Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu

Onhan jätkällä voimaa mut vittu mitä säätämistä ja tota kaarta :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
toissapäivänä noin 50v mies teki edessäni kyykkyä ja kun viimeinen toisto oli menossa ni kuulu oikeen märkä pumppa... siinä se vaan ihmetteli ja lähti sitten pois niinkuin mitään ei olisi tapahtunut :D.

Onhan jätkällä voimaa mut vittu mitä säätämistä ja tota kaarta :D

Ei vittu mitkä kalsarit tolla varmistajalla on jalassa. :hyper: Turha tulla sanomaan, et ne on jotkuu salihousut. Kalsarit noi on, prkl. Ja nilkkasukat vedetty puoleen sääreen. Kyllä toi penkin kaari on vähäisintä komiikka tässä videossa. :D

Onkohan tos muuten 200 kiloo, nyt vasta ku aloin kattoo ni näyttää et joku 120-140kg.

25kg
25kg
20kg
15kg
2,5kg
2,5kg lukko

Oisko 50, 25 ja 15. 2,5 ja lukko... hmmm...?

ps. ei silti 200.. ja näin selkävammaisena sanon, että auts!
Tosta tulee kyllä jo 210kg jos tanko on 20kg, ite nään tossa kyl vaan 25, 20, 15, 2,5 ja lukko per pääty = 150kg, jos tanko 20kg.

Tosta tulee kyllä jo 210kg jos tanko on 20kg, ite nään tossa kyl vaan 25, 20, 15, 2,5 ja lukko per pääty = 150kg, jos tanko 20kg.

Ai piru, mä unohdin näppärästi koko tangon... Yritin liikaa miettiä tätä mysteeriä että sais sen 200... ;)

4x25kg, 2x20kg, 2x15kg, 2x2,5kg, lukot+tanko=200kg. Onneks on pitkä matikka luettuna :) Kiva että joku repii huumoria tuosta. Kuka voi näyttää malliks paremman 75kilosen 200kg:n penkin? Tai kyllähän niitä muutama maailmalta löytyy, muttei montaa...

Tossahan on neljä kiekkoo per pääty? 25kg, 20kg, 15kg, ja 2.5kg + lukko, ellen ihan väärin näe. 150kg on siis mun veikkaus jos tanko on 20kg.
Menee kyllä taas niin perkeleen offtopic:iksi.
@mig. Mun mielestä tuo asettelu ja varsinkin tuo keskellä oleva varmistaja luo komiikkaa. :D

Tänään salille tuli mies joka heitti takin naulakkoon ja syöksyi suoraan laitteiden kimppuun. Aina parin toiston jälkeen tämä sankari vaihtoi laitetta kuin päätön kana, 15 minuuttia tätä jatkui kunnes hän totesi yhden penkkipunnerus toiston jälkeen että "ai shaatana ku tää on raskasta" jonka jälkeen takki niskaan ja ulos. Hieman epäilen tätä sankaria tulla punttiksella vähään aikaan näkemään.

Tossahan on neljä kiekkoo per pääty? 25kg, 20kg, 15kg, ja 2.5kg + lukko, ellen ihan väärin näe. 150kg on siis mun veikkaus jos tanko on 20kg.
Menee kyllä taas niin perkeleen offtopic:iksi.
@mig. Mun mielestä tuo asettelu ja varsinkin tuo keskellä oleva varmistaja luo komiikkaa. :D

Entäpä jos levyissä on paunalevyjä seassa? En tiedä, mutta hemmetin notkee jannu. En itse tommoseen kaareen taipuis (ainakaan vaapaehtoisesti)

Tänään näin mielenkiintoista salikomediaa kun joku vanhempaa sukupolvea edustava nainen teki vatsarutistuksia ylätaljassa. Nilkat oli polvituen takana ja polvet kohti maata. En sitten tiedä yrittikö hieroa pimppiänsä penkkiin vai halusiko treenata persettään, jos olisi muutaman metrin jaksanut kävellä, niin olisi ollut kolme rutistuskonetta vapaana...

Myös eräs nuori jannu aiheutti minussa sisäistä hileyttä. Hän teki muutaman jalannoston ja meni kampaamaan hiuksiansa peilin eteen, sitten hän teki muutaman vatsarutistuksen ja meni kampaamaan hiuksiansa, sitten hän teki yhden sarjan hauiskääntöjä ja meni kampaamaan hiuksiansa. Muuten en olisi kyseistä sankaria huomannut, mutta hän tuli pari kertaa kampailemaan hiuksiaan minun ja peilin väliin. Ensimmäinen kerta kun olen nähnyt jonkun salivarustuksessa kamman, siis salin puolella. Välillä oli tänään semmonen "mitä vittua?"-fiilis

Kaippa nämäkin oli jotain hemmetin "erikoistekniikoita" jonkun mielestä, mutta kyllä ne silti naurattaa :D

Tänään näin mielenkiintoista salikomediaa kun joku vanhempaa sukupolvea edustava nainen teki vatsarutistuksia ylätaljassa. Nilkat oli polvituen takana ja polvet kohti maata. En sitten tiedä yrittikö hieroa pimppiänsä penkkiin vai halusiko treenata persettään, jos olisi muutaman metrin jaksanut kävellä, niin olisi ollut kolme rutistuskonetta vapaana...

Koska tuo ylätaljassa tehtävä variaatio on 1000x parempi kuin mikään rutistuskone, jos oikeasti haluaa vahvistaa pakkia. Olipas taas komediaa kerrakseen. :face:

Koska tuo ylätaljassa tehtävä variaatio on 1000x parempi kuin mikään rutistuskone, jos oikeasti haluaa vahvistaa pakkia. Olipas taas komediaa kerrakseen. :face:

Mikäli osaa käyttää ylätaljan rutistus tekniikkaa ;) Ei tuossa kyllä mitään komediaa ollut...päinvastoin pitää nostaa hattua :)

ukko punnertaa kaks sataa kiloa seiska vitosiin ja päätyy "salikomediaa" ketjuun, mihin tämä maailma on menossa!

Niinpä. Oli tuo kaari silti aivan omaa luokkaansa. No eipä sitä ikinä itse tuollaiselle mutkalle edes taipuisi, että rispektit kaarestakin.

Komediaa eniten kyllä se varmistaja. Miksi sen oli pakko olla raitakalsareissa ilman paitaa?

Mikäli osaa käyttää ylätaljan rutistus tekniikkaa ;) Ei tuossa kyllä mitään komediaa ollut...päinvastoin pitää nostaa hattua :)

Komediaa tuossa ei ollut rutistuksien teko ylätaljassa, vaan kyseisen matamin tekniikka. Kaippa tuon voisi tehdä vähän helpomminkin kuin tyylillä "jalkapohjat kohti kattoa". Ihan sama minulle vaikka jollekkin rintalihasten pumppaus reidenlähentäjäkoneessa olisi hifibodarierikoissupertekniikka jos se on hölmönnäköistä, niin saahan se hymyilemään :) Viimeaikoina on ilmestynyt paljon uusia kasvoja salille, jotka tekevät vain eristäviäliikkeitä ja käyttävät erikoistekniikoita. Eihän se väärin ole kukin tyylillään, mutta kyllä on se joskus aika hauskan näköistä.

Tänään hilpeyttä aiheutti kun pukuhuoneessa nuori mies soitti kiukkuista puhelua äidilleen, kun hänen treenikassiinsa ei oltu pakattu palautusjuomaa. Vahingonilo ei ollut se mikä minua nauratti, mutta vaikea kuvailla kyseistä äänensävyä ja tunnelmaa, ehkei kerrottuna hauskaa mutta saanpahan itse enemmän iloa puntilla käymisestä;)

Tänään oli jotain salikomedian ja -tragedian väliltä tapahtumassa, kun ajatuksissani otin toiseen käteen 23 kg:n kässärin ja toiseen 30 kg:n. En yhtään havahtunut tuosta painoerosta, ajatukset olivat jossain aivan muualla, mutta juuri ennen kuin olin vinopenkkiä aloittamassa havahduin painokiekkojen määrään.

Olisi tullut melkoinen kuperkeikka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom