Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Liekkö muitten mielestä ollu komediaa kun 26kg käsipainosta toisen puolen kiekot levähti ryminällä nostovaiheessa, muutaman vittumaisen hymyn ainaki bongasin
Tossa syy miks vituttaa ku jengi pudottelee KPja lattioille setin lopuks. Tollaset ku putoo hampaille ni ei paljoo naurata :F

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Liekkö yleistä, että karvakäsien elikkäs ählämien treeniin kuuluu kaikki itsensänuoleminen, aika hupaisaa kun melkein rakastelevat itseään salilla peilin edessä. Myöskin 16 kilon käsipainon heitto kovaakin kovemman kulmasoudun jälkeen kuuluu voimamittelöihin.

Itse aiheutin komiikkaa kun tein taljalla ojentajia. Seisoin aika lähellä laitetta ja vaijeri oli rispaantunut jolloin alaspäin kiskaistessa siitä töröttävä säie raapas kärsään haavan. Not cool

Ite oon muuten päässyt kerran pelastaan jonkun onnekkaan joka jäi hihoistaan kiinni rispaantuneisiin vaijereihin tehdessään ristikkäistaljaa. On ne sellasia vittusaatanoja.

Ite myös vääntänyt jotain pushdownin tapaista niin että vaijeri jossain kohtaa osunut otsaan. En tästä sen kummemmin välittänyt ennen kun huomasin muiden vilkuilevan mun otsaa salakavalasti aina ohi kulkiessaan. Peilistä kun kurkkasi niin sellainen mukava hitusen öljyinen viiva meni keskellä otsaa.

Ihan kyllä samaan kategoriaan menee miehet lyhyissä ja väljissä uimahousuissa. ^^
ps. Tarkennan: samaan kategoriaan kuin nämä alushousuttomat naiset, ei siis näytä hyvältä.

Tänään taas joku pilleri Erno piti huolen, että kaikki varmasti huomaa, että herra on saapunut salille.
Kyykkyä tehdessä piti kiljua kuin ämmät jokaisessa nostossa. Luulee kai, et rauta liikkuu vinkumalla paremmin. Sama meininki Ernolla penkki tehdessä.
Sarjojen välissä Erno käveli appelsiinit kainalossa ympyrää ja mumisi jotain paskaa itsekseen. Vittu että jengillä oli haustaa pilleri Ernon kustannuksella...:hyper:

Oli pakko googlata. No hits.

Jotain tällaista maybe? :D

sami_5_11-1-of-1-14.jpg

Niin tai sitten varataan smith puoleksi tunniksi kun kehdään kaikenmaailman kyykkyjä ja suorin jaloin vetoja yhellä jalalla :D

Eikai sitä voi yläroppaa bodata kun tullee liian isot lihakset.

- - - Updated - - -

Tämä! Oon myös todistanut pariin otteeseen muijat on vetänyt cameltoe to bar liikettä

Jefferson kyykky epäilisin. Kai Greene teki myös jollain kinttureeni videolla ekoina liikkeina jeffersonia.

Ehdoton kuningasliike truu fitness kissaksi tulemiseen on neljään suuntaan potku taljassa! :rock:

Tää pakarapotkujen pyöreän pyllyn kasvatusliikkeenä on sellanen keissi, etten ymmärrä. Salilla todettu muutamaan otteeseen tyttöjen palkkaamien personal rainereittenkin metodiksi, kun tyttö haluaa sen pyöreän pyllyn. Siinä vaiheessa menee varsinkin neuvot harakoille, kun salitaustaa on sen verran takana, että kahden kuukauden reenillä todetaan, että tää on nyt varmaan se #fitness, kun perusliikkeiden tekniikoista eli peruspohjasta ei ole tietoakaan. 10kg taljassa kolisee niin että soi.

Ymmärtäisin, jos nämä pakarapotkut tulisi raskaiden liikkeiden (kyykky, sumoveto...) jälkeen viimeistelevinä, sitä pyllypumppia hakevina liikkeinä.

Vaan ei saatana. Salikomediaa sitten noista pakarapotkuista. :rock:

Eilen pukuhuoneessa lähi-idän kasvatti rukoili ja sen jälkeen osoitteli mun röllöä, että "ota pois sina tuo, olla huono", sitten se esitteli omaa pyykkilautamasua.

Tää pakarapotkujen pyöreän pyllyn kasvatusliikkeenä on sellanen keissi, etten ymmärrä. Salilla todettu muutamaan otteeseen tyttöjen palkkaamien personal rainereittenkin metodiksi, kun tyttö haluaa sen pyöreän pyllyn. Siinä vaiheessa menee varsinkin neuvot harakoille, kun salitaustaa on sen verran takana, että kahden kuukauden reenillä todetaan, että tää on nyt varmaan se #fitness, kun perusliikkeiden tekniikoista eli peruspohjasta ei ole tietoakaan. 10kg taljassa kolisee niin että soi.

Ymmärtäisin, jos nämä pakarapotkut tulisi raskaiden liikkeiden (kyykky, sumoveto...) jälkeen viimeistelevinä, sitä pyllypumppia hakevina liikkeinä.

Vaan ei saatana. Salikomediaa sitten noista pakarapotkuista. :rock:

Oleppa mies ja tee pakaraliike/liikkeitä jalkatreenin päälle niin koko sali menee sekasin ja kaikki kattoo "mikäs pelle se tuo on" "ei saatana mies treenaa pakaroita". :D

Hip-thrustia oon tehny maven tilalla kun käsi on toipilas leikkausesta. Loppuu se kyräily kun lyö tankoon riittävästi romua. Tyttöjen liike on helppo muuttaa miehiseksi. +120kg rautaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom