Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään salilla kuultu noin 45 v äidin ja tyttären noin 20 v jutustelu. 25 v dusaili jotain ja äiti oli menossa tekemään salin monitoimitaljalla köyden kanssa jotain. Äidin asettuessa taljan toiselle puolelle tyttö sanoi " se on raskaampi puoli kun on suoraveto, mene toiselle puolelle niin on kevyempi" No äiti teki työtä käskettyä ja minä mielessäni wtf, siinähän on painopakat ja tapit jolla saa saman painon molemmin puolin! No pidin turpani kii vaikka mieli tekikin sanoo jotain :)

Merkel, ite käytän lippalakkia koska estää pahimman hienvalumisen otsalta/hiusrajasta naamaa pitkin silmään ja muuhun veemäisiin paikkoihin. Myös vetoremmejä joskus alataljassa, jotenki ne vaan auttaa kummasti vetämään hiukka suuremmilla, silti saaden tuntuma selälle. Tota vyötä en osaa sulle selittää alataljaan.

E: Lisätään sen verran viellä että tosta raudastahan ei kannata tehä komediaa, jos hän on vaikka aloittelija ja ei saa vedettyä enempää kuin 40kg.

Vetoremmit ymmärrän vielä, mutta kun rautaa on se 40 kiloo ja tehdään lupsakan näkönen kymppi niin uskottavuus vähän kärsii.

Mitä jos taustalla on esimerkiksi sormen murtuma tai vastaavaa? Näissä asioissa on aika paljon muuttujia, joten ei samantien kannata kaikkea tuomita komediaksi.

Mitä jos taustalla on esimerkiksi sormen murtuma tai vastaavaa? Näissä asioissa on aika paljon muuttujia, joten ei samantien kannata kaikkea tuomita komediaksi.

Empä oikein usko että mitään olisi murtunut tai vastaavaa, kyseessä oli teini joten uskon että tarkoitus oli hankkia "maksimaalista mind-muscle connectionia" tää tapahtuma olis pitäny nähdä että sen ymmärtäis

Itse olen rannevammainen ja varmasti aiheutan jonkun mielestä komediaa aika ajoin kun en voi punnertaa kolmeakymmentä kiloa enempää ilman tukia, mutta kun on molemmat ranteet hajalla niin ei voi mitään

Jos se teki jotai pidempää sarjaa niin itellä ainakin saattaa selkäreeni lopus ote ennemmin pettää kuin selkä, joten jotku remmit on aika pakolliset

iski salilla päälle kunnon ripulikura kerkesin kuitenkin vessaan ja olin itsekin pyörtyä siitä hajusta. no joku meni heti perässä kuselle vessaan ja ei hänelläkin oli vaikeuksia hengittää pois tullessaan :anssi:

Empä oikein usko että mitään olisi murtunut tai vastaavaa, kyseessä oli teini joten uskon että tarkoitus oli hankkia "maksimaalista mind-muscle connectionia" tää tapahtuma olis pitäny nähdä että sen ymmärtäis

Itse olen rannevammainen ja varmasti aiheutan jonkun mielestä komediaa aika ajoin kun en voi punnertaa kolmeakymmentä kiloa enempää ilman tukia, mutta kun on molemmat ranteet hajalla niin ei voi mitään

Itse en ole rannevammainen, mutta käytän silti rannesiteitä, lähinnä ennaltaehkäisevinä, ettei tuu rannevammoja.
Mielummin käytän tukia ja ranteet pysyy kunnossa kuin rikon ranteet.

Iski melko perverssi ajatus päähän, pääsisinköhän tähän ketjuun jos hiihtäisin salille onePiece päällä?

Iski melko perverssi ajatus päähän, pääsisinköhän tähän ketjuun jos hiihtäisin salille onePiece päällä?

Et pääsis. Täällä naureskellaan remmien käytölle ja kovaääniselle hengitykselle sarjojen aikana...:)

Joku päivä vielä alotan empiirisen kokeen kauanko menee että päädyn tähän ketjuun ku oikeen hassuttelen. Vois alotella kevyesti vaikka laittamalla rannetuet äärimmäisen tiukalle hackkyykyssä ja pikkuhiljaa edetä hurjemmaks ja nykäsen remmit tankoon kiinni ku penkkaan. Siitä vasta ilo saatais irti koko porukalla täällä

mä aiheutin varmaan komediaa tänään.. käytin versoja treenissä rinta-hauis.. kaikissa punnerrusliikkeissä ainakin yhdessä sarjassa ja kapeassa ylätaljassa oli versat!?

Siis nehän on remmit ja rannetuet samaan aikaan.. miks mä en oo vielä päässy tänne!?

Olen kerran nähnyt käytettävän vetoremmejä takakyykyssä. En tiedä oliko sormivamma, erikoistekniikka, hyvä viimeistelyliike vai mikä mutta itse en ko. liikkeessä käyttäisi.

Tänään näin kolmen eri ihmisen käyttävän pehmustetta tangossa kyykätessä. Tuntui kuin jumala olisi kussut happoa naamalle.

Niin ajatella jos oliskin köysi kahvan sijaan. Yks tyyppi yhessä body lehessä sano, että se eristää ylä-ala lateraalista päätä 1,5% enemmän ja anconeus lihas työskentelee staattis passiivis isometrisesti ''insert termi jonka luit juuri personal trainerin ABC:sta, jota et edes ymmärrä, mutta kuulostatpahan ainakin sporttiselta''.

Noilla jätkillä eristää päätä selkeesti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom