Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Radio rockilta tulee paskaa musiikkia joten en minäkää sitä jaksa kuunnella. Kerran laitoin iskelmän soimaan. Tosin radio rockilla on joskus hauskat jutut juontajilla ja saattaa treeni kärsiä kun alkaa naurattamaa.

No myönnettäköön, että se helekatin "trolololololo" -taustamusiikki tai Nikulan alastonjuoksu kipale hajottaa keskittymisen sitte kokonaan. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Radio rockilta tulee paskaa musiikkia joten en minäkää sitä jaksa kuunnella. Kerran laitoin iskelmän soimaan. Tosin radio rockilla on joskus hauskat jutut juontajilla ja saattaa treeni kärsiä kun alkaa naurattamaa.

Ehkä turha tarkennus, mutta tässä tilanteessahan Radio Rock ei soinut missään vaiheessa, vaan kanava jota ainakaan yksi ei jaksanut kuunnella oli siis Nova :) Ja tuohon aiempaan vastaukseksi: oli samaa ikäryhmää ja sukupuolta mun kanssa kuten käytännössä kaikki muutkin tuolla salilla, siksi yleensä soi rockia/metallia joko Radio Rockilta tai levyltä. Itse harvemmin puutun siihen mitä salilla kuunnellaan, sillä vaikka mulla omat mieltymykseni sen suhteen onkin, kunnioitan sitä että luultavasti joku mua ennen paikalle saapunut on ne taustaäänet valinnut ja tyydyn niihin. Treenaamassahan siellä loppujen lopuksi ollaan eikä radiota kuuntelemassa.

Tässä tulee muuten aikas hyvä juttu. H:linnassa uimahallin salilla pari viikkoa sitten kaks paskamahaa teki penkkiä ja toisella oli verkkarit niin riekaleiset et joutui kysymään kaveriltaan että eihän mun munat vaan näy. Ja tietysti pelkkää penkkiä ja halveksuntaa muita "nysvääjiä" kohtaan. Hauskoja ukkoja.

Istuskelin sarjojen välillä jumppapallolla, kun sattu siinä vieressä olemaan. Ohimennen tuli huomattua kun salin kovimmat habajäbät heittelee 10 ja 15kg painoja lattialle riviin. No eihä siinä mitää, sitten ne rupee tekee sarjaa ja kuuluu vaan ''Jee jee'' ja heti tuli mieleen Colemanin heliumi pätkä. siinä jotenki pokka petti ja en nauraakkaa kehannu, pidätin naurin, joka sai kunnon limaset räät tulemaan paineella nenästä suoraan rinnuksille kun oli ollut tukkonen nenä. Äkkii hakee papruu ja pitää toivoo ettei ketää nähny :D

Pitääpä mainita tällainenkin kumma tapaus, jonka todistajaksi jouduin piipahtaessani salilla sunnuntai-iltapäivänä;

Tästäkin ketjusta löytynee varsin tunnettu ja repeilyä aiheuttanut video soutukonetta varovasti sanoen mielenkiintoisella tekniikalla veivaavasta kaverista ja tämä salilla näkemäni kynäniska oli hyvällä todennäköisyydellä saanut teknisiä vaikutteita ks. sankarin youtube-levitykseen päätyneestä videosta - Suoritus siis tapahtui nylkyttämällä soutukoneen kelkkaa edestakaisin hengästyttävällä nopeudella polvinivelten vuoroin hieman koukistuessa & ojentuessa ja käsien tehdessä pumppaavaa liikettä asennon & liikeradan muistuttaessa scott-penkissä tehtävää vastaotehauiskääntöä. Soutukoneen vetokahva ei nähdäkseni juuri liikkunut suorituksen aikana mutta heppu keinutteli laitteessa itseään edestakaisin vimmaisen näköisenä samalla ähisten ja puhisten kuin olisi ollut posliinipytyllä toimittamassa lauantai-aamun ajankohtaista kakkosta viikon sissimuonadieetin jälkeen.

En nyt keksi kuvailla tapahtumaa tämän eloisemmin sanankääntein, mutta selostuksesta voinee muodostaa jonkinmoisen kuvan tapahtuneesta.. :rolleyes:

Onnittelut! Oot varmaan Pakkiksen viiminen käyttäjä, joka ei oo nähny tota.

Minä en ainakaan ollut tuota ikinä nähnyt!

Mutta ihan älytön tyyppi! Odotin ja toivoin että ne jalkatuet repeäisi liitoksistaan irti sillon kun tyyppi on vaakasuorassa ilmassa :hyper:

Tämä sälli on kyllä melkoinen ilmestys! Olen siis treenannut hänen kanssaan samalla salilla. Kaikki liikkeet tehdään samalla räjähtävyydellä kuin tuossa videossa. Esimerkiksi hänen penkkipunnerrustyyli on sellainen, kuin tanko nostetaan niin nopeasti ylös, että selkä nousee noin 5 cm ilmaan punnertaessa. Kun hän tekee vipareita saa koko ajan olla varuillaan ettei kässärit osu omaan naamaan.

Tämä sälli on kyllä melkoinen ilmestys! Olen siis treenannut hänen kanssaan samalla salilla. Kaikki liikkeet tehdään samalla räjähtävyydellä kuin tuossa videossa. Esimerkiksi hänen penkkipunnerrustyyli on sellainen, kuin tanko nostetaan niin nopeasti ylös, että selkä nousee noin 5 cm ilmaan punnertaessa. Kun hän tekee vipareita saa koko ajan olla varuillaan ettei kässärit osu omaan naamaan.

Ehkä se hakee räjähtävyyttä?

Tuollaasella menolla sillä räjähtää korkeintaan suoni päässä..

Kyllä ainakin monilla voimatreenaajilla olen itsekkin nähnyt penkissä nopeustreenissä selän irtoavan penkistä ja se on mielestäni ihan ymmärrettävää jos se massa tyrkätään ylöspäin sillä nopeudella että se nostaa nostajan osittain ilmaan. Nopeus on voimaa.

Kyllä ainakin monilla voimatreenaajilla olen itsekkin nähnyt penkissä nopeustreenissä selän irtoavan penkistä ja se on mielestäni ihan ymmärrettävää jos se massa tyrkätään ylöspäin sillä nopeudella että se nostaa nostajan osittain ilmaan. Nopeus on voimaa.

Kysytäänpä sitten näin: kenen mielestä tuo oli joka päivä salilla nähtävä, aivan normaali vatsalihasliike? Niin.. Ymmärrät kai kuitenkin, että aiemmin postatun videon sankari tuskin on voimatreenaaja? Ja vaikka olisikin, niin kerro näyttääkö tuo terveeltä ja normaalilta voimatreeniltä? Voimatreenaajat on sitten aivan asia erikseen joten ei sotketa heitä tähän. :) En siis kiistä, etteikö penkatessa voisi selkä nousta ilmaan räjähtävän työnnön seurauksena penkistä.

Ja näyttää muutenkin minun silmään tuosta pikselimössöstä huolimatta melko vanhahkolta ikämieheltä, joilla nyt on taipumusta salilla näihin omiin kujeisiin. :rolleyes:

Ja jos yllä oleva lainaus oli tarkoitus olla sarkasmia, ei purrut. :pano:

Kysytäänpä sitten näin: kenen mielestä tuo oli joka päivä salilla nähtävä, aivan normaali vatsalihasliike? Niin.. Ymmärrät kai kuitenkin, että aiemmin postatun videon sankari tuskin on voimatreenaaja? Ja vaikka olisikin, niin kerro näyttääkö tuo terveeltä ja normaalilta voimatreeniltä? Voimatreenaajat on sitten aivan asia erikseen joten ei sotketa heitä tähän. :) En siis kiistä, etteikö penkatessa voisi selkä nousta ilmaan räjähtävän työnnön seurauksena penkistä.

Ja näyttää muutenkin minun silmään tuosta pikselimössöstä huolimatta melko vanhahkolta ikämieheltä, joilla nyt on taipumusta salilla näihin omiin kujeisiin. :rolleyes:

Ja jos yllä oleva lainaus oli tarkoitus olla sarkasmia, ei purrut. :pano:

Joo siis tuo linkin hommahan ei ollut järkevää millään tasolla :) Tuollasella ei treenillä ei tule kun vammoja.

Suurimmasta osasta tämän ketjun viesteistä käsittelee muiden säätämistä. Mutta tälläkertaa minä toimin pellenä :D Huomasin suihkussa ollessa, että perkeles, on pari lusikallista tullu housuuhin HAHAH. Ei mitään tietoa koska tämä pieni accidentti oli tapahtunu ja kuinka suurella äänellä, kun ittellä mp3 huutaa korvissa. Oletettavasti kyykyn pudotus sarjoissa tullu :D Oli siinä ainaki ittellä oma kivaa suihkussa!!

Täytyny olla kova reeni:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom