Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Saleiluun liittyvää komediaa, tänään kaupassa valikoin hyllystä kurkkuja ja tavalliseen tapaan tunnustelin niitä, ettei niissä ole pehmentymiä tmv. mätääntymisiä. Ajatuksissani otin siitä sitten kurkun käteen(aiemmin päivällä grippereitä puristelleena) ja hyvä etten runtannut vahingossa luttuun koko kurkkua. Törkkäsin sen nopeasti takaisin hyllyyn ja katsoin ettei kukaan nähnyt. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lisää salikomediaa kaupassa: Olin vaimon kanssa Prismassa ja hänen tehdessä jotain ostoksiaan keksin minä tehdä eräänlaista voimapyörätreeniä ostoskärryn kanssa. Työntelin vartalo ja kädet suorina kärryä edestakaisin kunnes ääriasennossä kärry menikin nurin ja minä siinä mukana. Onneksi kyydissä ei ollut mitään särkyvää.

Muut asiakkaat katselivat hiukan ihmeissään likelle viisikymppisen äijän leikkimistä.

Lisää salikomediaa kaupassa: Olin vaimon kanssa Prismassa ja hänen tehdessä jotain ostoksiaan keksin minä tehdä eräänlaista voimapyörätreeniä ostoskärryn kanssa. Työntelin vartalo ja kädet suorina kärryä edestakaisin kunnes ääriasennossä kärry menikin nurin ja minä siinä mukana. Onneksi kyydissä ei ollut mitään särkyvää.

Muut asiakkaat katselivat hiukan ihmeissään likelle viisikymppisen äijän leikkimistä.

Olilo vatsat vielä silleen mukavasti kipeet?

Olisko tästä 6-7 vuotta aikaa ku kävin ensimmäisiä kertoja yksin salilla. Mieleen jäi ku joku erikoinen heppu teki jotain en muista mitä, oliskohan penkkiä. Mutta ne äänet mitä siitä lähti
"tsi tsi ahhh, tsi tsi ahhh, tsi tsi ahhh"
Ylös pukatessa kuului : tsi tsi
Ja alas tultaessa: ahhh

Tänään nauratti se kun meinasin lopuksi vielä nostaa pelkää tankoa, vaikka toisella puolella oli vielä kahden kympin paino.

Edit: Ja olisin nostanutkin ellei kaveri olisi huomauttanu asiasta.

Aika perinteine setti -> Jalkaprässiä tehdessä pärähti samperilline pieru jonka kaikki varmasti kuuli!! noh vähän hävetti mut eipä siin mitää, pikku naurut ja kohti uutta sarjaa :D

Tämä sattui kun kävin ensimmäistä kertaa piitkiin aikoihin salilla. Olin pelannut edellisenä päivänä kolme tuntia lentopalloa ja vieläpä rääkännyt sinä iltana salilla käsiä tavallista enemmän. (Ei mulla siinä vaiheessa mitään ohjelmaa ollut, tein hommat ihan fiilaripohjalta.) No ajattelin, että teen vielä hauiskääntöjä. Pari tyyppiä odotteli vähän kauempana, kun latasin luottavaisena tankoon xx kg painoja. Hngggggggg.. Suusta pääsi ainoastaan ähähdys, ja tanko ei liikahtanut mihinkään. Ei muuta kuin ruuvasin painot irti ja etsin puolta pienemmät. Skruuvatessani puolta vähemmän rautaa tankoon jätkät katselivat jo touhuani kulmakarvat koholla. Noh, uusi yritys, ja tanko nousi puoleen matkaan ja rämähti sitten suureen ääneen takaisin alas. Nyt katselijoilla oli jo naurussa pidättelemistä. Ei auttanut kuin ottaa nöyränä tyttönä loputkin painot pois ja tehdä haukkaria tangolla, jossa oli "painona" ainoastaan ne siipimutterit. Heiluttelin naama punaisena pari sarjaa ja luikahdan nopeasti paikalta.. :rolleyes:

Kiitos jäätävien pakkasten, aiheutin ehkä muille hieman salikomediaa.

Treenasiin normaaliin tapaan shortseissa, mutta päätin sitten loppuaerobiseen laittaa kollarit siihen päälle vielä - salilla kun oli vähän viileätä muutenkin. No, treenin jälkeen sitten pukkarissa otin kollarit pois ja laitoin pitkät kalsarit jalkaan. Tarkoitus oli laittaa ne siihen kollareiden ja shortsien väliin, ihan vain kotimatkaksi, mutta vanhasta muistista ja lähinnä huolimattomuudesta en sitten missään vaiheessa laittanut kollareita takaisin....

Onneksi en kerennyt kävellä kuin kuutisen metriä pukkarin ovesta aulaan päin, muutama naurunpyrskähdys ja mitävittua-ilme havahdutti nopeasti. Oli sentään pipo päässä - ehkä ne ei enää ylihuomenna muista mua.

Miestä oli tänään salilla huvittanut, kun mun venyttäessä selkääni kurottelemalla käsillä polvitaipeitteni takaa kiinni, oli takana joku hemmo tuijottanut berberiäni erittäin pitkään ja intensiivisesti. Kun hoksasi, että avokki huomasi tuijotuksen, oli äkkiä kääntäny katseen pois ja jatkanut lehden lukemista.

Voisin tietenki joskus kattoa että miten päin pyllistelen. :nolo:

Tänään salilla joku nainen pudotti NAISTENLEHDEN jota hän LUKI samalla kun käveli JUOKSUMATOLLA. Lehti sitte putos vahingos ja hän kumartu ottamaan sitä, lentäen takaseinään kuitenki pystyssä pysyen. Oli kunnon faceplantti lähellä.

Tänään salilla joku nainen pudotti NAISTENLEHDEN jota hän LUKI samalla kun käveli JUOKSUMATOLLA. Lehti sitte putos vahingos ja hän kumartu ottamaan sitä, lentäen takaseinään kuitenki pystyssä pysyen. Oli kunnon faceplantti lähellä.

varsinainen multitalentti

Joku jätkä teki eilen etukyykkyä farkuissa...Oliko sitten jäänyt treenihousut kotiin vai yrittikö hakea tukea niillä.. :D (Farkut kyykkypukuna :david:)

Huvitti tällä viikolla kun nuor mies teki jännällä liikeradalla dippiä. Liike näytti lähinnä leijumiselta. Liikerata oli n. 30 asteen kulmas 20cm edes takas eli lähinnä eteenpäin ja taaksepäin liikkui... En tiiä oliko taikuri tjs.

Eilen tein jalkatreenin ja olin jalkaprässissä (sellanen missä maataan selällään ja työnnetään sitä levyä ylös, jossa on painot, mikä tän virallinen nimi on? :D). En koskaan ollu tehny tolla laitteella mitään, mut nyt oli pakko kun toinen puoli salia suljettu jonkun reisipeppuvatsatunnin takia. En tienny yhtään paljon painoa pitäis siihen laittaa, hypin laitteesta pois ja laitteeseen takas noin 4 kertaa kun suhteellisen pieniä painoja laitteeseen latasin. Vikalla kerralla ajattelin et hitto laitan jo kerralla 25 lätkän siihen. No, koska edellispäivänä olin tehny pirun rankan yläkroppatreenin ja koko yläosasto oli totaalisen jumissa, niin enhän mä sit saanu nostettua sitä lätkää mun kaulan korkeudelle niihin tappeihin :D Päätin sit luovuttaa laitteen kans ja raivasin painot pois koko masiinasta... :face:

Onneks oli aamupäivä ja salilla vähä porukkaa

niin enhän mä sit saanu nostettua sitä lätkää mun kaulan korkeudelle :D
...
Onneks oli aamupäivä ja salilla vähä porukkaa

Mitäs onnea siinä on, ettei ollut porukkaa? Jos olisit voinut jotakuta mieshenkilöä pyytää jeesimään painojen nostamisessa, olisit saanut treenattua kunnolla ja yksi onnellinen bodarinalku olisi tuntenut itsensä koko loppupäivän vahvaksi herrasmieheksi :D.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom