Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Mua taas ihmetyttää tuo valitus että ei voi olla hauskaa. Kun joku on nähny jotain omasta mielestä hauskaa, niin heti on kymmenen tyyppiä aukomassa päätä, että vitun idiootti, tuossa nyt ole mitään hauskaa. Jos joku näkee jotain omasta mielestä hauskaa, niin vittu sehän on sitte ollu sen mielestä hauskaa, eli salikomediaa kun se on salilla tapahtunutta. Ei siinä auta se että joku tontza tulee ja alkaa mussuttaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^No tavallaan joo, mutta täällä alkaa osa jutuista olla mallia "Olin salilla ja join juomapullosta vettä ja olinkin unohtanut täyttää sen.HAHAHAH". Huumorintajuja on monenlaisia mutta kuka hitto nyt tosta T-rexinkään jutusta löytää mitään hauskaa. Lähinnä kuulostaa kateudelta kun jollain on blondi tyttöystävä joka käy vielä salillakin. Saahan näihin ketjuihin mitä vaan kirjottaa mutta vaikeuttaa lukemista kun on 10sivua siitä miten joku kehtas treenata hihattomassa ja miten hauskaa se on ja sitten modet käy huutelemassa ja taas poistellaan viis sivua posteja. Ei se ketään palvele.

Mua taas ihmetyttää tuo valitus että ei voi olla hauskaa. Kun joku on nähny jotain omasta mielestä hauskaa, niin heti on kymmenen tyyppiä aukomassa päätä, että vitun idiootti, tuossa nyt ole mitään hauskaa. Jos joku näkee jotain omasta mielestä hauskaa, niin vittu sehän on sitte ollu sen mielestä hauskaa, eli salikomediaa kun se on salilla tapahtunutta. Ei siinä auta se että joku tontza tulee ja alkaa mussuttaan.

Sä nyt et selvästikkään osannu tulkita T-rexin viestiä samoin kuin muut.

Sehän oli helvetinmoinen vuodatus ilman minkäänlaista komediaa. Lauotaan asioita ihmisistä joita ei edes tunneta. Blondi oli suurinkin tyhjäpää ja tämän miesystävä sitäkin suurempi dorka ku kehtas vetästä treeniä hihaton paita päällä ja vielä neuvomaanki rupes tyttökaveriaan.

Eikö sali ole juuri se paikka missä jokaisen pitäisi pystyä olemaan ilman et on jatkuvasti sellainen tunne et joku arvostelee ?

Kommentoidaan vaan. Yhyy.
Mä taidan ottaa tänään popcornit mukaan salille, josko tätä suurta näytelmää ja teatteria (komedian muodossa) olisi tänäänkin tarjolla.

Russuttajille tiedoksi; älkää koskaan menkö katsomaan sellaista esitystä minkä kerrotaan olevan "stand uppia", se kun on usein vielä komediaa. Voitte joutua tekemisiin sellaisten asioiden kanssa kuin sarkasmi tai ironia, eikä ne ole alkuaineita tai armeijatermejä.

Nyt taitaa olla aika kantaa oma kortensa kekoon.

Tuli vaan tästä mieleen (sori), että kerran olen sanonut yhdelle kaverille: anteeksi, mutta tuo jatkuva tuijottelu ja virnuilu on tosi häiritsevää ja kun se on jatkunut jo kuukausikaupalla niin pyydän, että lopetat sen.

Eli ei ilmeisesti ollut homosta kysmys, vaan kyseessä oli tosi laiha 20v kaveri, joka luuli naureskelevansa horrrmoonimiehelle:(. Näin asian omassa mielessäni tulkitsin tai mistä minä tiedän. Yritän kyllä olla salilla ns. hissukka/vähän huomiota herättävä kaveri. Moni ei varmaan edes ymmärrä, että kyllä sen kyyläyksen huomaa ja se ei ole mukavaa.

Taitaa olla Tee-Rex:llä astetta heikompi itsetunto, kun pitää jo toisten ihmisten ulkonäköäkin salilla kytätä ja tätä kautta tuntea itsensä paremmaksi. Oli kyllä salikomediaa-ketjun arvoinen postaus, vaikkei noissa kahdessa kuvailemassasi henkilössä mitään hauskaa ollutkaan, mutta joissain tarinoissahan kertoja itse aiheuttaa komiikan.

Huoh.. Kyllä nuo "huonot" komediat menee, mutta eniten tässä vituttaa tää offtopic myrsky mikä seuraa joka toisesta postista.

Nimenomaan. Joo ei se nyt munkaan mielestä mitenkään hauskaa ollu, mutta paljon vähemmän hauskoja on aina nuo vittuiluviestit mitä tulee jatkuvasti toisten viestien perään, yleensähän niitä pitää lukea joku kolme sivua ennen ku löytää seuraavan salikomediaksi tarkotetun viestin. Mua ainakaki vituttaa enemmän nuo jälkimussutukset kun ne joidenkin mielestä ei-hauskat salikomediatarinat. Tosin nythän tässä on itsekki tullu jauhettua asian vierestä joten sepä siitä sitte..

Kommentoidaan vaan. Yhyy.
Mä taidan ottaa tänään popcornit mukaan salille, josko tätä suurta näytelmää ja teatteria (komedian muodossa) olisi tänäänkin tarjolla.

Russuttajille tiedoksi; älkää koskaan menkö katsomaan sellaista esitystä minkä kerrotaan olevan "stand uppia", se kun on usein vielä komediaa. Voitte joutua tekemisiin sellaisten asioiden kanssa kuin sarkasmi tai ironia, eikä ne ole alkuaineita tai armeijatermejä.

Älä nyt mussuta. Eikö nyt oo ihan selvä että omaks mielikseks kyttäät muita ja itteäs vituttaa toisen hyvännäkönen muija ja se että ne on siellä kahestaan... ei tosta hirveesti saa komediaa revittyä, saati ironiaa tai sarkasmia

Kyllä mäki opettaisin ensikertalaiselle kaikki hitaasti ja järkyttävän tarkasti, sitten myöhemmin saa oman taidon ja halun mukaan ruveta heijaroimaan jos haluaa...
..itsekin reenaan hihattomassa. Koitin sitä yks kuuma kesä ja tämän jälkeen ostin nipun hihattomia paitoja. Kyse ei oo siltä miltä näytän, vaan ihan se mukavuus. :)

Niin ja jotain komediaa, pitkän olkapääkipupaskan jälkeen oon ruvennu lämmittelemään olkapäät kunnolla ja tekemään pariin kertaan viikossa kaikenlaisia venkutuksia, osa ihan itse tekemiä ja osa tutun fysioterapeutin näyttämiä. Tein jotain näitä venkutuksia yks kerta salilla ja yks aika tuttu naama (käy usean kerran viikossa, mutta ei tunnu oikein kehittyvän, reenaan vähä niin ja näin välillä) meni viereiseen smithiin ja sen jälkeen viereiseen penkkiin tekemään, reeni alkoi ihan normiliikkeillä mutta hetken mua katottuaan se lappas yli tuplasti mun painot omaan värkkiinsä ja rupes kopioimaan mun liikkeitä järkyttävällä tekniikalla ja venkutuksella, jotenki rupes hymyilyttään se egoilu ja sarjojen välissä kyyläämine... :D

Onhan se nyt jumalauta niin, että väkisinkin pitkien sarjapalautusten välissä on aikaa katsella mimmejä, jos ei ole aikaa katsella mimmejä, niin eräästä kommentista kimpaantunut kaveri voi miettiä, laittaisiko tucan seuraavaan salitreeniin eritavalla, samalla kun rakastelee itseään peilin välityksellä. Mä ainakin katson jokasta hyväperseistä mimmiä, joka pyllistää laitteessa kun laitteessa välittömästi kun olen sarjan tehnyt ja rakastelen itseäni peilistä silloin kun nostan rautaa peilin edessä. Ja jos siellä salilla ei ole yhtä ainutta takakireetä mimmiä sillä kertaa treenaamassa, niin mä takuulla havahdun siihen, kun joku esimerkiksi tekee jotain taas päin helvettiä.

Oli eilen jalkapäivä jota edelsi hyvinkin vittumainen päivä duunissa. Tein kyykkyä ja palautuksilla istuin aina hetken nostopaikan vastapäätä olevassa punnerruspenkissä. Pukuhuoneesta kävelee viereen itseäni n. 10cm pidempi, lähes parimetrinen kaveri, tuli jotenkin vittumainen fiilis kun se putkahti siihen mässäten purkkaa, vaikkei se penkki kyykkypalautuksia varten siinä olekkaan. Noh, välittömästi nousin tietysti ja menin tekemään toista sarjaa. Lopetettuani kyykyt, menin vieressä olevalle prässille, josta mimmikadon takia seurasin tätä jostain syystä ärsyttävää ~50v +120kg jannua. Teki muutaman sarjaa perse ylhäällä penkistä 60kg painolla. Kaveri otti kalkkia käsiin ja mietin siinä, että kyllä tällä salilla vitun outoa porukkaa käy.
Ei mitään, ilmeisesti kyseisen kaverin kaveri tupsahti paikalle. Jossain ehkä 40-50 nurkissa oleva n.180cm +110kg kaveri tuli penkkiin ottamaan maksimit. Tämä kalkkikäsi oli ko. kaverin varmistaja. Tangossa painot 210kg ja kaveri nosti sen kuudesti. Hetken jo ennen nostoja ajattelin, että josko sittenkin olen taas eksynyt paikallisen mielenterveysyhteisön salille, mutten sittenkään.

Salille tullessani ajattelin, että "Jippii, tänään on onnenpäiväni ja pääsen kirjoittamaan salikomediaa-ketjuun" kun huomasin että siellä treenailee eräs ulkomaanvahvistus. Olen tätä ketjua lukiessani käsittänyt, että heistä saa parhaat naurut ja tämä sattui olemaan vielä hihaton päällä! Menin hyviin tarkkailuasemiin penkin luokse ja rupesin siinä tekemään lämppäreitä ja herkeämättä tuijotin sitä kaveria sivusilmällä hänen tehdessä alataljaa. Sarjojen välillä hän tuli aina lähemmäs minua smith-laitteelle istuskelemaan ja katselemaan peilistä lihaksiaan. Tuumasin, että Pakkiksen pojat ovat oikeassa, tämähän on aivan hervotonta. Tuijottelun lomassa tein siinä sitten itsekkin penkkiä ja kovan sarjan jälkeen alkoikin sitten kiertää vähän mahassa. Varovasti yritin nojailla penkin päädyssä eteen päin ja päästellä ilmat hissukseen pihalle etten keskeyttäisi meneillään olevaa salikomediaa, mutta kauhukseni ilmoille pärähti varmaan lähemmäs sadan desibelin pieru. Turkin poika vilkaisi minua halveksivasti ja poistui välittömästi toiselle puolelle salia. Sinne meni komediat, vittu.

Se kun olet tehnyt muutaman kuukauden pohkeita laitteessa istuen ja ihmetellyt, minkä pituisille jaloille se oikeen on suuniteltu, kun pitää aina säätää aivan minimiin, että saa tehtyä.
Eräänä penkkipäivänä nouset raskaan sarjan jälkeen ylös ja katsot, kun joku naamanedessä aloittaa sarjaa pohjekoneessa, nostaa painot ilmaan ja vetäsee sivulle ton turvahomman.

Samalla sekuntilla tajuaa oman tyhmyytensä... :hyper:

Se kun olet tehnyt muutaman kuukauden pohkeita laitteessa istuen ja ihmetellyt, minkä pituisille jaloille se oikeen on suuniteltu, kun pitää aina säätää aivan minimiin, että saa tehtyä.
Eräänä penkkipäivänä nouset raskaan sarjan jälkeen ylös ja katsot, kun joku naamanedessä aloittaa sarjaa pohjekoneessa, nostaa painot ilmaan ja vetäsee sivulle ton turvahomman.

Samalla sekuntilla tajuaa oman tyhmyytensä... :hyper:
Et oo muuten ainoa, jolle on käynyt noin. :D

Minnua nauratti tänään salilla ku kyykkäsin. Nimittäin oma perse.
Kyykyn ala-asennossa housut laskivat aina sen verran alas, että tunsin ns. "rekkamiehen hymyn" ilmestyvän näkyviin. Onneksi kyykkyteline on siten päin, että selkä on kyykätessä salia ja muita reenaajia päin. Muutenhan kukaan kanssareenaajistani ei olis varmaankaan nähnyt hymyäni.
Onneksi oon niin kova jätkä etten välittänyt moisesta pikkuseikasta vaan vedin sarjat loppuun. Vois tässä silti harkita muita housuja seuraavaan jalkatreeniin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom