Salilla yksi kaveri treenaa hanskat kädessä ja käyttää silti mankkua, ei ole ihan vielä itselle auennut tuon funktio.
Käytän hanskoja ja joudun silti välillä käyttämään mankkua hanskojen kanssa. Hikoilen hanskojen läpi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salilla yksi kaveri treenaa hanskat kädessä ja käyttää silti mankkua, ei ole ihan vielä itselle auennut tuon funktio.
Jaa suorat housut lähteny reenaamaan :DSalille tuli pari nuorta romanipoikaa kokeilemaan penkkiä. Vaatetus oli nahkasaappaat, suorat housut, valkoinen kauluspaita ja henkselit. Parin sarjan jälkeen otettiin kauluspaita pois ja reenattiin yläroppa paljaana henkseleitä lukuunottamatta.
Kieltämättä aika koominen näky.
Käytän hanskoja ja joudun silti välillä käyttämään mankkua hanskojen kanssa. Hikoilen hanskojen läpi.
Samaan sarjaan menee jantteri, joka aikanaan pyöri yliopiston salilla aina mustissa farkuissa ja niittivyössä. Kai se jotain penkkihauista siellä kävi vääntämässä. Hienosti on jäänyt mieleen, kun tästä on kuitenkin vissiin jo kymmenisen vuotta aikaa :D
Liikunnan salilla Jyväskylässä?
Allright. Ei ole aikoihin tullut itse käytettyä hanskoja niin tuntui vähän omituiselta, mutta jos siitä oikeasti on hyötyä niin mikäs siinä.
Yks juippi peilaili tänään itseään sarjojen välillä. Oli siinä naurussa pidättelemistä kun tehtiin jotain poseja koko ajan peilille :D Narsistista ja huvittavan näköistä touhua.
Tänään joku naikkonen teki reiden ojennuksia ja puhui samalla puhelimeen handsfreen kautta. Sarjat oli kuitenkin sellaisia, että naama irvessä näytti vääntävän. Ehkä tässä yhdistettiin onnistuneesti kova treeni ja työpuhelut jos kumpikaan ei häirinnyt toisiaan?
Eihän tuossa nyt mitään kummallista ole.Oletko kade? ;):D
Tänään luultavasti tuli itse aiheutettua komiikkaa. Tarkoitus salille menemisessä oli vain päästä saunaan tunnin kävelylenkin jälkeen, kun sijainti on tähän tarkoitukseen sopiva. Sitten päätinkin hieman tehdä ulkokiertäjiä, takaolkapäitä, venyttelyä ja kehonhuoltoa. Muut veteli ihan hyvin painoja samalla kun itse rauhallisesti tein kasakkakyykkyjä ja kuubalaisia punnerruksia.