Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Salilla yksi kaveri treenaa hanskat kädessä ja käyttää silti mankkua, ei ole ihan vielä itselle auennut tuon funktio.

Käytän hanskoja ja joudun silti välillä käyttämään mankkua hanskojen kanssa. Hikoilen hanskojen läpi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Salille tuli pari nuorta romanipoikaa kokeilemaan penkkiä. Vaatetus oli nahkasaappaat, suorat housut, valkoinen kauluspaita ja henkselit. Parin sarjan jälkeen otettiin kauluspaita pois ja reenattiin yläroppa paljaana henkseleitä lukuunottamatta.

Kieltämättä aika koominen näky.

Salille tuli pari nuorta romanipoikaa kokeilemaan penkkiä. Vaatetus oli nahkasaappaat, suorat housut, valkoinen kauluspaita ja henkselit. Parin sarjan jälkeen otettiin kauluspaita pois ja reenattiin yläroppa paljaana henkseleitä lukuunottamatta.

Kieltämättä aika koominen näky.
Jaa suorat housut lähteny reenaamaan :D

Samaan sarjaan menee jantteri, joka aikanaan pyöri yliopiston salilla aina mustissa farkuissa ja niittivyössä. Kai se jotain penkkihauista siellä kävi vääntämässä. Hienosti on jäänyt mieleen, kun tästä on kuitenkin vissiin jo kymmenisen vuotta aikaa :D

Samaan sarjaan menee jantteri, joka aikanaan pyöri yliopiston salilla aina mustissa farkuissa ja niittivyössä. Kai se jotain penkkihauista siellä kävi vääntämässä. Hienosti on jäänyt mieleen, kun tästä on kuitenkin vissiin jo kymmenisen vuotta aikaa :D

Liikunnan salilla Jyväskylässä?

Allright. Ei ole aikoihin tullut itse käytettyä hanskoja niin tuntui vähän omituiselta, mutta jos siitä oikeasti on hyötyä niin mikäs siinä. :)

Kyllähän se silti menee komedian piikkiin vaikka jollekkin asialle löytyy selitys, oli sitten hyvä taikka huono. Vähän niinkuin kyykkyhypyt isolla kuormalla.

Komediaa/ihmettelen vaan/hirvittää: yllättävän monella on tapana tehdä boksihyppyjä siten, että boksi on seinän tai ikkunan vieressä ja hypätään naama niitä päin. Sinänsä hienoa että luottoa omaan urheilullisuuteen löytyy, itse en uskaltaisi kun on aika monta asiaa mikä voi mennä pieleen.

Tänään joku naikkonen teki reiden ojennuksia ja puhui samalla puhelimeen handsfreen kautta. Sarjat oli kuitenkin sellaisia, että naama irvessä näytti vääntävän. Ehkä tässä yhdistettiin onnistuneesti kova treeni ja työpuhelut jos kumpikaan ei häirinnyt toisiaan?

Tänään joku naikkonen teki reiden ojennuksia ja puhui samalla puhelimeen handsfreen kautta. Sarjat oli kuitenkin sellaisia, että naama irvessä näytti vääntävän. Ehkä tässä yhdistettiin onnistuneesti kova treeni ja työpuhelut jos kumpikaan ei häirinnyt toisiaan?

Tai jos se oli jollain seksilinjalla töissä :david:

Tänään luultavasti tuli itse aiheutettua komiikkaa. Tarkoitus salille menemisessä oli vain päästä saunaan tunnin kävelylenkin jälkeen, kun sijainti on tähän tarkoitukseen sopiva. Sitten päätinkin hieman tehdä ulkokiertäjiä, takaolkapäitä, venyttelyä ja kehonhuoltoa. Muut veteli ihan hyvin painoja samalla kun itse rauhallisesti tein kasakkakyykkyjä ja kuubalaisia punnerruksia.

Tänään luultavasti tuli itse aiheutettua komiikkaa. Tarkoitus salille menemisessä oli vain päästä saunaan tunnin kävelylenkin jälkeen, kun sijainti on tähän tarkoitukseen sopiva. Sitten päätinkin hieman tehdä ulkokiertäjiä, takaolkapäitä, venyttelyä ja kehonhuoltoa. Muut veteli ihan hyvin painoja samalla kun itse rauhallisesti tein kasakkakyykkyjä ja kuubalaisia punnerruksia.

Munmielestä tollasessa ei oo mitään väärää tai komediaa, kun sä itse tiiät mikä on ideana siinä mitä teet. Vaikka se jonkun mielestä vois hölmöltä näyttääkki. Usein noissa nettivideoissa ku on salaa kuvattu jotain hörhöä ni se ei kyl vois itekkään perustella niitä outouksia :D

Joo. Ei siinä mitään väärää ole. :D Katseita saattaa kerätä, mutta siinäkin oma hauskuutensa. Yleensä noissa salaa kuvatuissa salikomediavideoissa hyvin suuri osa omituisista liikkeistä on hyvinkin perusteltuja.

Olen tuonne toiseen ketjuun jo kerran avautunut, miten täällä paikallisella salilla jengillä on karmiva tapa oikein heittää painot maahan, ei edes pudottaa vaan ihan antaa vauhtia ja heittää/paiskata ne. Eilenpä sitten yksi sälli järjesti komediaa tällä egoilullaan. Teki kp-penkkiä jollain 30-40kg hantteleilla, puhelin putosi taskusta maahan ja mitä käykään viimeisen toiston jälkeen. Räjähtävä puolikas toisto, jotta saa hantteleille hienon lentoradan ja *kräks*, puhelimesta näyttö sirpaleiksi. Normaalisti moisesta epäonnesta tuntisin jonkinalaista myötätuntoa, mutta pakko myöntää, että tällä kertaa vähän pääni sisässä nauroin tapahtumalle.

Kävin pitkästä aikaa Meijerillä ja kun olin lampsimassa käytävää pukuhuoneeseen, reitin varrella olevassa pohjekoneessa ähisti eräs vanha tuttu jonka olen siellä bongannut aiemminkin. Tälle kaverille ei toimi perustreeni, ei sitten lainkaan, joten hän keksii ihan omia liikkeitä. Bravuuri on ollut puolen tonnin pelvis thrust ykköset vinopenkiltä smithissä, mutta nyt siis pääsin todistamaan jotain aivan uutta. Kaveri seisoi pohjekoneessa vavisten tekemässä arvatenkin kai pohkeita, mutta kantapäät eivät liikkuneet lainkaan. Vain olkapäät nousivat sentin pari, 300kg:n pakasta oli puolet kyydissä. Hänelle tyypillistä onkin nuo senttien liikeradat ja hurjat painot kaikissa "liikkeissä" joiden parissa hän ähkii. Mikä mielenterveysongelmaisia vetää salille, sitä en teidä joten älkää kysykö. Sen tiedän että ollaan jo aika syvissä vesissä jos mielenterveys alkaa näkyä ulospäin. Ohikulkevista osa näytti nauravan ääneen, joten komediaa tuo kai sitten oli.. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom