Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Joitain erikoisuuksia, en tiedä sitten toimiiko, mutta smithissä prässi niin, että selkä on lattiassa ja jalkapohjat tangossa.... Yleensä en kyyläile sen enempää, se vaan näytti jo aika hazardilta.

Peppuliike:
maxresdefault.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joitain erikoisuuksia, en tiedä sitten toimiiko, mutta smithissä prässi niin, että selkä on lattiassa ja jalkapohjat tangossa.... Yleensä en kyyläile sen enempää, se vaan näytti jo aika hazardilta.
Palttiarallaa 100 vuotta vanha liike. Barbell leg press. Tosin smithin käyttäminen on vähän nöösipoikien hommaa, oldschool-äijäthän teki tuota tietysti vapaalla levytangolla.

steinbornsquatting.jpg

Itse en ymmärrä miksi joku käyttää rannesiteitä, jos niitä ei joudu avaamaan ja kiristämään joka sarjaan erikseen. Eihän niistä oo mitään hyötyä jos ne vaan kulkee siinä mukana...

Lämmittää ranteita. Itekki pyöräytän aika löysälle monesti heti alussa ja kiristän vasta työsarjoihin.

Kyllähän tää alkuvuos taas komedian puolelle menee salilla. Parhaimmillaan 6 ukkoa/gimulia tekemässä yht´aikaa haukkaria peilin edessä. Ja mikä siitä komediaa tekee on se, että itse huomasin pumppaavani myös yht´äkkiä hauista. Helvetin helvetti. Olipa hyvä "kyykkypäivä".

Rannetukielviksen muusta työstä ja asenteesta olettasin niiden siteide olleen vaan messisä ku sellaset omisti, tietämättä mitä hyötyä.

EIlen salilla jotkut spedeili pohkeita arskatyyliin
donkeyCalfRaisesToToneCalves.jpg

Ilmeisesti ekaa kertaa salille tuleva kaveri laskeutui portaita salin puolelle. Ekana silmiin sattuu tämä kolmikko, noin 10s tuijotus ja jätkä kääntyy ympäri ja lähtee salilta vittuun. Se kaveri ilme ympäri kääntyessä oli niin priceless "Ei saatana, tänne en kyllä jää" että sai repeilla ihan huolella.

Lämmittää ranteita. Itekki pyöräytän aika löysälle monesti heti alussa ja kiristän vasta työsarjoihin.

Nojoo ihan totta tulee itsekin pidettyä niitä ranteissa löysällä, jos tekee välillä liikettä jossa niitä ei tarvitse. Lähinnä tarkoitin vain jeppejä jotka laittavat siteet kiinni pukkarissa ja löysäävät ne salilta pois lähtiessään.

Menkää iltalehden palstalle juttelemaan rannetuista.

Eilen todistin ensimmäistä kertaa kuuluisan ''vitusti malmia prässiin ja liikeratana huimat kymmenen senttiä''. Toimenpiteen jälkeen etureisiä laitteeseen vajaalla liikkeellä (90 asteesta 45 asteeseen). Tein itsekkin jalkoja ja myöhemmin laitetta käyttäessäni huomasin huntin tapin olevan käytössä ja pienin mahdollinen vaihtoehto toisesta pakasta.

Egobuusteri koska yli 50% kiloista käytössä :rock:

Se että ei tee ylös asti eri reiden ulkolihaksen eli vastus lateraliksen aika kivasti. Kannattaa meinaan koittaa, mikäli et muuten saa tuntumaa sinne. Ja vaikka prässiä tekis vajaalla voi sekin olla tarkotuksen mukasta, mutta aika harvalla se on [emoji14]

Olen koko saliharrastukseni ajan odottanut, että pääsen livenä todistamaan kuinka joku nainen lukee lehteä loitonnuksia ja lähennyksä tehdessän. Oli vielä MeNaiset, saatana!

Menkää iltalehden palstalle juttelemaan rannetuista.

Eilen todistin ensimmäistä kertaa kuuluisan ''vitusti malmia prässiin ja liikeratana huimat kymmenen senttiä''. Toimenpiteen jälkeen etureisiä laitteeseen vajaalla liikkeellä (90 asteesta 45 asteeseen). Tein itsekkin jalkoja ja myöhemmin laitetta käyttäessäni huomasin huntin tapin olevan käytössä ja pienin mahdollinen vaihtoehto toisesta pakasta.

Egobuusteri koska yli 50% kiloista käytössä :rock:
Mä taidan kans aiheuttaa salikomediaa kun teen tarkoituksella noita reiden ojennuksia sen n. viimeiset 30 astetta vain nytkytän. Siis että polvet vain hieman koukussa niin siitä täysin suoriksi. Sitä väliä pelkästään. :D

Mä taidan kans aiheuttaa salikomediaa kun teen tarkoituksella noita reiden ojennuksia sen n. viimeiset 30 astetta vain nytkytän. Siis että polvet vain hieman koukussa niin siitä täysin suoriksi. Sitä väliä pelkästään. :D

Tänään katselin kun melko hintelän oloinen nuorukainen latasi karmean määrän malmia jalkaprässiin, meinasin jo mennä kysymään oliko huomannut että takana on jo 100kg valmiiksi mutta en sitten jaksanut, tuumasin että kaipa tuo tietä mitä tekee.
Hyvinhän tuo näytti menevän ja liikeratakin oli ainakin 10cm.

Laitoin tavarat pukukopissa kaappiin ja kaapin oven lukkoon. Pois lähtiessä ihmettelin miksi minulla oli kaapin no. 77 avain eikä normaalin numero 78:n (vuosimallini mukaan). Tavarat, esim. lompakko olivat kyllä kaapissa 78, mutta olin lukinnut (tyhjän) kaapin 77. Tämän jälkeen laitoin jo kertaalleen poisottamani salikengät uudelleen jalkaan. Fokus kohdillaan :D

En tiedä olisiko tämä kauhua, komediaa vai tragediaa, mutta ainakin jotain niiden yhdistelmää.

Tyyppi menee kyykkypaikalle (huom! pelkät tolpat, ei minkäänlaista varmistusta) ja kysyy sieltä poistuvalta tangon painoa. Selvisi, että 20kg, niin latasi 20kg kiekot päihin. Tanko niskaan ja viisi niiausta. Ala-asento oli suunnilleen sellainen, missä itse saattaisin tehdä romanialaista maastavetoa tai kulmasoutua, paitsi selkä toki pystymmässä. 40kg lisää. Viisi niiausta. Uudet kakskymppiset, eli 140kg painoa, vyö päälle ja taas niiauksia.

Vielä uudet kiekot, eli 180kg painoa tällä hetkellä ja mies pyytää seurassaan liikkuneen naisen varmistamaan. Tanko niskaan, huojui pari askelta taaksepäin, lähtee niiaamaan ja alkoi huuto "AUTA, AUTA, AUTA, AUTA..." Tyyppi on kaatumassa eteenpäin ja tanko rullaa niskasta pään yli kolinalla lattialle. Mies katsoo ympärilleen ja toteaa, että taisi tulla otettua liian tiukat lämmittelyt. Kysyi myös uudestaan, paljonko tanko painaa. Joku vastasi, että 20kg ja tyyppi alkoi ottaa kiekkoja pois. Nosti tangon takaisin tolpille, latasi 140 kg ja teki 5x5 niiausta, jonka jälkeen siirtyi jalkaprässäämään 60 kilolla.

Myöhemmin tuuletteli, että "Hyvä avaus kaudelle tuli".

On muuten jännä juttu että saleilla ei ole mitään järjestelmää mikä estää idioottien hengellään leikkimisen.180kg niskassa ilman varmistus rautoja kun siihen ei ole voimia huh huh.Pointsit tosin siitä että 99%ihmisistä ei saisi sitä edes telineiltä irti :)No turvallista reenaminen silti on kun ei edes kerran vuodessa lue missään että joku kuoli liian raudan takia :)

On muuten jännä juttu että saleilla ei ole mitään järjestelmää mikä estää idioottien hengellään leikkimisen.180kg niskassa ilman varmistus rautoja kun siihen ei ole voimia huh huh.Pointsit tosin siitä että 99%ihmisistä ei saisi sitä edes telineiltä irti :)No turvallista reenaminen silti on kun ei edes kerran vuodessa lue missään että joku kuoli liian raudan takia :)

Pakko kyllä ihmetellä tota hengellä leikkimistä. Aina kun kyykkää maksimiraudoilla pitäisi olla räkkiä tai väh. 2varmistajaa. olisi itselle käynyt huonosti pari päivää sitten, kokeilin uutta kyykkymaksimia ja jostain syystä tekniikka petti pohjassa ja nosto alkoi kaatumaan eteen. Onneksi oli räkki ja turvaraudat, muuten olisin mennyt parisataa kiloa niskassa naama edeltä maahan.

^^ Kuulostaa tosi pelottavalta ees kattoo vierestä toi mickon tarina. :wtf: Meitä oli eilen kaks varmistamassa kun kaveri nosti jotain 50 kiloa, mikä ei ees ollut sen ennätys. :D

Kai tämäkin jonkinsorttista salikomediaa on. Uusi vuosi, uudet treenit, joten päätin palkita itsen uudella upealla treenitopilla. Löysin henkkamaukasta yhden todella upean ja halvan, mutta niin löysi muutkin :D Aina kun olen salilla, vähintään kahdella muulla naisella on samanlainen paita päällä ja mua vähän hävettää. No, ainakin treenit kulkee, ei pitäisi valittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom