Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
En nyt ole ihan varma onko tämä salikomediaa vai salikauhua, mutta jaetaan nyt traumat kuitenkin...

Muutama vuosi sitten samalla salilla kävi eräs "hieman" omalaatuinen kaveri. Tyyppi oli jo ulkoiselta olomuodoltaan hivenen omituisenlainen, n. 185 cm pitkä ja painoa arvioni mukaan noin 55 kg. Heppu pukeutui aina punaiseen huppariin ja todella lyhyisiin shortseihin. Niin hiukset kuin hyvin näkyvillä olleet sääri- ja reisikarvat olivat punaiset. Kutsuimme hemmoa treenikaverien keskuudessa nimellä "Punainen viiva".

Itse salin puolella ei ukko aiheuttanut juuri kauhua tai komediaa, mutta jos osuit samaan aikaan pukuhuoneeseen, ei ollut pakokauhu kaukana. Suihkussa käytyään heppuli pudotti aina pesuainepurkkinsa lattialle ja nosti sen aina suorin jaloin ylös. Ei siinä mitään, mutta kaveri tähtäsi varmasti pyllistyksensä suoraan kohti sitä ainoaa raukkaparkaa joka sattui olemaan pukkarissa samaan aikaan.

Ja kunpa siinä olisikin ollut kaikki... Saatuaan tuon pesuainepurnukkansa nostettua, alkoi miekkonen kehonsa rasvaamisen. Ja se alkoi aina genitaalialueelta. Kaippari istui penkin reunalle, levitti jalkansa, pursotti lotionia käteensä ja alkoi rasvata. "flaf flaf flaf flaf"-vatkattiin rasvaa nivusiin kaksin käsin veitikan heiluessa reisien välissä ja rasvatippojen lennellessä.

Viimeistään tässä kohtaa syöksyin aina pakokauhun vallassa ulos pukukopista, olin sitten ehtinyt pukeutua tai en. Loppurutiineista ei siis ole sen kummempaa tietoa. Sitkeät urbaanilegendat kuitenkin kertovat ettei se loppukehon rasvaaminen sen vaivihkaisempaa ollut...

Ei saatana. Pitikin mennä muistelemaan... Olisi sittenkin pitänyt antaa menneiden traumojen olla... Nyt joutuu taas vilkuilemaan salilla olkansa taakse, säpsähtämään kaikkia rapsahduksia ja pelkäämään milloin Punainen viiva kurkkaa lotionpurkki kädessään, Klonkkumainen hymy naamallaan salin nurkan takaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En nyt ole ihan varma onko tämä salikomediaa vai salikauhua, mutta jaetaan nyt traumat kuitenkin...

Muutama vuosi sitten samalla salilla kävi eräs "hieman" omalaatuinen kaveri. Tyyppi oli jo ulkoiselta olomuodoltaan hivenen omituisenlainen, n. 185 cm pitkä ja painoa arvioni mukaan noin 55 kg. Heppu pukeutui aina punaiseen huppariin ja todella lyhyisiin shortseihin. Niin hiukset kuin hyvin näkyvillä olleet sääri- ja reisikarvat olivat punaiset. Kutsuimme hemmoa treenikaverien keskuudessa nimellä "Punainen viiva".

Itse salin puolella ei ukko aiheuttanut juuri kauhua tai komediaa, mutta jos osuit samaan aikaan pukuhuoneeseen, ei ollut pakokauhu kaukana. Suihkussa käytyään heppuli pudotti aina pesuainepurkkinsa lattialle ja nosti sen aina suorin jaloin ylös. Ei siinä mitään, mutta kaveri tähtäsi varmasti pyllistyksensä suoraan kohti sitä ainoaa raukkaparkaa joka sattui olemaan pukkarissa samaan aikaan.

Ja kunpa siinä olisikin ollut kaikki... Saatuaan tuon pesuainepurnukkansa nostettua, alkoi miekkonen kehonsa rasvaamisen. Ja se alkoi aina genitaalialueelta. Kaippari istui penkin reunalle, levitti jalkansa, pursotti lotionia käteensä ja alkoi rasvata. "flaf flaf flaf flaf"-vatkattiin rasvaa nivusiin kaksin käsin veitikan heiluessa reisien välissä ja rasvatippojen lennellessä.

Viimeistään tässä kohtaa syöksyin aina pakokauhun vallassa ulos pukukopista, olin sitten ehtinyt pukeutua tai en. Loppurutiineista ei siis ole sen kummempaa tietoa. Sitkeät urbaanilegendat kuitenkin kertovat ettei se loppukehon rasvaaminen sen vaivihkaisempaa ollut...

Ei saatana. Pitikin mennä muistelemaan... Olisi sittenkin pitänyt antaa menneiden traumojen olla... Nyt joutuu taas vilkuilemaan salilla olkansa taakse, säpsähtämään kaikkia rapsahduksia ja pelkäämään milloin Punainen viiva kurkkaa lotionpurkki kädessään, Klonkkumainen hymy naamallaan salin nurkan takaa...
Kohdassa: "Punainen viiva" tuli pientä hymyä naamaan.

Kohdassa: "tähtäsi varmasti pyllistyksensä suoraan kohti sitä ainoaa raukkaparkaa joka sattui olemaan pukkarissa samaan aikaan." pientä naurua alkoi jo kehittyä mielessä.

Kohdassa: "pursotti lotionia" total reps :D :D :D

se pistäny monesti hymyilyttää kun meidän salilla käy sellanen jätkä aika hyvännäkösen muijan kanssa treenaamassa ja aina selittelee sille muijalle, et miten on joskus ollu helvetin kovas kunnos ja joskus nostanu penkistäki sitä ja tätä ja muutenkin helvetinmoinen selittely siitä kun tekee niin pienillä painoilla

Conan O`Brien :)

Tämän oli tarkoitus olla lahja lähipiirille, mutta Pakkotoiston väkihän on melkein kuin omaa perhettä, joten jaetaan tämä teillekin. Kovasti ihmettelen, ettei kukaan paikalla olleista ulkopuolisista ole tullut tänne avautumaan, minkälaisia urpoja Pirkkahallin punttipuolella oli, joten tehdään se sitten itse. Ikuistamisen arvoinen hetki oli se, kun veli älysi ettei juoksurata tyhjenekään, vaan siellä on nuoria kauniita tyttöjä pitkälle iltaan asti, ja hänen osansa on vetää joulupukinasu päälle ja juosta useampi kierros rataa ympäri kaikissa tamineissa yksin.

Lopusta vinkki joulun parhaaseen lahjaan!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En tiiä oliko enemmän komediaa vai tragediaa, mutta tänään salilla joku nainen teki ranskalaisia punnerruksia seisten levypainolla ja makuulla tangolla sellaisella vauhdilla, että mua ainakin hirvitti. Rouva nykäisi painot suorille käsille niin, että kyynärpäät menivät lukkoon joka kerta ja teki muutaman toiston aina tähän tyyliin ennen kuin vaihtoi liikettä. Mulla sattui kyynärniveliin pelkästään sen homman näkeminen...

^ Tässä varmaan komediaa ollut se vauhti jolla tuo on tehty mutta pakko mainita että ojentajaliikkeissähän on ihan tarkoitus lukita se käsi suoraksi.

Omaa sekoilua tänään maastavetopäivänä oli kun ei millään meinannut viimesissä sarjoissa saada oikeita levyjä tankoon, olin niin loppu että en osannut laskea painoja oikein ja kokoajan oli eri painot tangon päissä. Sitten hölmönä mutisin itsekseni ja veivasin levyjä edestakas.

^ Tässä varmaan komediaa ollut se vauhti, jolla tuo on tehty, mutta pakko mainita, että ojentajaliikkeissähän on ihan tarkoitus lukita se käsi suoraksi.
Juu, tämähän on ihan selkeä asia, mutta tosiaan rouvan käyttämällä repäisytekniikalla saa vain nivelensä kipeäksi.

[video=youtube_share;Vez0qIDRmGc]http://youtu.be/Vez0qIDRmGc[/video]

Pojilla vähän temput lähteny käsistä... Sori jos vanha! Parhaita paloja esim. pakollinen penkki, mutta "funktionaalisesti" :hyper:

Pojilla vähän temput lähteny käsistä... Sori jos vanha! Parhaita paloja esim. pakollinen penkki, mutta "funktionaalisesti" :hyper:

Miksi musta tuntuu ettei tossa oltu kauheasti mietitty mitä ja miten tehdään vaan "rimpuiltiin" painojen kanssa vähän miten sattuu ja millaisiin suuntiin painoja missäkin liikuteltiin? Pari kohtaa oli kyllä ihan hauskoja kun yritettiin tehdä yksi toisti jotain liikettä mikä ei sitten oikein liian isojen painojen tai liikkeen vaativuuden takia onnistunutkaan:D

Ollessani vaihdossa Espanjassa olin useimmiten ainoa muija salilla. Jos salilla näkyi sitten muita naispuolisia henkilöitä, ne oli siellä tsekkailemassa miehiä tai kuluttamassa karkkipussia aerobisilla ja tuijottivat kummaksuen mun tehdessä jotain. Noh, johtuu kulttuurista, kaikki tavallaan.

Alkoi tympiä, kun vähän vanhempi naishenkilö tuli aina mun lastatessa painoja sanomaan "liian painava!" (tiesi mun olevan ulkomaalainen) ja ottamaan niitä sitten pois. Tämä johtui siitä, että naisen ei hänen mielestään kuulu olla lihaksikas. Ei se mitään, varmaan kai vaan yritti tarkoittaa hyvää... Tuolloin ärsytti ihan pirusti, nykyään lähinnä naurattaa koko juttu. :D Osasin onneksi sijoittaa treenit lopulta niin, ettei tää nainen sattunut samaan aikaan salille.

Omat sähläykset: Ellei ole selkeää ohjelmaa jonka mukaan treenata niin menen salilla kuin päätön kana keppi haurissa levitellen raajoja ja palleja rapsutellen ilman päämäärää.

Tuttu fiilis niiltä ajoilta kun treenasin ruuhkaisella salilla. Siinä sitten koitat soveltaa ja kuljet ympäri salia poukkoillen katsomassa mikä paikka ois vapaana. Keran multa yks mies kysy et onks sulla jotain hukassa. :D

Jep, kannattaa tutustua aamutreenin iloihin niin ei ole näitä ongelmia. Salilla ei yleensä ole yhtään ketään ihmettelemässä vaikka penkkaisi munasillaan.

Pari jantteria teki pätevänä t-bar row "masiinalla" maastavetoja. Ihan huvittavaa varsinkin, kun säätivät tekniikkaa ihan huolella. Toinen niistä kyllä hiffas, että jotain on pielessä, kun se liikerata maastavetoon on aika luonnoton moisella koneella tehtynä.

Lähinnä itseäni ja kavereita nauratti ja tietenkin hommaan liitettiin mukaan roinat ym. lääkkeet. Olin keskiviikkona salilla ja kummatkin penkit oli varattu. Noh seisoskelin ja haukottelin sen 10-15min. jonka jälkeen vedin pystypunnerruksia tangolla (4x7x50), kulmasoudun tangolla (4x7x100kg) ja siitä heti perään scottitangolla ojentajia samala tyylillä kun Nyyssölä tekee gymloc-videoillaan. Painoa oli niin paljon ku jakso vääntää. Näiden lisäks vatsoja ja selkiä muutamia sarjoja.

Noh sitten loppuun kaveri sano, että entä se sun penkkiohjelmas? No päätin sitten vetää kevyen penkin ja vanha maksimihan oli 120 eikä 122,5 viimeks noussu. Jostain helvetistä päätin sitten repästä 125 negatiivisen ihan puhtaaksi ykköseksi. Siinä vähä tuumailtiin ja todettiin, että jotain on aamupuuroon laitettu kun kovan treenin jälkeen vedetään penkkiykkösetki uusiks.. Siitähän se hauskuus sitten lähti :)

Lähinnä tilannekomiikkaa oli. Eipä tää näin kerrottuna kauheesti naurata, mutta paikan päällä oli hymy herkässä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom