Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paras kohta tosa on ku noston jälkee äijjä kävelee ylimielisesti kameraa kohti. Tommosta tuskin ketään viittii tehä läpällä selkänsä takia, ihmetyttää vaa noi muut fellat ku sano mitää ku yks koittaa saada itteensä pyörätuoliin :D:D:D

Paras kohta tosa on ku noston jälkee äijjä kävelee ylimielisesti kameraa kohti. Tommosta tuskin ketään viittii tehä läpällä selkänsä takia, ihmetyttää vaa noi muut fellat ku sano mitää ku yks koittaa saada itteensä pyörätuoliin :D:D:D

Sanoohan mies kameran takana "And again, c'mon!" :D

joo oon salilla,voin puhuu

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuohan on selvästi joku uusi kehon auran puhdistautumisrituaali, jossa luodaan illuusio maailman painosta treenaajan harteilla. (tai no harteilla ja harteilla)

Taustalla kuuluvan musiikin aikana en suostuisi kyllä treenaamaan...

kenen mielestä tuo oli joka päivä salilla nähtävä, aivan normaali vatsalihasliike? Niin.. Ymmärrät kai kuitenkin, että aiemmin postatun videon sankari tuskin on voimatreenaaja?

Ja sinä kuvittelet, että se onko jokin liike yleinen kertoo siitä, että onko se hyödyllinen vai haitallinen.

Ei käyny mielessä sanoa että "täähän on ihan päin vittua räpelletty" ja vaatinut vähän parempaa jälkeä?
Ensimmäisen saksen klikkauksen jälkeen ei ollu paljon tehtävissä tai ois jääny kivan näkönen hole keskelle lettiä. Toki ton vois siiliksi vetää mutta kestäs taas kasvattaa takas vähän pitemmäks. Ja oishan tota epätasasuutta voinut tasottaa mutta pelottaa mitä siitä ois tullu jos se ois jatkanu niin olin vaan onnellinen kun se vihdoin lopetti.

En tiedä onks tää komediaa mut anyway tos alkuviikosta olin salilla tekees dragon flageja. Siinä vieres oli yks ähly joka teki vinopenkkiä 25 hantteleilla ja tietty puolikkaalla liikeradalla, hirvee puristus ja irvistely.. näytti et painoa on liikaa. No sama tilanne on toistunu jo aiemmin mut tällä kertaa se keskeytti ne vinopenasarjat ja meni tekeen penkkiin istumaannousuja pitäen 20kg levypainoa käsissään niinkun auton rattia, vilkasin sinnepäin ettei se äijä telo selkäänsä tai mitään niin kauhee vihatuijotus takaisin ja irvistelyä.. no jatkoin siinä omia juttujani tuijottamatta enempää mut jäin vaan miettimään et yrittiköhän se uhota mulle jotain..?

En tiedä onks tää komediaa mut anyway tos alkuviikosta olin salilla tekees dragon flageja. Siinä vieres oli yks ähly joka teki vinopenkkiä 25 hantteleilla ja tietty puolikkaalla liikeradalla, hirvee puristus ja irvistely.. näytti et painoa on liikaa. No sama tilanne on toistunu jo aiemmin mut tällä kertaa se keskeytti ne vinopenasarjat ja meni tekeen penkkiin istumaannousuja pitäen 20kg levypainoa käsissään niinkun auton rattia, vilkasin sinnepäin ettei se äijä telo selkäänsä tai mitään niin kauhee vihatuijotus takaisin ja irvistelyä.. no jatkoin siinä omia juttujani tuijottamatta enempää mut jäin vaan miettimään et yrittiköhän se uhota mulle jotain..?

Ählyt voi seota aivan mitättömästä asiasta. Kerran pari tuollaista notkui reverse koneen vieressä ja molotti jotain.
Työnsin kaveria kevyesti sivuun vähän silleen kuin ruuhkassa mulla on tapana jos joku seisoo edessä, eli en mitenkään tönäissyt. Tämä sekosi ja alkoi huutaa "ala toni minua sinu pitaa sanoa etta voisitko vaistua" sanoin siihen että en arvannut sun osaavan suomea kun kerran et sitä puhunut. Tästä sekos vielä lisää "mina puhun minu kaverin kanssa meitän omaa kiltä onko se onkelma?" Tähän vastasin että voisitko poistua, haluaisin harjoitella enkä kuunnella sun huutoa, jolloin tämä sanoi "anteksi" ja häipyi jonnekin, taisi tajuta itsekin tuossa vaiheessa miten hölmöltä vaikutti.

Sori karsta, mutta mun on pakko kysyä. Onko nuo sun videot läppiä?

Mikä tää muijien fitness-treeni-asento-juttu oikein on??? Siis tämä missä joka liikkeessä pidetään toista jalkaa vähän toisen edellä. Tänään ihmettelin kun yksi lyyli tuolla tyylillä pumppaili hauiksia 2kg painoilla. Samaa tehdään pystypunnerruksissa, missä otetaan 8kg tanko, toinen jalka maassa ja toinen sen takana varvas maassa. Kuka tämmöisen on keksinyt? Onko se sama fitness instructor joka opettaa naisia kyykkäämään jalkaterät suorassa, polvet mahdollisimman lähekkän ja pyllistäen? Liikkeen pituus max 10 cm.

Ei vienyt karsta huutomestaruutta. Tein salilla tänään kyykkyä kapealla pyramidin huipulle ja leveellä pyramidin alas. Siinä joku pariskunta käveli ohitse kun olin pyramidin huipulle tekemässä ykkösiä. 80kg kohdalla alaspäin tullessa samainen pariskunta leiriytyy viereiseen kyykkyhäkkiin ja ukko alkaa huutamaan kuin hyeena tehdessään 60kg:lla syväkyykkyjä. Siis, TODELLA kovaa huutoa. Mulla kuitenkin oli klipschin aika hyvin ääntä eristävät napit korvissa ja silti Disturbedin yli kuului kuin hyeena ois ollut korvanjuuressa. Kaks sarjaa se sälli kerkes huutamaan ennen kuin vaikeni.

Mitä lie merkkas äijä reviiriä. Tais tossu käskeä turvan tukkoon, kun urho vaikeni :D Jees ja oli se nainen ihan hyvän näkönen, et kai se oli sit vähän muille uroksille näytettävä, kuka on kulmakunnan kovin karju(ja).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom