Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Mä oon yleensä uimahallin saunassa kysynyt lupaa löylynheittoon.

Salin sauna on niin pieni ettei sinne kukaan koskaan mene tuntemattoman kanssa yhtä aikaa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Me tehtiin poikien kanssa källi aikoinaan Urheilutalolla tollaiselle "saunatimolle" kun oltiin ala-asteella koulun kanssa siellä uimassa. Siellä oli saunassa sellainen rusinan näköiseksi paahtunut vanha saunanatsi äijä, jonka perverssiona oli heitellä vitusti löylyä kiukaalle. Ruiskutettiin pesuhuoneen puolelta seinässä olevasta letkusta vettä kiukaalle ja laitettiin pesujakkara oven eteen pönkäksi, että äijä sai oikein mehustella siellä löylyissään. No siitähän seurasi armoton huuto saunan puolelta, ja vaksi tuli päästämään äijän ulos sieltä löylyistä. Jouduttiin reksin puhutteluun, mutta oli se sen arvoista. Ikää oli tuolloin meillä viikareilla n.11v.

Tää on mun mielestä enemmän myötähäpeää kuin komediaa. Salille on nyt tullut kaksi n.20v jamppaa jolla on kuurit päällä. Merkit näkee hyvin ihosta. Joka kerta kun pojat on olleet salilla samaan aikaan niin treeninä on ollut yllättäen joko kädet tai rinta, vaihtoehtona myös molemmat :D Joka kerta varustuksena on ollut toisella kirjaimellisesti läpinäkyvä paita ja toisella narutoppi. Jalat on myös yläkroppaan verrattuna mallia tikut. Huomion kuitenkin nostattaa se että vaikka sali olisi täysi niin joka sarjan jälkeen rutiineihin kuuluu yhteisposeeraus peilin edessä :hyvä::fuckyeah: Rinta sivulta ja ojentajaposea tulee ainakin treenattua paljon :dance:

tiputin 35kilon hanttelin päähäni eräänä päivänä ojentajia tehdessä.. oli paikallisilla naureskelemista siinä.. onneksi siellä ei oo Pakkiksen lukijoita :D

Hei enpä muistanutkaan kertoa täällä vaikkan tästä on jo vähän aikaa. Salille tuli kaksi tyttöä jotka vaikutti jo alkuun hieman eksyneiltä. Alkoivat sitten kyykkäämään, ensin toinen niistä laitto telineen ja tangon ja systeemit ja teki sarjan. Sitten oli toisen vuoro. Paha vaan että jälkimmäinen tyttö oli ensimäistä päätä lyhyempi, eikä edes ylettänyt ottamaan tankoa telineestä. Tästä seurasi useita epäonnistuneita yrityksiä saada tanko lyhyemmälle tytölle niin että pidempi otti sen ensin telineestä ja yritti siitä antaa sen kaverille erilaisilla halausotteilla. Ei sitten neideille tullut mieleen vaan laittaa toista tankoa viereiseen tyhjään telineeseen.

Ja sulle ei tullut mieleen vaikkapa neuvoa tyttöjä edes vähän varsinkin, jos näyttivät eksyneiltä? Onhan se kivaa naureskella aloittelijoille ja pääset vielä kirjottamaan pakkikselle asiasta, jotta muutkin voi nauraa :D nice.

Aika harvakseltaan sitä jaksaa huvittua enää tuosta salikäyttäytymisestä, eritoten kun ajoittain itse on se komedian aiheuttaja.

Mutta tänään, voi juku. Eräällä yön timolla oli tempo päällä ja en ole tähän päivään mennessä nähnyt niin repivää ja vauhdikasta tekniikkaa joka ikisessä liikkeessä. Semiguido tämä kaveri oli, mutta mua ihan oikeasti pelotti mennä läheltä ohi kun jamppa tempo taljoissa vaijeriin pari senttiä lisää elastisuutta. Siinä sitten erehdyin vielä kertaalleen tulemaan räkki- ja lavapuolelta tavallisten kuolevaisten sekaan ja kappas, nyt oli pari kantasuomalaista nuorta edustajaa tekemässä taljassa ilmeisesti jotain pullover/facepull variaatiota. Sen verra hurjaa ryskäämistä oli että heitin 180 astetta kannoilla ympäri ja palasin halaamaan tuttua ja turvallista kyykkytankoa. Hetken siinä mietin että olenko mä erehtynyt johonkin hauskimmat salivideot kuvauksiin, sen verran suoraa "gym fails" kamaa oli mitä fabossakin joskus pasteillaan.

Ja sulle ei tullut mieleen vaikkapa neuvoa tyttöjä edes vähän varsinkin, jos näyttivät eksyneiltä? Onhan se kivaa naureskella aloittelijoille ja pääset vielä kirjottamaan pakkikselle asiasta, jotta muutkin voi nauraa :D nice.
Ei aloittelijoille kuuluu missään nimessä naureskella, mutta toi tapaus kuulostaa siltä että siinä oltais ihan maalaisjärjellä pärjätty, kun huomataan että tanko on liian korkealla.

Tuossa muuan päivänä kun olin aamulla salilla niin katselin kun joku jannu veteli leukoja semmoinen kiiltävä pusakka päällä. Ajattelin että siinä joku MMA jannu tai nyrkkeilijä pudottaa painoa saunasuit tai vastaava päällä. No, kun kaveri lopetti treenit ja lähti pois niin huomasin että ei se mikään saunasuit ollu, vaan silkkitakki. Jalassa ihan rehelliset mustat suorat housut ja jalassa kiiltonahkakengät. Joo, oli etnisen vähemmistön edustaja.

Tämä tarina kuuluu sekä tänne että vitutus osioo....
Eilen olin kotikylän salilla ja penkin vieressä on kyykky ja mave paikka,
Nooo siihen tuli joku salimarkku ja alko mavea tekee ja latasi 80 tankoo ja kokoajan sivusilmäl kyttäs ku minä rimpuilin penkissä tangon alla
jossain vaiheessa tämä punttipaavo innostu ja päätti näyttää ilmeisesti kuinka isoääni kuuluu ku puottaa lantiolta 160 kg maahan vapaasti...
10 kerta ku se tanko putosi nii minä keräsin kamppeet ja sit tämä ukko kysyi vielä multa että eikö ookki iha hyvät romut liikentees?
Ilme oli kohillaan ku tuumasin että kokeile rinnallevetoa tulee varmasti isompi ääni.... poistuin voittajana salilta:dance2:

ja jalassa kiiltonahkakengät. Joo, oli etnisen vähemmistön edustaja.

Tässä olisikin ihmisoikeustaistelijoiden paikka. Voisi syyttää syrjinnästä, kun sali taantumuksellisesti kieltää ulkokenkien käytön. Totta -malauta vähemmistö vaihtaa harjoitteluun sisäkiiltonahkakengät.

Tuli noista kiiltonahkakengistä mieleen Kokkolassa aikaa sitten tapahtunut sananvaihto. Oltiin hakkaamassa säkkiä salilla koska chuck norriskin tekee niin. Siinä oli sitten myös kaksi paikallista suorahousua, toinen (lihava) piti säkistä kiinni ja toinen (laiha) hyppi ja potki sitä kaikilla mahdollisilla karatekid-liikkeillä. Kehässä oli sparraamassa yksi kickbox-taitaja ja niinpä tämä karatekid sitten huikkasi sille, että "hai sie! kuin korkialle sie potkaseeeet? mjötäää??". Toinen lopettaa sparrauksen ja vastaa saman tien "sun pään korkeudelle".

En tiedä miksi, mutta vieläkin naurattaa. Vaikka aikaa on mennyt varmaan 25-vuotta.

Itseasiassa kyllä ehdotin toisen tangon ottamista heti kun em. näytelmä päätty ja olin saanu omat jutut tehtyä, siinä kohti tytöt jo naureskelivat itsekin asialle. :)

Näin taas tänään salilla suunnilleen keski-ikäisen miehen, joka teki penkkiä yllättäen sillä tavalla, että nostettiin persettä ihan helvetisti joka toistolla :D Näitä näkee melkein joka, kerta kun menee salille.

Seuraava episoodi sattui jo tammi-helmikuussa tänävuonna.

Olin perjantai iltana lähtenyt suoraan duunista salille tekemään jalkapäivää. Oli ollut pitkä duuniviikko ja väsytti niin perkeleesti. Nooh, salin jälkeen menin salin saunaan vähän ottamaan löylyä ja ainoa mikä päässä pyöri olí se että kohta sohvalle makaamaan ja leffa päälle. Saunan ja suihkun jälkeen nappasin harmaan ikea pyyhkeeni ja aloin kuivaamaan itseäni niin joku 50-vuotias ukko seisoi siinä ja tuijotti minua, itse vaan moikkasin ja jatkoin pyyhkimistä kunnes hiffasin. Ai perkele, tänään mukana oli vanha vihreä pyyhe joka on tossa viereisessä naulakossa. Eli olin ottanut tuntemattoman pyyhkeen (joksin itsellä sama ikeapyyhe) ja kuivannut sillä suoraan jätkän naaman edessä. Ennen kuin jätkä sanoi mitään niin pyysin anteeksi miljoona kertaa ja yritin selitellä sekaannusta mutta kuivasin sitten loppuun omalla pyyhkellä ja lähdin nolona kotiin. Kyseistä ukkoa ei ole näkynyt pitkiin aikoihin joten taisi olla uudenvuoden lupaaja, mutta jos luet ja tunnistat tilanteen niin viellä kerran SORI.

Mimmi tulee salille ja laittaa iPadiltä 90-luvun malliin tehdyn jumppavideon pyörimään, jonka tahtiin alkaa pumppaamaan. En ollut ainut jota nauratti :)

Kerran salilla eräs nainen laitto musiikin hieman kovalle. Noin minuutin kuluttua eräs vanha herrasmies tuli ja laittoi musiikin kokonaan pois. Samaa jatkui noin 5 minuuttia. Lopuksi nainen lähti salilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom