Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
mulki on yks hauska juttu..

Menin tos perjantaina salille, oltii illemmal lähös ottaa rajusti kuppia ni tehtii kaverin kaa vaa kevyt treeni.

ja nii se komedia, olin just lämmitelly käsiä supersarjoilla taljassa ja saanu kivan pumpin päälle, hihaton päällä tietty, ettei hihat tuu etee. Samaa aikaa siin peilin edessä jotkut mopopojat väänteli haukkaria 15kg käsäreillä ihan kauheel tekniikal.. ne piti taukoo ja kysyin et voinko tehä välissä, sano et joo, ni aloin tekee. En vaa jaksanu alkaa roudaa painoi toiselt puolelt salii siihe peilin etee ni otin sit ne kaks 15kg painoo samaa aikaa yhtee kätee ja väänsin niil kevyttä pumppia +20 sarjoil. Ne mopopojat oli suht hiljaa siin vieres.. Oli kyl hauskan näköstä ku sellaset 16-17v pojat kattelee monttu auki :D

Aika kova sälli että oikein 2x 15kg käsipainoa vielä yhteen käteen, mahtaa sulla olla aika suuri koura :rolleyes:
Mistä tiedät että vahtasivat monttu auki, onko sulla tapana vilkuilla muita, samalla kun treenaat että varmasti kaikki näkee :D ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
+20 toiston sarjoja kahdella 15kgn hanttelilla suoraan taljassa lämmittelyn jälkeen. Epäilen että tässä tilanteessa on ollut sitä komediaa melko runsaasti.

Menin tos perjantaina salille, oltii illemmal lähös ottaa rajusti kuppia ni tehtii kaverin kaa vaa kevyt treeni...
...otin sit ne kaks 15kg painoo samaa aikaa yhtee kätee ja väänsin niil kevyttä pumppia +20 sarjoil.
Ne jotka ottaa rajusti kuppia samana iltana, ei ole samat kaverit jotka vääntää kevyttä +20 sarjoi 30 kilolla. :david:

Crrc: -Niin, todellakin vain uteloin, että voisikos tuo laji joskus olla kisalajina mukana. Kyllähän siellä nyt on niin monelaista kikkailua muutoinkin mukana, etten mä mahdottomaksi näkisi etteikö jossain olisi jo ollutkin taikka tulisi olemaan.

Onko tuossa nyt siten kuinka paljon suurempi loukkantumisvaara kuin vaikkapa väsyneenä ja hapoilla tehtävissä pitkissä valakyykysarjoissa tai vaikka maastaveto/tempausmaksimeissa, kun ei se tekniikka nyt aivan oppikirjaesimerkiltä niissäkään näytä, mitä nyt nuita videoita on katsellut.

Ne jotka ottaa rajusti kuppia samana iltana, ei ole samat kaverit jotka vääntää kevyttä +20 sarjoi 30 kilolla. :david:

Jospa tuo kova kupin otto onkin se suurin salaisuus millä ne voimat ja lihat kasvaa? Kaikki kehoilijat ja voimailijat kun pyrkii ryyppäämistä välttämään ja sitten tulee joku deeku ja pumppailee kevyttä sarjaa 30kg hanttelilla.

Herätti tänään vähän hilpeyttä yhen nuoren tyttelin touhut salilla :D Ikää hällä oli ehkä 16-17. Sellanen pieni tyttö, joka oli varmaan ensimmäisiä kertojaan salilla. Tämä alkoi tehdä jonkin sortin pakaratreeniä siinä sellaisella laitteella, jossa se pehmusteosa tulee polven ja takareiden väliin, ja sitä pumpataan alas ja taakse yhdellä jalalla (varmaan tiedätte).

Noh, tyyli siinä oli aika erikoinen, eli tyttö istui toisen jalan varassa sen pehmusteen päällä, otti varpaisillaan vauhtia ylhäältä ja omalla painolla painoi sen alas :D Oli pakaratreeni melko kaukana siitä. En viitsinyt mennä neuvomaan.

Jospa tuo kova kupin otto onkin se suurin salaisuus millä ne voimat ja lihat kasvaa? Kaikki kehoilijat ja voimailijat kun pyrkii ryyppäämistä välttämään ja sitten tulee joku deeku ja pumppailee kevyttä sarjaa 30kg hanttelilla.
No mun olisi pitänyt olla opiskelija-ajan jälkeen helvetin iso!

Eilen salilla pisti silmään aika erikoislaatuinen tekniikka , äijä lato reverse hyperiin +100kg painoa ja mietin itekseni että jumalauta mitkä romut . . Sitten alkoi itse suoritus , äijä heilautti painoja vähän ja alkoi keinuttamaan vekotinta , vauhti kiihtyi heiluri liikkeen ansiosta niin että olin jo varma , että ukon selkäranka repeää irti negatiivisessa vaiheessa. Itse nosto vaihe oli alle 20cm luokkaa , mutta alas tullessa painot meinasivat heilahtaa etukautta miehen naamaan . . . Ehkä joku specialtekniikka , mutta näin asiasta mitään tietämättömän näkökulmasta huvittavan näköistä :D

Tiedä sitten onko komediaa, mutta itseäni nauratti:
Kaverin kanssa puheltiin salilla niitä ja näitä, ja jostain syystä keskustelu kääntyi miehen kokoon.. kovempaan ääneen totesin että kaikki alle 110kiloiset on pygmejä.. Sopivasti sattui joku amis-luokka valumaan salille samaan aikaan ja itsellä ja kaverilla ei oikein pokka pitänyt enää siinä vaiheessa..

Viime viikolla tuli aiheutettua salikomediaa lähinnä itselleni. Vuorossa oli hauis ristikkäistaljassa ja ekan sarjan jälkeen sitten huomasin, että olin ladannut erisuuruiset painot laitteen päätyihin. Vissiin pientä toispuoleisuutta lihasvoimassa, kun en sarjan aikana mitään eroa painoissa huomannut.. :lol2:

Itekki lämmittelin vinopenkkiä kp. toisessa kädessä 15 ja toisessa 17.5 :D

Tiedä sitten onko komediaa, mutta itseäni nauratti:
Kaverin kanssa puheltiin salilla niitä ja näitä, ja jostain syystä keskustelu kääntyi miehen kokoon.. kovempaan ääneen totesin että kaikki alle 110kiloiset on pygmejä.. Sopivasti sattui joku amis-luokka valumaan salille samaan aikaan ja itsellä ja kaverilla ei oikein pokka pitänyt enää siinä vaiheessa..

Itse taas pidän kaikkia yli 110 kilosia läskeinä, jos ei ole bodybuilder tasolla ;)

Yleensä ei juuri muiden tekemiset kiinnosta mutta tänään oli kyllä pakko seurata sivusilmällä yhden äijän touhuja, kerran aiemminkin olen tämän saman äijän treenejä joutunut todistamaan. Päälle 60v mies tulee ulkovaatteet päällä salille, suorat housut, kiiltävät nahkaiset talvikengät ja siisti kaksirivinen pitkä talvitakki päällä. Suoraan ylätaljalle, koko pakka kyytiin ja vilkaisu että kattooko kaikki varmasti ja helvetinmoisella takakenoheijarilla ja ähinällä hikinen ykkönen. Sitten hieman hämmentyneen näköisenä reisituen säätöä eri asentojen välillä ihan kuin siinä olisi ollut jotain vikaa ja samanlaisella heijarilla tiukkaakin tiukempi kakkonen. Sitten tyytyväisesti hymyillen kävi kuittaamassa jotain jollekkin junnulle ja käveli ulos.

mulki on yks hauska juttu..

Menin tos perjantaina salille, oltii illemmal lähös ottaa rajusti kuppia ni tehtii kaverin kaa vaa kevyt treeni.

ja nii se komedia, olin just lämmitelly käsiä supersarjoilla taljassa ja saanu kivan pumpin päälle, hihaton päällä tietty, ettei hihat tuu etee. Samaa aikaa siin peilin edessä jotkut mopopojat väänteli haukkaria 15kg käsäreillä ihan kauheel tekniikal.. ne piti taukoo ja kysyin et voinko tehä välissä, sano et joo, ni aloin tekee. En vaa jaksanu alkaa roudaa painoi toiselt puolelt salii siihe peilin etee ni otin sit ne kaks 15kg painoo samaa aikaa yhtee kätee ja väänsin niil kevyttä pumppia +20 sarjoil. Ne mopopojat oli suht hiljaa siin vieres.. Oli kyl hauskan näköstä ku sellaset 16-17v pojat kattelee monttu auki :D

tämä postaus itsessään on ketjun parasta komediaa

Yleensä ei niin isoja tai vahvoja tyyppejä mikä asiasta tekeekin komediaa.

Näillä kaikilla on SÄÄNTÖ jos teet x pitää tehdä myös liike y jos kyykkäät tehdään lisäksi jalkaprässiä. Penkin 5-8 sarjan jälkeen PITÄÄ tehdä vinopenkkiä, maksimaalisen kehityksen varmistamiseksi kannatta ottaa vielä peck deckkiä. Hauikset levytangolla ei myöskään kasvata habaa ellei päälle tee käsipainoilla eri asennoista muutamia sarjoja.:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom