Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä olisiko tämä kauhua, komediaa vai tragediaa, mutta ainakin jotain niiden yhdistelmää.
Tyyppi menee kyykkypaikalle (huom! pelkät tolpat, ei minkäänlaista varmistusta) ja kysyy sieltä poistuvalta tangon painoa. Selvisi, että 20kg, niin latasi 20kg kiekot päihin. Tanko niskaan ja viisi niiausta. Ala-asento oli suunnilleen sellainen, missä itse saattaisin tehdä romanialaista maastavetoa tai kulmasoutua, paitsi selkä toki pystymmässä. 40kg lisää. Viisi niiausta. Uudet kakskymppiset, eli 140kg painoa, vyö päälle ja taas niiauksia.
Vielä uudet kiekot, eli 180kg painoa tällä hetkellä ja mies pyytää seurassaan liikkuneen naisen varmistamaan. Tanko niskaan, huojui pari askelta taaksepäin, lähtee niiaamaan ja alkoi huuto "AUTA, AUTA, AUTA, AUTA..." Tyyppi on kaatumassa eteenpäin ja tanko rullaa niskasta pään yli kolinalla lattialle. Mies katsoo ympärilleen ja toteaa, että taisi tulla otettua liian tiukat lämmittelyt. Kysyi myös uudestaan, paljonko tanko painaa. Joku vastasi, että 20kg ja tyyppi alkoi ottaa kiekkoja pois. Nosti tangon takaisin tolpille, latasi 140 kg ja teki 5x5 niiausta, jonka jälkeen siirtyi jalkaprässäämään 60 kilolla.
Myöhemmin tuuletteli, että "Hyvä avaus kaudelle tuli".
On muuten jännä juttu että saleilla ei ole mitään järjestelmää mikä estää idioottien hengellään leikkimisen.
Oliko kyseessä "Hyvää Huomenta" -liike eli Julle? Helvetin hyvä liike. Musta ihmiset kammoksuu turhan usein kunnon painojen käyttöä jullessa. Olen joskus sitä yli 200 kilolla ottanut, mutta maksimin tienoilla pyydän yleensä varmistajia avuksi. Nyt selkätoipilaana otin viimeksi kolmosen 170 kg:lla ilman varmistajia. Vammoja ei tietenkään voi ennustaa, mutta aika lähelle maksimia pystyy ottamaan yksinkin, kun pitää korotukset pieninä. Tykkään yleensä mennä noin 50% maksimista ylöspäin ihan 10 kilon korotuksilla. Saa tehtyä paljon sarjoja ja samalla jokainen sarja on edellistä hiukan kovempi, vaatii parempaa keskittymistä ja valmistaa siihen päivän maksimiin. Mutta anyway. Jos ottaa maksimin lähellä 40 kilon korotuksen niin ei se siihen kaadu painaako tanko 20, 25 vai 30 kiloa.
Sinä, jolta eilen meinasin viedä painot koneesta: olen oikeasti pahoillani, en yhtään tajunnut. Se koneen tappi ja vieressä oleva painojensäilytystappi näytti ihan samalta. Anteeksi.
Aika tuttua. Kerran olin tekemässä Smithissä niskan takaa punnerrusta ja joku jamppa kävi hakemassa kymmenen kilon kiekon pois sieltä tangosta kun olin aloittamassa uutta sarjaa. Terveisiä vain sinne.
Oot kyllä hurja kun toiset jää painojen alle niin naureskelet. :face:
Päivää että pätkähti
Viimeviikolla käytii kaverin kans tekee koivet salilla ja siinä oli vielä virtaa sen verran nii päätettii että tehää hauviksia...
(pohkeita ja hauviksia ei voi tehä liikaa)
Jos en väärin muista niin mike ja peetteri tais jossain wlogissa tehä tän alataljas, 5 nousuilla maksimiromuihuin ja sitte siksakilla takas
Noo siinä kaveri alko tekee ja minä olin hauvikset pumpissa lisäämässä romua pakkaa...
Huomasin peilin kautta että mitäs tämä vanha pappa vahtaa... noo ukko kävelee gasellin askelein ja toiselle puolelle taljaa ja nappaa kokopakan...
Tässä vaiheessa minulla alko sarvet kasvaa päähän ja vähän ehkä hymyilyttää..
Ukko ottaa tangosta kii ja reilu takakeno ja pakka nousee noin 3 cm:dance: Siitä vit..moisella heijarille kahva ylös ja kerrasta alas tätä muutaman kerran ja takas soutaa soutulaitteella.....
On se komian näköstä ku joillakin on tuota voimaa ja tekniikka hallussa:face: