Ei saatana :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paras kohta tosa on ku noston jälkee äijjä kävelee ylimielisesti kameraa kohti. Tommosta tuskin ketään viittii tehä läpällä selkänsä takia, ihmetyttää vaa noi muut fellat ku sano mitää ku yks koittaa saada itteensä pyörätuoliin :D:D:D
kenen mielestä tuo oli joka päivä salilla nähtävä, aivan normaali vatsalihasliike? Niin.. Ymmärrät kai kuitenkin, että aiemmin postatun videon sankari tuskin on voimatreenaaja?
Ensimmäisen saksen klikkauksen jälkeen ei ollu paljon tehtävissä tai ois jääny kivan näkönen hole keskelle lettiä. Toki ton vois siiliksi vetää mutta kestäs taas kasvattaa takas vähän pitemmäks. Ja oishan tota epätasasuutta voinut tasottaa mutta pelottaa mitä siitä ois tullu jos se ois jatkanu niin olin vaan onnellinen kun se vihdoin lopetti.Ei käyny mielessä sanoa että "täähän on ihan päin vittua räpelletty" ja vaatinut vähän parempaa jälkeä?
En tiedä onks tää komediaa mut anyway tos alkuviikosta olin salilla tekees dragon flageja. Siinä vieres oli yks ähly joka teki vinopenkkiä 25 hantteleilla ja tietty puolikkaalla liikeradalla, hirvee puristus ja irvistely.. näytti et painoa on liikaa. No sama tilanne on toistunu jo aiemmin mut tällä kertaa se keskeytti ne vinopenasarjat ja meni tekeen penkkiin istumaannousuja pitäen 20kg levypainoa käsissään niinkun auton rattia, vilkasin sinnepäin ettei se äijä telo selkäänsä tai mitään niin kauhee vihatuijotus takaisin ja irvistelyä.. no jatkoin siinä omia juttujani tuijottamatta enempää mut jäin vaan miettimään et yrittiköhän se uhota mulle jotain..?
^Jos sun dragon flagit on yhä tätä luokkaa niin ei ihmekkään, että on se ähly sua kattonu vihasesti. Itellä ei nimittäin treenistä tulisi yhtään mitään kun naurua saisi pidätellä.
http://www.youtube.com/watch?v=6L6ZS8l6XLE&feature=channel_video_title
Mitä vikaa noissa on? Jotenkin se on siihen puhtaaseenkin suoritukseen treenattava.
Lol, naurakaa vaan.. nyt ku on tullu kehitystä niin alkaa porukalla hymy hyytyä.