.

Joissain malleissa on ne alastopparit säädettävissä niinkin alas, että näin voi aivan hyvin käydä. Joku vois sen sijaan kertoa mulle miksi naisilla on nykyään joku muotiliike tehdä smithissä jalkaprässiä? Jotenkin hurjan ja vaarallisen näköistä kun punnerretaan tankoa ylöspäin jalkapohjilla...

Joissain malleissa on ne alastopparit säädettävissä niinkin alas, että näin voi aivan hyvin käydä. Joku vois sen sijaan kertoa mulle miksi naisilla on nykyään joku muotiliike tehdä smithissä jalkaprässiä? Jotenkin hurjan ja vaarallisen näköistä kun punnerretaan tankoa ylöspäin jalkapohjilla...
Koska pakarat.

Yks päivä kävin aamulla treenaan ja todistin seuraavan keskustelun(Lyhennetty versio): Joku seniori kansalainen puhu ulkomaalaisen Zyzz-kloonin kanssa jostain ravintoon liittyvästä. Zyzz-kloonilla käytössä joku rasvanpolttaja, eikä sen johosta kuulemma voi syödä normaalisti ja sai siitä jtn komplikaatioitakin(en tajunnut mitä tarkalleen?). Vanha patu sit tokas, että syöt vaan vähemmän rasvaa, ni ei kerrykkään rasvaa.

Ei juuri hauskaa millään tasolla, mut jälleen 100% tositarina. Eikä ollu ees mielisairaalan sali, vaan ihan kaiken karvaisten oikeinkin laadukas ilmais sali. Lähinnä ihmettelen aina tällasta tietämättömyyttä. Eletään vuotta 2016 kuitenki. Ja mä muuten yleensä puutun tällasiin keskusteluihin, ku todistan, mut niin usein kuulee, et turhaa.
Pitääkö olla jurrissa ymmärtääkseen mikä tässä on niin häkellyttävää jos ei kerran hauskaa?

Kuitenkin Salikomediaan tämän kirjoitit, niin komediaa siitä muut odottavat. Jos siinä ei mitään hauskaa ole, niin miksi tämä ketju?
90% tämän ketjun jutuista ei ole yhtään tuota hauskempia. Enkä mä äkkiseltään keksi muutakaan ketjua mihin tämä olisi sopinut. Antakaa Vaginaattorin kirjoittaa mitä tykkää. Sisältöä sekin on.

Onneksi on. Mulle kävi tuossa taannoin vähän kehnosti Hackissa. Jalat petti laskuvaiheessa ja sekunnin tuhannesosaa myöhemmin huomasin istuvani perseelläni sen jalkalevyn päällä, kelkka niskan takana. Onneksi ei ollut yleisöä, ainakaan paljon :D

En jaa valitettavasti Poutiaisen uskomuksia. Toi mun eka viesti ja sen erittäin yksinkertanen väite pysyy yhä.
Niin kauan ainaki, et tuotatte jonkun kunnon vasta-argumentin. Mielellään omin sanoin myös. Tutkimuksen heittäminen otsikolla ''siks'', on toki ihan 4/10 effortti, mut ei ihan riitä. Liitätte sit vaikka noi ''nokkelat'' heitot siihen muuten asialliseen viestiin, ni pysyy joku järki. Ja ettette sumenna keskustelua, saati vääristele mun sanomisia enempää, ni tähän mennessä en oo kirjaimellisesti muuta väittänyt, ku tämän: ''rasvas on enemmän kcal/g, ku prodessa ja hiilarissa, mut ei se itessään kenestäkään läskiä tee''.
Pitäydyn tossa, mut myönnän olevani väärässä heti, ku joku ton väitteen pystyy osottaan 100% paskaks. Tässä tapauksessa siis sen, että rasvojen syöminen osana normi tasapainosta ruokavaliota tekee läskin. Voitte aloittaa.
Oisit menny tällä tavalla väittelee sen ukon kanssa ni ois joku muu voinu tulla kirjottaa siitä tilanteesta tähän ketjuun:D

En tiiä esitystavasta, mut ootko eri mieltä? Varsinki tekstin loppu pätkästä, mikä on käytännös koko väitteen olennaisin asia.
Vanha patu oli vankasti sitä mieltä, että kaiken pahan alku & juuri on rasva. Mitään muuta tekijää ei pitänyt olennaisena. Ei se nyt vaan mene noin mustavalkosesti.
Ymmärrän kyllä pointtisi tuossa :D

Takaisin aiheeseen: jos ei muista koskaan oikein todistaneensa mitään salikomediaa niin tarkoittaako se että todennäköisesti ketjun syövereistä voisi bongata itsensä..?

There are two types of people...

Mä näin tänään salilla aika mielenkiintoisen kaverin. Pukeutunut farkkuihin, huppariin, pipoon ja villasukkiin. Kaikki vaatekappaleet olivat oikeilla paikoillaan, joten suurimman huomion keräsi herran ainakin 15 minuuttia jatkunut takaperinjuoksu juoksumatolla. Välillä se vaihtoi ristiaskellukseen ja siitä takaisin takaperinjuoksuun. Onko toi jokin juttu, vai löysinkö jotain poikkeavaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom