Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Olin taas eilen vauhdissa.

Kun sali poisti maattavan reisikoukistuslaitteen niin sille oli yritettävä etsiä korvaajaa. Kokeilin reisiojennuslaitteessa, mutta oli aika tuskallista. Siitä alataljaan remmiä/vyötä jalanympäri, mutta meinasin olla kokoajan alataljan penkin ympärillä solmussa. Vielä yritin leuanvetotangosta roikkuen, käsipaino nilkoissa, mutta tuo sattui liikaa olkapäähän.

RHP-jengillä oli hauskaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselle kävi vipareita lopetellessa näinkin, että verskojen läpi terskani jäi kahden käsipainon väliin.. kalpeaksi veti.. siitä selvittiin.. häivyin vähin äänin pukkariin

Itselle kävi vipareita lopetellessa näinkin, että verskojen läpi terskani jäi kahden käsipainon väliin.. kalpeaksi veti.. siitä selvittiin.. häivyin vähin äänin pukkariin

Oliko viparitreeni aiheuttanut pumppia myös alapäässä, että pieni semi oli käynnissä jos näin pääsi käymään?

Meijeristä puheenollen, melkoista komediaa oli sekin että siellä oli miesten suihku ja sauna remontoitu. Edelliskäynnillä suihkuja oli kolmella seinällä yhteensä muistaakseni 11-12 kpl, nyt on 7 mutta bling bling on ollut enemmän tarpeen kuin pesupaikat. Onhan ne suihkut hienot ja toimivat ja sauna kiiltää uutuuttaan, mutta miten 7 suihkua riittää ruuhka-aikana? Ei riitäkään, vaan porukka jonottelee suihkuun kuten jossain pikkuisella kellarisalilla. Aika hauska veto ottaa noin paljon kapasiteetista pois jotta saadaan bling bling- suihkut, mitähän siinä on ajateltu jos yhtään mitään..Siellä osataan käyttää vähätkin rahat viisaasti :D

mä aiheutin itelleni komediaa tyhjällä salilla.. ylätaljaa 70 kilolla ja vikan toiston kävi jotain koomista ja nousin taljan mukana ilmaan :D aloin nauraa ääneen ja olihan se aika hassun tuntusta, teki melkei mieli kokeilla uudestaan :hyper:

^ Jääkaappipakastimet ei mahtuneet vanhoihin?

Enemmänkin kai niin että Mayors Ry ei vissiin ole ihan demokratia, vaan puh.joht. sanoo miten tehdään ja muut sanoo "joo..". Naisen käden jälki näkyy mm. laitehankinnoissa, kun osa laitteista on vaan keräämässä pölyä koska ovat ergonomialtaan täysin susia.. Sen sijaan ikuisuusviat kuten mustan prässin kahvat säilyvät vuodesta toiseen. Suurin syy miksi vaihdoin salia oli juuri tuo ahtauteen johtanut hyödyttömän romun keräys ja hidas korjaamistahti. Toinen mikä on vähintään tragikoomista on tuo liplappujen teippaaminen sinne tänne. Jos on lähtenyt ratsastamaan Gold's Gymin maineella pitäisi ymmärtää, että Gold's oli fiksusti hoidettu liikeyritys, ja Mayors on aikuisten päiväkoti. Kun Gold'sille eksyi joku hörhö tai toimittiin väärin, henkilökunta jota oli lähes aina paikalla, pisti tämän järjestykseen. Jos Mayorssissa esim. joku hörhö hölmöilee tai treenaa kuten aiemmissa viesteissä on mainittu, kukaan ei piittaa. Jos painot jää telineisiin, käsipainot lattialle, vetohantaakit minne sattuu, kukaan ei piittaa eikä niistä liplapuista ole hitonkaan hyötyä. Kaikenlaisia kuminauhavirityksiä ohjeistettiin purettavaksi käytön jälkeen, kukaan ei piittaa. Siellä on muutama vanha äijä jotka nostelee tavaroita paikoilleen, muuten jos käyttäjä ei itse siivoa jälkiään, kukaan ei piittaa. Miksi? Koska ainoa konkreettinen sanktio on liplappujen lisääntyminen. Jos ei ole henkilökuntaa havainnoimassa väärinkäytöksiä, miten ne tulisivat ilmi? Paikkahan on toki täynnä valvontakameroita, niitä on enemmän kuin pankeissa keskimäärin, mutta mikä niiden funktio on? Kun vuorokaudessa tulee 17 h tallennetta 20 kamerasta, niin kuka oikeesti jaksaa käydä läpi tuollaisen määrän videota? Ehdollistetaan jäsenet vasikoimaan sanktioiden uhalla muitten kolttosista? Jos tämä ei ole komediaa, mikä sitten on? Että keksitään jotain jota voisi sattua salilla, ja sitten kirjoitetaan niin kuin se olisi totta?

Itsellä repes housut viimeviikolla kyykätessä, eka liike ja eka toisto. :D aloin ite nauramaan ääneen kun housujen repeemisestä tuli niin massiivinen saundi. :D

Ei siinä hetken keräilin itteeni ja sarja alusta ja repes lisää yhtä kovalla ääniaallon räjähdyksellä. :D

Siinö vaiheessa oli pakko laittaa tanko takas telineeseen ku nauro liikaa. :D

Perseestä reisi-pohje liitokseen asti.
Vähän hävetti kyllä mutta en jaksanut lähtee käymään himassa ja tulla takas kun oli jo alkulämmittelyt yms tehny, niin päätin sitten vaan pokkana vetää treenin läpi. :D
Kävelin vaan selkö seinään aina kun vaihoin liikettö, mut niiku arvata saattaa sitä on aika vaikeeta näyttää normaalilta vaikka kuinka yritin, ja se mun kävely keräs muutamat mielenkiintoset ilmeeet. :D

Ehkä pitäis ostaa jotkut salille tarkotetut vaatteet. En nimittäin haluais uudestaan kokea tätä. :D

Olin unohtanut toisen kengän kotiin ja päätin vetää sukilla salilla. Lähdin juoksumatolla hieman testaileen mahdollista cooper-vauhtia. Meni hyvin kevyesti ja liiankin kevyesti, kunnes sitten huomasin 9 minuutissa että varpaat vuotaa verta. Sitä ärsyttää, kun keho voisi kivulla viestiä vähän ennakolta tuollasia asioita. Sitten, kun kävelin kotiin ulkosyrjällä, niin kipu oli niin vietävä, vaikka tosi pieni ja vaaraton kuluma tullut vain. Saakohan tuollasella ulkosyrjäkävelyllä mitään ylimääräistä reeniä jalan lihaksiin. :D

Tällainen vanhempi setä on aiheuttanut ihmetystä salilla lähinnä siinä mielessä, että miten pysyy mestat ehjinä kun tekniikat on yksinivelliikkeissäkin älytöntä repimistä. Maastavedossa polvet erittäin selkeästi koukussa yläasennossa, ojentajia ylätaljassa kokovartalotekniikalla, penkkiä olkapäät kilometrin korkeudella jne.

Viime viikolla yksi mies kertoi kaverilleen tarinan.
Hän oli mennyt toiseen kaupunkiin ja myös kävi treenaamassa siellä. Siellä oli ollut joku piikkitukkainen isokokoinen kaveri joka käveli salia ympäri hullunkiilto silmissä.
No tarinan kertoja meni pyytämään häneltä varmistusta 180kg penkkiin. Piikkitukkainen äijä oli sanonut "Joo Joo Joo tottakai" ja tullut varmistamaan. Juuri ennen sarjan alkua varmistaja läimäyttää ihan täysillä kasvoihin ja käskee tekemään sarjan. :D hän oli siis täysin tuntematon.
Hajosin tässä kohtaa itekki ihan totaalisesti kun kuuntelin itekki sitä tarinaa siinä palautuessani. Parasta siinä oli vielä se, että siitä oli apua sarjaan kun sai siirrettyä agressiota rautaan. :D

Itse olen myös huvittunut siitä miten noita aminoja mainostellaan. Aina sanotaan että ne auttaa samaan hirmu pumpin ja reeniin lisävirtaa (nyt puhun siis vain aminoista,en siihen sekoitetusta mahd. maltosta/vitargosta). Itse lopetin jossain vaiheessa kaikki aminot, palkkarit yms enkä ole huomannut minkäänlaista muutosta missään. Varmasti niillä jonkinlainen merkitys on mutta pitää olla myös muut asiat 110% kunnossa. Sitten 16 vuotiaat vetää niitä vaikka muut asiat on ihan päin persettä.

Muistin vanhan keissin, ku pari vuotta sit treenasin ammattikoulun salilla ja soitin aina omaa musaa mankasta. Joku jannu sit eksy sinne samaan aikaan, ja nauratti vaa sen kommentti sillon: ''Tää on kyl eka kerta, ku treenaan Primuksen tahtiin'' tjs.

Tää biisi oli. Eiks täst muka sit lähe hullut raivot päälle :(?

hyi vittu, mä oisin kyl pistäny vaihtoon kyselemättä, ompa muuten kaiken kaikkiaan raivostuttava biisi..

^Tai sit toi kertoo vaan yksilön ominaisuuksista, jos ei pysty keskittymään johonkin asiaan sulkematta koko ympäristöä pois. Kunnon lihapäämeininki, joka on kyllä ihan ok, muttei välttämättömyys. :D

Mut tottahan tuo on, että ei sen musiikin pitäis ainakaan antaa häiritä. Ei mua tollaset häiritse varsinkaan punttisympäristössä. Duunitki on vähän sellasia, et pitäis pystyy tekemään tarkkaa hommaa vaikka joku vähän mökääkin vieressä.

Suositut

Back
Ylös Bottom