Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kellään tullut ikinä vastaan niin sanottuja ''salitrollaajia''? Kerran nimittäin olin tekemässä takareisiä ja viimeisellä sarjalla tuntu yllättävän kevyeltä niin kävi ilmi että joku oli
vaan kylmänviileästi hakenut siitä levypainon parempaan talteen :D

Koin kerran hackia tehdessäni, ilmeisesti kohteliaisuuden, sillä joku oli laittanut sarjatauolla hackkiin pari levyä lopetettuaan sarjansa vieressä :D.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meidän salilla joku työharjoittelija teki kuntotestauksia niin pitipä mennä kokeilemaan. Ihan odotetusti tulos oli aika surkea (okei vielä pahempi kuin luulin mutta anyway). Tää testin vetänyt tyyppi ei ilmeisesti kuunnellut yhtään mitä mä puhuin liittyen mm. äskettäiseen treenitaukoon ja mitä lajeja harrastan jne., vaan alko selittää että "nyt alat tehä jalkaprässiä ja peckdekkiä ja sitten kun laitteet on tuttuja niin voit siirtyä vapaapainoihin" jne. Ja suositteli vielä bodypumppia "lihaskunnon parantamiseen" kuk kerran tykkään "ohjatuista jumpista" (just olin maininnut pitäväni crossfitista toki sinänsä...). :face:

Pätevän kuulosta menoa tuntuu olevan!

Aika vitun kehari saa olla, jos tollasia neuvoja jakaa :D. Vai että oikein pecdeckiä ja prässi. Kuulostaapa kokonaisvaltaselta.
Joo ikuisesti kandee toki hinkata talja runkkauksia, ni ei vahingossakaan joudu näkemään vaivaa. Onkohan sellasta tyyppiä olemassakaan joka on pelkkiä taljoja tekemällä saanut voimakkaan fysiikaan? Enkä nyt tarkota mitään oikeesti ihan varteenotettavia taljoja kuten ylä/alatalja, vaan tyyliin habakäännöt taljassa,ojentajat taljassa,olkapäät taljassa, eli kunnon pääliikkeet skipattuna.

Hei hei rauhotutaampa siellä nyt puhutaan kuitenkin taljojen jumppamaisterista ellei jopa taljajumalasta! On semmonen tyyppi että kyllä mä alan jatkossa ainakin käymään bodypumpissa ja sanon harrastavani crossfittiä!

Ja suositteli vielä bodypumppia "lihaskunnon parantamiseen" kuk kerran tykkään "ohjatuista jumpista" (just olin maininnut pitäväni crossfitista toki sinänsä...). :face:

Tuon kun luin niin oli lähellä ettei kahvit pärskähtäny pitkin seiniä! :D

Crossfitista itsessään saa olla mitä mieltä tahansa, mutta tää että tyypille joka mainitsee olleensa viimeksi painonnostotreeneissä (sanoin varalta koska oli siitä käsi kipeä jos se olis vaikuttanu testiin) suositellaan laiteliikkeitä ja salin tylsintä ja helpointa jumppaa. :wtf: Imo kaipaisin eniten lisää maksimivoimaa ja nopeutta, mutta ehkä se musiikin tahtiin lelutangolla vemputtelukin niitä kehittää... :D

Sinkkufrendi käy salilla mitä juhlimiseltaan ehtii. Sillä on ilmeisesti vähän vääristyny minäkuva itsestään, kun aina luulee olevansa mun kokonen. Siis en ole jättiläinen, mutta olen sitä 20 kiloa isompi. Ennen baaria sovittaa mun paitaa ja ihmettelee miks se on niin iso.

Meidän salilla joku työharjoittelija teki kuntotestauksia niin pitipä mennä kokeilemaan. Ihan odotetusti tulos oli aika surkea (okei vielä pahempi kuin luulin mutta anyway). Tää testin vetänyt tyyppi ei ilmeisesti kuunnellut yhtään mitä mä puhuin liittyen mm. äskettäiseen treenitaukoon ja mitä lajeja harrastan jne., vaan alko selittää että "nyt alat tehä jalkaprässiä ja peckdekkiä ja sitten kun laitteet on tuttuja niin voit siirtyä vapaapainoihin" jne. Ja suositteli vielä bodypumppia "lihaskunnon parantamiseen" kuk kerran tykkään "ohjatuista jumpista" (just olin maininnut pitäväni crossfitista toki sinänsä...). :face:

Sulle ei tullu mieleen missään vaiheessa kysyä, minkä alan työharjoittelija se oli? Jossain voi olla kakunleipoja kadoksissa...

Crossfitista itsessään saa olla mitä mieltä tahansa, mutta tää että tyypille joka mainitsee olleensa viimeksi painonnostotreeneissä (sanoin varalta koska oli siitä käsi kipeä jos se olis vaikuttanu testiin) suositellaan laiteliikkeitä ja salin tylsintä ja helpointa jumppaa. :wtf: Imo kaipaisin eniten lisää maksimivoimaa ja nopeutta, mutta ehkä se musiikin tahtiin lelutangolla vemputtelukin niitä kehittää... :D

Nyt ihan mielenkiinnosta kysyn mihkä sä tarvitset lisää nopeutta? Ootko kilppari tai jotain?

Nyt ihan mielenkiinnosta kysyn mihkä sä tarvitset lisää nopeutta? Ootko kilppari tai jotain?

ööh mä en oo mari, mutta voinpa kertoa, ainakin, että toissapäivänä töissä taas selvis, että nopeutta tarvis. Ja sitä kun voi reenata, niin täytyykin panostaa siihen taas... Mut mä en kyllä tarvii siihen crossfittiä enkä kallista jäsenyyttä.. eikä siihen nopeusreeniin ole ennenkään tarvinnu cf:ää

Tossa männä viikolla salille mennessäni pällistelin ympärilleni miettien mistä aloitan, oli hieman täyttä meinaa. Yks mies siinä itelleen kyykkytankoa rakensi parhaillaan, pysähtyi ja kysyi "vai ooksä tulossa tähän?" Hieman pöllämystyin ja kehotin menemään vaan ensin ku ensin siinä olikin...harvinaisen kohteliasta toimintaa ellen sanois =D

Herättipäs tämä aihe paljon keskustelua. :D Pitää ens kerralla varmistaa juu minkä alan opiskelijoitten kanssa sitä ollaan tekemisissä. Nopeushan on yhtä tarpeellinen ominaisuus kuin iso haba tai pianonsoittotaito; harrastukset kullakin. :)

Tosiasiassa ei tuo juttu ketään kiinnostanut. Se on testosteroni joka kommentoi takasin kun nimimerkistä näkee että on nainen kyseessä.

Tänään nauratti (ja vitutti huono käytös) salilla. Joku sählynpelaaja istui ylätaljan tuolilla, lukien Cosmopolitania tms. mitä nyt tämmöiset lukeekaan ja siemaili irvistellen intrajuomaansa, kun paikalle marssi toinen kaveri joka hetken seurattuaan kysyi Cosmolta "Meinasitko tehdä tässä vielä?", Cosmo vastaa että meinaa ja jatkaa istumista ja irvistelyä eikä elettäkään jatkaakseen treeniä. Toinen kaveri lämmittelee ja odottelee kunnes kysyy Cosmolta "Voisinko tehdä tässä välissä sarjan?", Cosmo toteaa "Et", jatkaa lukemista ja irvistelyä :D

Komediaa (sekä pientä vittuuntuneisuutta) aiheutti parikymppinen naishenkilö. Tehtiin supersarjaa reisihauis+vaakahack ja suddenly sarja keskeytyy kun tämä ko. neiti näpsä valtaa reisihauis laitteen ja alkaa suorittaa oman sosiaalisen median tarkistusta. Neidin yhtäjaksoisen nylkytyssarjan (sekä tekstaamisen) ollessa viiden minuutin tietämillä alkoi jo kaverin kanssa hieman naurattaa.

Tänään ku olin tekemässä yläkroppaa salille, ni yks, ei nyt mikään erityisen iso kaveri paukahti salille, ja aloitti suoraan tekemällä hauiksia suht pienillä painoilla, eikä edes ihan puhtaimmalla tekniikalla. Sitten kun hauikset oli käsipainoilla varmasti pumpissa niin eikun tekemään istumaannousuja... Kai sitä jostain on aloitettava, mutta olemuksen perusteella näytti just siltä, että ei ehkä ihan toimivin ohjelma tai liikejärjestys ainakaan...

Komediaa (sekä pientä vittuuntuneisuutta) aiheutti parikymppinen naishenkilö. Tehtiin supersarjaa reisihauis+vaakahack ja suddenly sarja keskeytyy kun tämä ko. neiti näpsä valtaa reisihauis laitteen ja alkaa suorittaa oman sosiaalisen median tarkistusta. Neidin yhtäjaksoisen nylkytyssarjan (sekä tekstaamisen) ollessa viiden minuutin tietämillä alkoi jo kaverin kanssa hieman naurattaa.

Reisihauis? REISIHAUIS?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom