Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä paradoksi! Arvioisin että jos pehmusteen laittaa smithin tankoon ja painoja alle 100 kiloa (kuten pehmustegaten aloittaneessa tapauksessa), on miehekkäämpää olla kyykkämättä lainkaan ja sanoa että lääkäri on kieltänyt kyykyt/vedot.
Mitä jos molemmissa tapauksissa on reidet +70cm?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
''Jokaiselle löytyy kyllä tangon paikka mikä ei satu''. Mä en lukitsis tällasta vastausta, ellen omaa vähintään fysioterapeutin tutkintoa.
Mitä se fysioterapeutin tutkinto siinä mitään auttaa? Eihän sitä nyt oikeasti voi kukaan tietää, onko kaikille mahdollista löytää sopiva tangon paikka, mutta toi nyt oli tuollainen tahallista liioittelua sisältävä oletus, kuten lause: "Kellekään ei voi jäädä nälkä jos vetää kilon makaronilaatikkoa." Joo, joillekin varmaan voi jäädä, ja kaikki ei edes syö makaronilaatikkoa, mutta sait varmaan pointin? Vaikea kuvitella tapaus jolta ei kyykky ilman pehmustetta suju, kun en ole sellaista nähnyt. Se on tangon sijoittelu- ja / tai totuttelukysymys.

Joo en mäkää ymmärrä, miten kyykkyä ei voi ilman pehmustetta tehdä jos siellä on lihaa luiden ympärillä. Kyllähän se mullakin sattu vitusti kun ekaa kertaa etukyykkyä kokeilin, oli etuolkapäät mustelmilla ja ruhjeilla. Nyt tänäänkin 150 kilolla etaria ja tuntu kuin olisi höyheniä ollut olkapäiden päällä, ei tulis mieleenkään mitään pehmustetta siihen enää tunkea kun ei kertakaikkiaan tunnu tanko olkapäillä miltään. Eli totuttelukysymys, paikat tottuu jos sitä kyykkyä tekee useemmin kuin kerran kuussa... Mutta en tuomitse, jos sitä pehmustetta haluaa silti käyttää niin käyttäkööt, ei vaikuta mun elämään enkä koe siitä salikomediaa.

Yksi kerta olin kaverin kanssa treenaamassa ja tein itsenäisesti sarjaa jalkaprässissä, kuulokkeet korvilla. Pinnistin viimeisiä toistoja ja peräpää päätti päästää parit kannustus kaasut. En itse kuullut, oliko ne kova äänisiä, ja varovasti vilkuilinkin ympärilleni laitteesta noustuani, miten muut treenaajat tähän reakoi. Itsellä tapahtui totaalinen repeäminen, kun vilkaisu kohdistui penkkiä tekevään junnu porukkaan. Pojat hihittivät vähän kovaan ääneen, mutta kun huomasivat katseeni, meni naama näkkärille sekunnin sadasosassa :lol2: Oli pakko mennä pukuhuoneen puolelle kokoamaan itseäni, ennen kuin treeni saattoi jatkua. Treenin jälkeen kerroin tästä kaverilleni, hän tuumasi että ihmettelikin mikä se ääni oli ollut

Yksi kerta olin kaverin kanssa treenaamassa ja tein itsenäisesti sarjaa jalkaprässissä, kuulokkeet korvilla. Pinnistin viimeisiä toistoja ja peräpää päätti päästää parit kannustus kaasut. En itse kuullut, oliko ne kova äänisiä, ja varovasti vilkuilinkin ympärilleni laitteesta noustuani, miten muut treenaajat tähän reakoi. Itsellä tapahtui totaalinen repeäminen, kun vilkaisu kohdistui penkkiä tekevään junnu porukkaan. Pojat hihittivät vähän kovaan ääneen, mutta kun huomasivat katseeni, meni naama näkkärille sekunnin sadasosassa :lol2: Oli pakko mennä pukuhuoneen puolelle kokoamaan itseäni, ennen kuin treeni saattoi jatkua. Treenin jälkeen kerroin tästä kaverilleni, hän tuumasi että ihmettelikin mikä se ääni oli ollut

Hyvä että jatkui lopulta.
Sitten kun on joitakin aikoja käynyt salilla huomaa, että tällainen on varsin luonnollista. Enpä usko, että kukaan haluaisi saattaa noloon valoon sua tai nolata muutenkaan kuuluttamalla tapahtuneesta. Näitä sattuu ja vähän helvetin usein. Enkä jaksa uskoa muiden kiinnittävän niin suurta huomiota, että jaksaisivat edes pohtia tapahtunutta. Pl. juuri nämä 5-6 hengen penkkausporukat, kun settien välillä huilataan peiliä ihastellen se 10 minuuttia ja käydään runkkupenkkaamassa se maaginen luku X.
Oma 0,02 $ voisi olla eiliseltä juuri se urbaanilegendojen leg day -uraansa aloitteleva nuorukaiskaksikko, jolle ei suorat eivätkä vihjaillen hienovaraisesti mainitut neuvot menneet/kelvanneet. Kolisi se prässi, kun kelkka pamahti ilman aavistuksenomaistakaan staattista/negatiivista ärsykettä _turvarautaan_ alhaalla. Eli perse nousi välilevyjä hyväillen SI-niveltä suudellen joka perkeleen "toistolla", kun käytiin ns. deep down ass to grass alhaalla. Mikä on huono. Ei vittu se oli hirveätä.
Painojen palautus oli tuskaa toki myös, joutui mainitsemaan. Meillä on niin paska salikulttuuri.

Saattaa olla ne kuuluisat jalkapäivädomssit alaselässä ja sitten niitä embracetaan ja ollaan kovia jätkiä, kun ei voida kävellä eikä istua paskalla, eikä näemmä edes kenkiä sitoa kiitos selän. Pohjekoneessa squattia nopeusvolyymillä ilman pienintäkään ideaa... Enää puuttui se hyvää huomenta -liikettä muistuttava kumarrus, jota luullaan kyykyksi. (Huom. hh on loistava liike oikein tehtynä.)

Minä silleen vahingossa että pystypunnersin itseäni leukaan ja kuulu jumalaton kolahdus, onneks oli vikan sarjan vika toisto.
Siitä muina miehinä tekeen korkeita vetoja..

Se kun ei pysty enää tekemään kainalopieruja :(. kasvanu rinnan ja selän alueelle sen verran lihasta, että kyseinen manööveri ei enää onnistu :itku:. Kai se pitää lopettaa treenaus. . .

Toi on kyllä 10/10 syy lopettaa treenaus. Jos ei enään kainalopieruja voi tehdä, niin elämä on aika tyhjää ja turhanpäivästä, joko kainolopierut tai kuolema.;)

Joo ite joskus vetäsin puolet etuhampaasta

Hehee, löin kans joskus itteeni hammerkääntöä tehdessä 25 kilon kumittamattomalla käsipainolla leukaan. Kuulu kunnon rusahdus, joka herätti kanssatreenaajien huomion. Etuhampaasta lähti onneks vaan pieni reuna, joka on siitä edelleen kadoksissa.

Oman paikkakunnan salilla käy yks muija, jolla on sillon tällön farkut ja pipo. Samoin yksi nuori kolli, joka asettelee valkoisen pipon alta pilkottavia hiuksiaan aina peilin edessä :face:

Viisi vaarallisinta kuntosalilaitetta - vältä näitä!

Pitäis varmaan vaan lopettaa salilla käyminen kokonaan, ettei satu mitään

- - - Updated - - -

Hehee, löin kans joskus itteeni hammerkääntöä tehdessä 25 kilon kumittamattomalla käsipainolla leukaan. Kuulu kunnon rusahdus, joka herätti kanssatreenaajien huomion. Etuhampaasta lähti onneks vaan pieni reuna, joka on siitä edelleen kadoksissa.

Täällä kanssa telottu naamaa salilla. Vähän liian raivolla tein kerran facepullissa vikoja toistoja ja narun metalli suoraan otsaa. Mustelmalla onneksi selvisi :D :face:

Noikin liikkeet/laitteen kuvaukset pitää aika hyvin paikkaansa. Kyllä noissa varmaan "helpoiten" saa rikki ittensä. Toki kyllähän maveki selkä pyöreenä, mutta se ei ole laite:p.

Löytyyks jtn liikkeitä mil vois tota kehittää? Tai oikeestaan anti-kehittää?

Varmaan tässä tilanteessa sopivin liike olisi ns. sohvalla istuminen. Vaihtoehtoisesti voit tehdä tietokoneella istumista. Noin 4-6h päivässä, niin johan rupeaa kohta kainalopierut onnistumaan, tämä tosin edellyttää siis selän ja rinnan seudun liikkeiden vaihtamista noihin kahteen edellä mainittuun.
Sitten preworkouttina, sekä intrana toimii kyseisissä suoritteissa cokis ja sipsit hyvin. Karkki on hyväksyttävä myös oikein hyvin. Vältä kuitenkin mitään kauhean käsittelemätöntä sapuskaa. Palkkarina toimii olut tms.

Hyviä treenejä ja toivottavasti kainalot laulaa kohta sulosäveliä entiseen malliin! ;)

Onko kellään tullut ikinä vastaan niin sanottuja ''salitrollaajia''? Kerran nimittäin olin tekemässä takareisiä ja viimeisellä sarjalla tuntu yllättävän kevyeltä niin kävi ilmi että joku oli
vaan kylmänviileästi hakenut siitä levypainon parempaan talteen :D

Onko kellään tullut ikinä vastaan niin sanottuja ''salitrollaajia''? Kerran nimittäin olin tekemässä takareisiä ja viimeisellä sarjalla tuntu yllättävän kevyeltä niin kävi ilmi että joku oli
vaan kylmänviileästi hakenut siitä levypainon parempaan talteen :D

Ei kai kuitenkaan sun tehdessä sitä vika sarjaa?

Meidän salilla joku työharjoittelija teki kuntotestauksia niin pitipä mennä kokeilemaan. Ihan odotetusti tulos oli aika surkea (okei vielä pahempi kuin luulin mutta anyway). Tää testin vetänyt tyyppi ei ilmeisesti kuunnellut yhtään mitä mä puhuin liittyen mm. äskettäiseen treenitaukoon ja mitä lajeja harrastan jne., vaan alko selittää että "nyt alat tehä jalkaprässiä ja peckdekkiä ja sitten kun laitteet on tuttuja niin voit siirtyä vapaapainoihin" jne. Ja suositteli vielä bodypumppia "lihaskunnon parantamiseen" kuk kerran tykkään "ohjatuista jumpista" (just olin maininnut pitäväni crossfitista toki sinänsä...). :face:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom