Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen hieman huvitti salilla kun olin jalkarässiä tekemässä ja lämmitelyn jälkeen lykkäsin 100 kg että saa pienen tuntuman vehkeeseen. Noh siinä mun takana oli jotain 16 kesäsiä tekemässä penkkiä ja kovalla innolla siinä hihittelivät. Sitten lykkäsin sarjapanot prässiin (330 kg) ja samassa kuulin takaani että "Kattokaa ny ei varmaan saa yhtään tehtyä". Siinä vaiheessa jo hieman hymyilytti ja tein sitten siinä helpon vitosen. kun nousin ylös ja katoin poikia niin olivat aika hiljaisen oloisia eivätkä kehdanneet kattomaan minuun päin enää :)

Arvostan:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vuoden eka treeni ja aloittelin pohkeita; heitin kengät pois ja käännyin istumaan laitteeseen. Nostin katseen ja salin joka ikisessä crosstrainerissa, kuntopyörässä jne. on trikoisiin sonnustautunut nainen tai tyttö. Rivissä siis noin 9-10 raivokasta hamsteria nylkyttämässä :)
Ei siis kenenkään treeniä väheksyen, vaan varoittamatta tullut näky oli niin koominen ja/tai kiehtova :)

2.jpg

Ne on nää ninjat, jotka piristää meikäläisen päivää aina! :hyvä:
Eilen salilla joku kaiffari teki jokaisen sarjan päätteeksi 20 kuperkeikkaa ja potki noin puolisen minuuttia säkkiä jumalattomilla äänitehosteilla :D

Itse kanssa oon päässy tarjoamaan melkosta komediaa muille salillakäyjille.. Se on aina se perus joka kolmas jalkapäivä ku oksennus lentää reenin päätteeksi :D tosin vielä salin puolelle en oo kerennyt laattaamaan, mutta aika näyttää :face: ehkä ei pitäis jatkossa vetää sarjoja ihan loppuun asti. Välttyis viikon kestävästä koomasta ja norjan puhumisesta :D

En ole montaa postia pakkotoistolle kirjoittanu mutta nyt...

Oli torstai iltapäivä ja mentiin emännän kanssa yhtäaikaa treenaa. Alkulämmöt otettiin yhdessä juoksumatoilla juosten, emäntä lähti ennen minua ns. vapaapainopuolelle. Seurasin myöhemmin perässä. Kävellessäni vapaapainopuolelle huomasin että tyttöystävä on pakarat töröllä selkä minuun päin vinopenkin luona. Päätin antaa pienen läpsyn emännän pyllylle ohikävellessä, annoin läpsyn, kävelin ohi ja katsoin perääni hymyillen. Hymy hyytyi ku huomasin ettei likka ollutkaan minun emäntä vaan joku random likka jolla on kans tumma tukka ja samanlaiset treenitrikoot. Pyytelin nolona anteeksi ja sanoin että erehdyin henkilöstä. Sain takaisin kauniin hymyn ja naurua päälle...HUH!

En ole montaa postia pakkotoistolle kirjoittanu mutta nyt...

Oli torstai iltapäivä ja mentiin emännän kanssa yhtäaikaa treenaa. Alkulämmöt otettiin yhdessä juoksumatoilla juosten, emäntä lähti ennen minua ns. vapaapainopuolelle. Seurasin myöhemmin perässä. Kävellessäni vapaapainopuolelle huomasin että tyttöystävä on pakarat töröllä selkä minuun päin vinopenkin luona. Päätin antaa pienen läpsyn emännän pyllylle ohikävellessä, annoin läpsyn, kävelin ohi ja katsoin perääni hymyillen. Hymy hyytyi ku huomasin ettei likka ollutkaan minun emäntä vaan joku random likka jolla on kans tumma tukka ja samanlaiset treenitrikoot. Pyytelin nolona anteeksi ja sanoin että erehdyin henkilöstä. Sain takaisin kauniin hymyn ja naurua päälle...HUH!

Ihan mieletöntä! Olisin jostain syystä todellakin halunnut olla paikalla tätä todistamassa :D

Tänään 3.1. Ekat sanani salilta tutulle häiskälle olivat, että se on sitten tammikuun alku porukkamäärän perusteella. Väkeä oli sillee, että olisi voinut luulla gymillä olevan avointen ovien päivä. Jo parkkis oli lähes täysi, mikä oli viitteenä ilmiöstä. Aiheesta ollut hauskoissa kuvissa. Siis 3. päivä tammikuuta uutta vuotta.

Toivottavasti pukki tuo mullekin vuoden päästä salille lahjakortin.

Vuoden ensi avautuminen

:offtopic: Yllättävän vähän oli eilen treenaajia, johtunee lauantaisista kankkusista. Eilen tosin pari uutta jantteria (ainakaan nähnyt aikaisemmin) jäivät mieleen kun kävivät puolen tunnin välein pukkarissa tarkistamassa keesin kuntoa :hyper:

Jostakin syystä tunnen vastenmielisyyttä liian tyylikkäitä asukokonaisuuksia kohtaan nimenomaan urheillessa. Mielestäni nämä hyvältä näyttävät (ja ehkä jopa kokoa pienemmät:joulu8: ) pikeepaidat kuuluvat salin ulkopuolelle.

Toki mistä minä mitään tiedän, itseäni vain harmittaisi pilata hyvät vaatteet.

Ja avautumisen jälkeen sitä komediaa, aloitin kolmenviikon tauon jälkeen treenaamisen kuin en olisi taukoa pitänytkään. Käteen jäi jäätävä selkä/hauis/olkapää/takareisi jumi :hyper:
Sitä luulee tietävänsä ja osaavansa jotain mutta silti..

Viimeksi muokattu:
Olin itte komedian aihe tänään. Olin aloittelemassa kyykkyä ja tarkoitus tehä tiukkoja 3:sia. No eikö siihen si tuu viereen ihan törkeen kaunis neito tekeen sjmv:tä mitä kireimmät kuteet päällä.
No meinas olla pikkasen noloa kun eka työsarja ja jään sitten liian pitkäks aikaa sinne pohjaan kyyläämään suloja. :face: Jäin sinne alas pinnoihin ja tietysti neitonen sen näki peilistä mitä en ollu edes ajatellut. Ja ilmeisesti näki kaikki muukki.:nolo: Miten sitä keskittymistä sais oikein parannettu.. No onneks kyseinen neito hymyili kauniisti kun örvelsin ylös naama punaisena, helpotti heti kummasti

Jep, uusi vuosi ja uudet spandexit pyörii salilla. Kirjaimellisesti. Kävellään juoksumatolla, dataillaan ja venytellään. Mihinkään painoon tai laitteeseen mikä rasittaisi lihaksia, ei kosketa. Noh, eihän tämä kellekkään ollut yllätys. Onneksi uusi sali on hieman parempi kuin aiemmat.

Jep, uusi vuosi ja uudet spandexit pyörii salilla. Kirjaimellisesti. Kävellään juoksumatolla, dataillaan ja venytellään. Mihinkään painoon tai laitteeseen mikä rasittaisi lihaksia, ei kosketa. Noh, eihän tämä kellekkään ollut yllätys. Onneksi uusi sali on hieman parempi kuin aiemmat.

Plussaa: ruuhka on vaan pukkarissa, vapaille painoille ei oo jonoa ;)

Plussaa: ruuhka on vaan pukkarissa, vapaille painoille ei oo jonoa ;)

Meillä on kyllä melkein suurin tungos kässäripaikalle&scottipenkkiin. Hauberia ei väännetä scottipenkissä kuitenkaan, vaan seisaallaan tangolla että saa isommat romut heijattavaksi. Vinopena kässäreillä näytti tänään olevan kova sana kavereiden avustamana. Penaa kuuluu pumppailla smithissä. Vähän yllättynyt olen että penkkipaikat on olleet aika rauhallisia, ehkä se on liian ilmiselvää siinä ettei rauta liiku. Samoin jostain syystä kyykkypaikoille ei oo tarvinnut jonotusnumeroa.

Tänään tuli treenin päätteeks todettua, että hieman taitaa olla väsymystä ilmassa. Pari minsaa ennen salin sulkemista hoippuroin pukkariin, mutta kas kaapinavaimia ei löytynytkään normipaikasta kengästä tai salivihkosta kiinni. Hetken jaksoin niitä etsiskellä ympäriinsä, kunnes iski epätoivo ja kävin noutamassa pihdit vastaanotosta. Eikun lukko auki ja vaatteet vaihtoon. Puoli minsaa lukon hajottamisen jälkeen tajusin, että avain on taskussa housuissa, missä se on aina niissä pökissä... Eikä ne housutkaan oo ollut ku joku nelisen vuotta käytössä :D Huoh, onneks huomenna on vapaapäivä.

Mä en kestä! Viime päivinä sali on ollut niin täynnä treenaajista, hyvä että sekaan mahtuu. Onhan se kiva, että ihmiset kuntoilee, mutta pitikö tulla MINUN kellarisalille. Tänään oli vuorossa ketunnokkien kasvattamista ja yleensä treeni tulee aloitettua kiertäjien lämppäämiselle. Siinä tietenkin tulee nähtyä ja kuultua muiden treenaajien tekemistä. En ole vielä niin HCBB, että fokus alkaa jo ensimmäisestä kiertäjälämppäsarjasta.

Tällä kertaa sain katsoa vierestä Vipunoston oikeaoppinen suoritustekniikka-101. Kolmen hengen kaveriporukka oli tullut treenaamaan ja ilmeisesti joukossa oli yksi edistyneempi herrasmies, joka neuvoi muita suoritustekniikassa. Ei siihen montaa sekuntia mennyt, kun kuulin nämä sanat: "Käytä selkää apuna! Niinku näin."

giphy.gif

Katse käänty heti ja mietin, MITÄ VITTUA. Vipunostot ja käytä sitä selkää apuna. En alkanut korjaamaan/neuvomaan, kun ei niitä kuitenkaan näy enää 4 viikon päästä.

Eikö se nyt ole yleisillä saleilla ihan perussettiä, että joutuu muutenkin tekemään vain sitä mihin on tilaa, kun niin iso osa laitteista on aina varattu? Ihan turha suunnitella mitään jalkapäiviä tai käsipäiviä erikseen. Monesti joutuu myös tekemään eri liikkeet keskenään epäoptimaalisessa järjestyksessä, kuten itse eilen, kun piti ennen hauiksia tehdä pysty- ja kulmasoudut eikä niiden jälkeen tietysti enää hauiksissa ollut yhtään voimaa ja sarjat jäi kesken.

Meillä on kyllä melkein suurin tungos kässäripaikalle&scottipenkkiin. Hauberia ei väännetä scottipenkissä kuitenkaan, vaan seisaallaan tangolla että saa isommat romut heijattavaksi. Vinopena kässäreillä näytti tänään olevan kova sana kavereiden avustamana. Penaa kuuluu pumppailla smithissä. Vähän yllättynyt olen että penkkipaikat on olleet aika rauhallisia, ehkä se on liian ilmiselvää siinä ettei rauta liiku. Samoin jostain syystä kyykkypaikoille ei oo tarvinnut jonotusnumeroa.

Sukupuolten välinen ero ;) Naisten puolella kovassa huudossa on kuntopyörät, juoksumatot ja venyttelypaikka, jossa voi lukea Cosmoa risti-istunnassa.

Eilen oli salilla oikein kunnon Elvis muijansa kans. Huomas heti et tää muija ei oo ennen käyny. No, tää Elvis käveli ympäri salia jengiä nenänvarttaan pitkin kattellen, eikä ollu ees mitenkä lihaksikas kaveri. Mitään muita ei reenattu ku käsiä vitullisella nykimisellä, ja ku se opetti muijaansa tekeen ojentajia, muija teki scottilla ehkä kolme kun Elvis mylvii et annas minä teen välissä ja painot kii ja vitulline nykimine päälle. Ei varmaa paikat kestä kauaa tolla menolla. :( lisäks en tajua miks sen piti joka liikkeen jälkee avata rannetuet ja laittaa takas

Jos elviksen käsistä alkoi veri loppumaan, kun oli vetäny nii kireelle. Itse en ole ymmärtäny vielä sitä, että osa ihmisistä pitää tukia selkäliikkeissäkin. Luulis että remmit/versat mieluummin.

Mehulasin Elvis kuulostaa tutulta....

Joitain erikoisuuksia, en tiedä sitten toimiiko, mutta smithissä prässi niin, että selkä on lattiassa ja jalkapohjat tangossa.... Yleensä en kyyläile sen enempää, se vaan näytti jo aika hazardilta.

Myös itselle pitää osata nauraa. Tilanne oli seuraava: Alatalja, viimeinen liike, viimeinen sarja, viimoisia toistoja. Tunne oli jo reippaasti yli mukavuusalueen. Jos jotenkin kuvailisin niin henkisen mukavuusalueen rajalla. Keskitin kaiken mitä kropasta ja päästä irtosi, viimeinen toisto ei tullut perille ja aloin himmaamaan (pakka alas ilman jarrua). Yksi asia siinä pääsi unohtumaan, unohdin päästä irti taljasta. En tiedä mikä aivopieru siinä oli päässä. Pakassa oli sen verran lätää, että lähti koko 64 kiloinen jätkä mukaan, jos olette nähnyt videoita missä vesisukset on naulattu laituriin, samanlailla. Ilmalennon aikana ehdin miettimään jonkinlaista selitystä häpeälleni. Taljasta älysin päästää irti vasta lattialla ollessani.

Tuli sieltä onneksi isohko salisika kyselemään "Ootko kunnossa? Pyörryttääkö?" ja jeesasi ylös. "Vedit kyllä loppuun kun tossa satuin huomaamaan" :D

Itse en ymmärrä miksi joku käyttää rannesiteitä, jos niitä ei joudu avaamaan ja kiristämään joka sarjaan erikseen. Eihän niistä oo mitään hyötyä jos ne vaan kulkee siinä mukana...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom