Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä threadissa on ihan tarpeeksi kerrottu kuinka joku on tehnyt lyhyttä nylkytystä kyykyssä tai jalkaprässi eikä se ole ikinä ollut hauskaa, mutta sanonpa nyt vaan, että tänään salilla yks pappa teki kyllä uuden ennätyksen tässä asiassa. Mä olen käynyt salilla 12 vuotta enkä ole ikinä nähnyt kenenkään tekevän niin lyhyttä liikerataa prässissä kuin mitä tämä pappa tänään. Yhtään valehtelematta liikerata oli noin 5cm. Polvet lukkoon, polvet just pois lukosta, polvet lukkoon, polvet pois lukosta...

Hauska kohta tuli siinä kun pappa laittoi prässin lukittimet takaisin päälle ja siinä kohtaa joutui laskemaan kelkkaa ainakin 15cm. Miksi edes avata niitä lukittimia, jos liikerata on niin lyhyt, että niitä ei tarvitse avata?

* * * * * *

Toinen asia mitä olen ihmetyksellä katsellut muutaman kerran on kun eräs jostain Lähi-Idän maasta kotoisin oleva 25-30 v. jätkä laittaa koko treenin ajaksi lisäpainovyön päälleensä... ilmeisesti luulee sitä nostovyöksi, kun kieputtaa oikein sen ketjunkin vyötärön ympärille. Ensin meinasin, että ehkä kyseessä on joku juttu mitä en vaan tiennyt, mutta nyt olen saman episodin nähnyt kolme kertaa, joten ilmeisesti hissi ei vaan mene ylös asti.

Jos tekee salilla jotain sellaista mitä ei ole ikinä kenenkään missään nähnyt tekevän eikä edes kuullut tai lukenut tekevän, niin kannattaa miettiä, että meneekö nyt ihan oikein jos itse sellaista tekee?!?

Meidän salilla yks vanha pystyynkuollu äijä tekee reidenojennusta niin, että laittaa sellasen 2.5kg lukon painopakan levyjen väliin --> lyhempi liikerata. Sitten nytkyttää ojennuskonetta niin, että ottaa aina pakalla kimmokkeen siitä lukosta. Vitun hienon näköistä ja kuuloista.

Nyt se on nähty.... nimittäin tällaiset

9532087.jpg

salilla jollain teinitytöllä... Huoh...

"teen jaloille vain +40 toiston sarjoja jotta ne kiinteytyisi ja yläkroppaan yritän saada lihasta niin sinne teen 15 toiston sarjoja"

Tasanen pohja noissa kengissä, sopisi hyvin proo-kyykkyihin.

Eilen repes ja pahasti. Pääsin vasta iltapäivällä neljän aikaan salille ja 10 minuuttia oltuani sinne saapui kaksi teinityttöä. Molemmilla oli meikit naamassa, hiukset laitettuna ja hienot vaatteet päällä. Toinen meni juoksumatolle kävelemään hitaimmalla tasolla kuin mahdollista ja toinen kuntopyörälle istumaan. Treenasin melko kaukana niistä, mutta täyttäessäni vesipulloa kraanalla kuulin yhden lauseen: "Täytyy varoa ettei hikoilla, jottei vaan meikit levii." :hyper:

Vartin päästä ne sitten jo lähtikin. Tais olla jotain muuta kun treenit mielessä. :jahas:

Eilen repes ja pahasti. Pääsin vasta iltapäivällä neljän aikaan salille ja 10 minuuttia oltuani sinne saapui kaksi teinityttöä. Molemmilla oli meikit naamassa, hiukset laitettuna ja hienot vaatteet päällä. Toinen meni juoksumatolle kävelemään hitaimmalla tasolla kuin mahdollista ja toinen kuntopyörälle istumaan. Treenasin melko kaukana niistä, mutta täyttäessäni vesipulloa kraanalla kuulin yhden lauseen: "Täytyy varoa ettei hikoilla, jottei vaan meikit levii." :hyper:

Vartin päästä ne sitten jo lähtikin. Tais olla jotain muuta kun treenit mielessä. :jahas:
Se on kato niin cool kun pääsee sitten facebookkiin kehumaan miten käytiin salilla :D

Tasanen pohja noissa kengissä, sopisi hyvin proo-kyykkyihin.

:D Hah, just niin. Tuli mieleen että jos sillä likalla jäi oikeat salikengät kotiin niin oli kyllä ballseja tulla vetää treenit uggeilla... Tosin ulkonäön perusteella en usko että se oli mikään hc treenaaja.

:D Hah, just niin. Tuli mieleen että jos sillä likalla jäi oikeat salikengät kotiin niin oli kyllä ballseja tulla vetää treenit uggeilla... Tosin ulkonäön perusteella en usko että se oli mikään hc treenaaja.

Vähän vastaava tilanne pari viikkoa sitten. Uimahallin pukkarissa muistin, että treenihousut ja paita olivat jääneet pesun jälkeen kotiin. :face: Hetken tuskailtuani elämän kurjuutta, päätin mennä vetämään treenin farkuissa ja kauluspaidassa. Kyykkäämisen ja leuanvedon kyllä jätin väliin ja otin vaan nopean penkki-hauis treenin. Muut salilla olijat varmaan kattelivat että ihme RHP spedeilijä taas vauhdissa (rinta ja haukkari pumppiin ennen uimaan menoa) :)

Vittu mitä pilkunnussintaa. Kyllä mua ainaki naurattais jos joku urpo kehtais noin äänen sanoa.

Niinkin pahassa paikassa ku ruokajono? :D No joo, tosi koomista kyllä.... :D Ehkä munkin pitää varoa mitä suustani päästän ettei pahat punttistyypit naura mulle!! :D

Ei varsinaisesti mitenkään hirmu hauskaa mutta eilen salilla törmäsin erikoiseen pukeutumistyyliin. Mies oli noin 40 vuotias, ison mahan omistava ja oli asusteena oli normaalit löysät salihousut löysä pitkähihainen päällyspaita. Mutta tämän lisäksi asusteeseen kuului leveä voimanostovyö jota pidettiin koko salilla olemisen ajan. Huvitti hieman kun tyyppi esimerkiksi teki pitkään pohkeita useissa eri laitteissa ja jatkuvasti vyötä kireälle puettuna niin että iso maha retkotti siinä päällä :wtf:

Ymmärrän kyllä jos on vaikka kyykky tai maastaveto tai muu selkää rasittava liike kyseessä että silloin pidetään. Mutta jos istueltaan tehdään pohkeita yms liikkeitä niin miksi silloinkin sitä pitää käyttää? :D

Onkohan tuommoisessa pukeutumistyylissä mikä ideana? Vai onko vain se että saadaan itsensä näyttämään normaalia vahvemmalta ja pidempään treenanneelta kun on paksu päällyspaita sisällä salilla päällä ja sen päälle vedetty leveä tyylikäs voimanostovyö :D

Kyllähän sitä vyötä voi päällänsä pitää jos ei esim kyykkyjen / maven yms jälkeen jaksa tai viitsi jostain syystä ottaa pois. Ja esim seisaalteen pohkeita tehdessä selkään tulee aikamoinen paine, ainakin jos hack kyykkylaitteessa naama selkätukeenpäin tekee niin vyö on varmasi plussaa. Mutta joo en ite kyllä ole moiseen kait ikinä törmännyt.

Niinkin pahassa paikassa ku ruokajono? :D No joo, tosi koomista kyllä.... :D Ehkä munkin pitää varoa mitä suustani päästän ettei pahat punttistyypit naura mulle!! :D

Taisit samaistua tohon tarinaan? Siis onhan se helvetin tyhmä perustelu olla treenaamatta jalkoja ja en mää sille nyt alkais mitään huutelemaan "haha vitun homo" luultavasti pääni sisällä kikattaisin, tai jos siinä olisi joku kaveri niin sanoisin sille että kuulikko mikä urpo.

Ja vyötä monet pitää koko treenin ajan, itsekkin välillä.

Mutta tämän lisäksi asusteeseen kuului leveä voimanostovyö jota pidettiin koko salilla olemisen ajan. Huvitti hieman kun tyyppi esimerkiksi teki pitkään pohkeita useissa eri laitteissa ja jatkuvasti vyötä kireälle puettuna niin että iso maha retkotti siinä päällä :wtf:

Jos se oli lukenut Mega Duty kirjan. Siinä neuvotaan pitämään vyötä koko treenin ajan ja lähinnä ihmetellään miksi se pitäisi välillä ylipäätään ottaa pois.

Itse laitan voimanosto vyön baariinkin t-paidan alle, korostaa mukavasti yläkroppaa ku vetää mahan sillä sisään, vähänku olis korsetti.

On kyllä taas uskomattoman hyvää läppää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom