Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Kattooks porukka tätä topiccia välillä siks että on tullut tehtyä jotain noloa ja sitten katselee että onko joku raportoinut siitä tänne? ;)

Yleensä täällä on pelkkää paskaa. Joskus harvoin paikalle kuitenkin sattuu kirjoitustaitoinen yksilö hyvän jutun kanssa, joten pakko näitä "häähää, se nosti vähemmän ku mä!" ja "se teki liikettä, jota en tiedä joten tuun niiq kirjottaa ja nauraa sille" sekä "Sillä oli hihaton päällä vaikka kädet ei oo ees 50cm" -kommentteja on kestää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaetaan nyt tännekin, vaikka salkkariketjuun jo kerroinkin.

Olin eräs tumma aamu salilla, jossa normaalisti soi RadioRock ja parhaassa tapauksessa vielä torstain terävimmät, jotka menee jo omastakin rokkikorvista läpi ymmärryksen. No tänä aamuna radio ei soinut, koska oli "äijien"-vuoro. Eli tuollaisia about 60 v äijiä kokoontuu aamusin salille puhuun politiikasta ja päivän polttavista aiheista. Ja ehkä siinä vähän verryytellään ja varataan salin penkit joissa jonkin moista työsarjaa vedetään tangolla.

Päätin että tämä päivä on kunnon MAVE-päivä, eli rautaa tankoon sen mitä mies kestää ja sehän nousee. Sarjojen välissä kuuntelin kuinka joku kansanedustaja on persestä ja minkä takia rahaa laitetaan sinne ja tänne.

Juuri kun ladon tankoon pyramidin yläpään painot, mankkuan kädet ja kerään hirveet agret päälle näyttäen hullulta joka on juuri karannut, tartun tankoon kerään kaikki voimat ja alan tekeen paineita nostaakseni romut ilmaan, kuulen kun yks äijä sanoo että "katoitteko muuten salkk..." joku keskeyttää sen ja huutaa toiselta puolelta salia "Siinä sarjassa ei ole mitään muuta hyvää kuin ISABELLA HOLMIN PERSE HÄÄPUVUSSA"

Kädet irtoo tangosta ja rojahdan polvilleni lattialle, nauran. Mun harjotus meni aivan pieleen ton jälkeen, repesin aivan totaaliseen nauruun ja jouduin kerään itseni uudelleen samalla, kun isabellan berberin kuva pyörii videoprojektorilla mun silmillä.

Kuinka moni on nähny sen, ku joku ylimielinen ja suhteellisen vahva kaveri luulee itsestään liikoja, lataa melkei 200 kilon romut niskaa ja lentää kyykyssä perseelleen 3 toiston kohdalla (kun ei ole varmistusta ehdotuksista huolimatta ottanut vastaan) ja alkaa muka suutuspäissään nakkelemaan lätkiä, niinkuin se homma olisi jonkun toisen vika...tällaista kävi tässä yksi kaunis ilta, ei kuitenkaa vissii onneksi loukannu ihteää pahemmin

Reenin jälkeen kävin salin suihkussa ja siinä sitten viereisessä suihkussa mies alkoi hinkata takamustaan suikukapulalla:evil: ja uitti siis ihan antaumuksella pakaroiden välissä toista jalkaa nostaen. Ei siinä mitään, hyvähän se pitää paikat puhtaana.

Luin eka, että suihkusaippualla ja mietin, että miksi vitussa teillä on yksi suihkusaippua mitä kaikki käyttää...

Jaetaan nyt tännekin, vaikka salkkariketjuun jo kerroinkin.

Olin eräs tumma aamu salilla, jossa normaalisti soi RadioRock ja parhaassa tapauksessa vielä torstain terävimmät, jotka menee jo omastakin rokkikorvista läpi ymmärryksen. No tänä aamuna radio ei soinut, koska oli "äijien"-vuoro. Eli tuollaisia about 60 v äijiä kokoontuu aamusin salille puhuun politiikasta ja päivän polttavista aiheista. Ja ehkä siinä vähän verryytellään ja varataan salin penkit joissa jonkin moista työsarjaa vedetään tangolla.

Päätin että tämä päivä on kunnon MAVE-päivä, eli rautaa tankoon sen mitä mies kestää ja sehän nousee. Sarjojen välissä kuuntelin kuinka joku kansanedustaja on persestä ja minkä takia rahaa laitetaan sinne ja tänne.

Juuri kun ladon tankoon pyramidin yläpään painot, mankkuan kädet ja kerään hirveet agret päälle näyttäen hullulta joka on juuri karannut, tartun tankoon kerään kaikki voimat ja alan tekeen paineita nostaakseni romut ilmaan, kuulen kun yks äijä sanoo että "katoitteko muuten salkk..." joku keskeyttää sen ja huutaa toiselta puolelta salia "Siinä sarjassa ei ole mitään muuta hyvää kuin ISABELLA HOLMIN PERSE HÄÄPUVUSSA"

Kädet irtoo tangosta ja rojahdan polvilleni lattialle, nauran. Mun harjotus meni aivan pieleen ton jälkeen, repesin aivan totaaliseen nauruun ja jouduin kerään itseni uudelleen samalla, kun isabellan berberin kuva pyörii videoprojektorilla mun silmillä.
Miten musta alko tuntumaan, että treenailet Porin stadionin salilla, varsinkin ton ekan kappaleen sisältämä pohjustus noista olosuhteista osuu aivan nappiin!! :D

Mulla ainakin on saliuran elämäntehtävänä päästä tänne. En sitten tiedä miksi en liene vielä onnistunut, kun paljon vähemmilläkin meriiteillä se tuntuu onnistuvan :(.

e: kuten pari päivää sitten potkaisin syrjään kyykkyräkkiin nojanneen jumppakepin ennen sarjaa huomaamatta, että olin jättänyt avonaisen mankkupurkin juuri kepin taakse. Arvatkaa lopputulos?

Tuo selittää paljon sun treenimetodeja. Kyllä ne ainakin komediaa aiheuttaa. Miksei kukaan raportoi niistä tänne onkin sitten eri juttu.

Töölö Gymi on ainakin täynnä näytä aamupäivän 60-70v ukkoja jotka tekee painonnostoliikkeitä päin vittua, kuivaa munat hiustenkuivaajalla, ja istuu salin puolella puhellen päivänpolitiikkaa ja perhesuhteita, joskus mainitaan toki jollekin satunnaiselle että kyllä sillon 70 luvulla vedin niin ja niin paljon ja rinnalleveto oli ainakin kaksataaviiskytkiloo.

Oulussa täällä eräällä salilla käy yksi hauska mustalainen. Huuta joka toiston jokaisessa liikkeessä kovaan ääneen, että varmasti kaikki kuulevat. Siis oikeesti joka sarjassa ja liikkeessä mitä ikinä tekeekään. Menee keskeyttämään vähänväliä muiden sarjat ja tulee höpöttämään omia juttujaan, niinkuin viimeksi ite tekkiin penkkiä niin kaveri tuli huutamaan siihen, että kova reeni on kova reeni! Sitte sarja jälkee olin, että wtf ja kaveri siinä huutaa, että eikö muka oo hä :D Sitten alkoi kertomaan omia ennätyksiään ja kuinka teki tänään 100 toistoa 50kg:lla lie monessa sarjassa. Aina loppuun kysyy, että no eikö oo mulla kovat tulokset. Ja nyt tuli vasta tietoon, että kaveri ei taida tosiaan osata laskea, kun on kaveriltakin kovaan ääneen kysynyt ennen omia prässisarjoja, että no paljonkos tuossa nyt on rautaa. Voi tietenkin olla, että ego on vaa niin suuri, että haluaa muiden salilla olijoiden kuulevan kaverin rautamäärät. Prässiin tietenki pittää perkele tunkia kaikki salin 10-15kg kiekot. Tietenkin joka toisto tehdään IHAN päin vittua. puolet reeneistä menee ihan turhanpäiväsee paskanjauhamiseen ja muiden reenaajien häiritsemiseen.

Kerran tuli saunaan sama kaveri seisomaan varmaan 5min höpöttämään kuinka penkissä meni viime reenissä yli 120kg penkistä ja nyt meni vaa 90kg, että varmaan palautuminen epäonnistunut. Kaverini ihan vittuillakseen sano, että itellä menee 140kg kiloo penkistä niin tämä jauhopää hermostui ja alkoi huutamaan, että NO ET VARMAAN NOSTA NOIN PALJOA. ens kerralla kyllä näytät, muuten en usko.

Ihan ilmeisesti kyseisellä mannella on huono itsetunto ja ylisuuri ego. Haluaa ettei muut ole isoja, vahvoja ja kehity :b Pitää sit aukoo suutansa.

Kellä mannella ei ois? Täälläpäin noita on niin vitusti, ei tosin salilla, mut takki auki mennään ja henkselit paukkuu, on kyse sitten lähikaupasta tai kuppilasta. Eihän noille porttareita kukaan uskalla antaa, ku sit on heimoveljet ovella kaikki sua hakkaamassa.

Niin tahi sitten ollaan rasisteja.. samaan vetoaa kaikki somaleista nekruihin. Poikkeuksia aina löytyy, mutta valitettavan usein juurikin nuo mamut hyppii silmille.

Viikingin sanoin: "Somalimukulat uhoaa jo lehdissäkin, että ne on Stadin kovin jengi. Kyllä sen verran pitää meidän kasvavasta nuorisosta löytyä yritystä, että näytetään kuka on isäntä talossa. Jätetään se liiman imppaaminen vähän vähemmälle ja pannaan paikat kuntoon niin mummotkin uskaltaa taas liikkua steissillä..."

Tuli nähdyksi poikkeuksellinen suoritus istuttavassa reisikoukistuskoneessa.
Olen aina ollut siinä uskossa, että laitteen molemmin puolin sijaitsevilla hanikoilla on tarkoitus nostaa painopakkaa, jotta saadaan jalat paikalleen reisikoukistusliikkeen aluksi.
Tällä kertaa eräs taistelija käytti kuitenkin näitä vipstaakeja tehdäkseen jonkinlaista, ööh.. penkkiä. Liikerata oli hieman epäergonominen ja ilmehdinnän perusteella myös jonkin verran kivulias.

Aika koomistahan se oli kun eräs tyyppi ilmestyi salille reenaamaan farkut jalassa, reenit muutenkin näyttää kaverilla kohtuu oudoilta.. Noh hetken päästä hoksasin tän kaverin peilin edessä, ja mitäs tekemässä, no siellähän se mallaili erään laitteen pehmustetta omaan päähänsä, siis veti sen pehmusteen päähänsä ja katteli miltä näyttää peilistä.. Todella outoa, noh muuttui yhä oudommaksi kun kaveri alkoi haistelemaan pehmustetta oikein antaumuksella peilin edessä. Missälie aineissa..

Tarkoitat tässä Tuhannen kysymyksen miestä :D Oon nähny sen kans salilla tuon soutulaitteen pehmuste päässä ja Leoko oli nähnyt kun se oli sovitellyt päähänsä sitä ristitaljassa käytettävää nilkkoihin tulevaa härpäkettä :hyper:

Niitä "hauskoja" juttuja tulee tästä kaverista mieleen kymmeniä, yks mm. oma ensikohtaaminen hänen kanssa kun se tuli ensin mulle ihmettelemään että miten oon niin riskissä ja kireässä kunnossa ja perään sitte se kysy että oonko kauan reenannu, niin sanoin että yli 10 vuotta niin sen jälkeen katto mua ku halpaa makkaraa silmät pyöriänä ja selvästi mietti että miten joku voi olla noin surkeassa kunnossa jos on yli 10 vuotta reenannu (ei sillä, ihmettelen kyllä monesti itsekin) :D Varmaan aatteli että 3kk panostuksella oon päässy tähän kuntoon kun ilmiselvä pettymys oli niin kova kuullessaan treenivuodet :D

Salin omistajan kanssa hän olisi halunnut alkaa ostamaan porukalla heraproteiinia. Ja Sviipillehän se meinas tunkea kesällä auton kyytiin että ois tullu käymään. Ja sen kanssa juopottelemaan se on houkutellu puolta salin porukasta.. Pitäsköhän joskus suostua ihan mielenkiinnosta....... :D

Tarkoitat tässä Tuhannen kysymyksen miestä :D Oon nähny sen kans salilla tuon soutulaitteen pehmuste päässä ja Leoko oli nähnyt kun se oli sovitellyt päähänsä sitä ristitaljassa käytettävää nilkkoihin tulevaa härpäkettä :hyper:

Niitä "hauskoja" juttuja tulee tästä kaverista mieleen kymmeniä, yks mm. oma ensikohtaaminen hänen kanssa kun se tuli ensin mulle ihmettelemään että miten oon niin riskissä ja kireässä kunnossa ja perään sitte se kysy että oonko kauan reenannu, niin sanoin että yli 10 vuotta niin sen jälkeen katto mua ku halpaa makkaraa silmät pyöriänä ja selvästi mietti että miten joku voi olla noin surkeassa kunnossa jos on yli 10 vuotta reenannu (ei sillä, ihmettelen kyllä monesti itsekin) :D Varmaan aatteli että 3kk panostuksella oon päässy tähän kuntoon kun ilmiselvä pettymys oli niin kova kuullessaan treenivuodet :D

Salin omistajan kanssa hän olisi halunnut alkaa ostamaan porukalla heraproteiinia. Ja Sviipillehän se meinas tunkea kesällä auton kyytiin että ois tullu käymään. Ja sen kanssa juopottelemaan se on houkutellu puolta salin porukasta.. Pitäsköhän joskus suostua ihan mielenkiinnosta....... :D

:hyvä: Melkosta juttua, vai että tuhannen kysymyksen mies.. Osuva nimi kyllä sille tyypille. Onneksi oon ite saanu reenailla iha rauhassa vaikka tuhannen kysymyksen mies onki ollu samaan aikaan salilla useastikkin. Mee ihmeessä kattoo minkälainen meininki sen kans on jos otetaa kuppia :hyper:

Ja sen kanssa juopottelemaan se on houkutellu puolta salin porukasta.. Pitäsköhän joskus suostua ihan mielenkiinnosta....... :D

Jos sen kans lähet juopottelee ni kannattaa varmaa varoa ettet vahingossakaan sammu kesken illan, ties mitä kaikkea sitten voi sattua :pano:

Mua se kyttäsi sieltä yläkerrasta tossa yks lauantai ja virnuili semmosella hullun virneellä, mutta tosiaan ensimmäistä kertaa kun tuon kaverin hoksasin, niin se kostutti sormenpäätään suussaan
ja sen jälkeen se nosti sormen pystyyn ja vähän aikaa puntaroi että mistäköhän täällä salin sisällä mahtaa tuuli käydä, noh hetken aikaa tuulen virettä etsittyään tämä heppu sen ilmeisesti sitten
löysikin koska se alko vetämään lippua salkoon :hyper:

:hyvä: Melkosta juttua, vai että tuhannen kysymyksen mies.. Osuva nimi kyllä sille tyypille. Onneksi oon ite saanu reenailla iha rauhassa vaikka tuhannen kysymyksen mies onki ollu samaan aikaan salilla useastikkin. Mee ihmeessä kattoo minkälainen meininki sen kans on jos otetaa kuppia :hyper:

Kyllä se vielä iskee sunki kylkeen kyselee penkkimaksimia ja treenivuosia :D Plus tuhatta muuta kysymystä..... ;)

Jos sen kans lähet juopottelee ni kannattaa varmaa varoa ettet vahingossakaan sammu kesken illan, ties mitä kaikkea sitten voi sattua :pano:

Mua se kyttäsi sieltä yläkerrasta tossa yks lauantai ja virnuili semmosella hullun virneellä, mutta tosiaan ensimmäistä kertaa kun tuon kaverin hoksasin, niin se kostutti sormenpäätään suussaan
ja sen jälkeen se nosti sormen pystyyn ja vähän aikaa puntaroi että mistäköhän täällä salin sisällä mahtaa tuuli käydä, noh hetken aikaa tuulen virettä etsittyään tämä heppu sen ilmeisesti sitten
löysikin koska se alko vetämään lippua salkoon :hyper:

Tää kaveri on legenda :D Varmistaa ennen treeniäki että tuulet on suotusat ;)

Kerran se oli väkisellä tulossa sun luo niin jospa mää otan sut mukaan niin lähetään hänen kanssa kupille :D Ei varmaan kannata sammua ei, voi olla että joutuu itse tän kaverin päähineeksi..... ;)

Ei varsinaisesti salikomediaa, mutta punttailuun liittyvää:

Tänään putkirullailin etureisiä jalka kerrallaan, sitten tuleeki mutsi ja katto hetken aikaa jotenki järkyttyneen näkösenä. Noin puoli tuntia myöhemmin kutsuu keittiöön keskustelemaan ja sanoo: "Onko teille vielä kerrottu koulussa kukista ja mehiläisistä?" Kai se rullaus sit näytti aika härskiltä.

En tiedä kuuluuko tänne, mutta parempaa threadia en nopeesti kahtomalla löytänyt.

Meijän salilla käy PELKÄSTÄÄN ruotsia puhuva kaiffari. Kyllä se monipuolisesti reenaa, mutta aivan päin persettä, sille liian isoilla painoilla.. (ei olennaista tässä..) Noh, meikä pudotteli painoa tossa nelisen kuukautta ja kulutusta salireenien yhteyteen hain poseharjottelulla reenin jälkeen (tarkotus olis mennä skabaamaan tässä lähiaikoina). No tää kaveri aina ilmestyy jostain kattomaan, lopettaa tekemisensä ja alkaa tuijottamaan. Siis saatto pysähtyä vessaan mennessään kymmenekski sekuntiks kyyläämään.. mikä on aika outoa tuntemattomalta, joka ei koskaan puhu mitään tai edes tervehdi tms..

No tänään sitte sain reenattua ja hää tuli salille. Aloin pukkarissa tekemään lähtöä, tää vaan jumitteli siinä pukuhuoneen puolella. Olo tuli aika vaivautuneeks siinä, mietin että tässä en vaatteita vaihda. Joten menin kylpyhuoneeseen vaihtamaan. No siinä ovessahan ei oo lukkoa ja eiköhän tää tullu kurkkaamaan sinnekin (kyseessä siis aivan vitun ahdas "huone"). Ei jumalauta. :D Laitetaan oheen screenshotti missä kaiffari tuijottaa ku askelkyykkään..

Liitteet

• hurrigensson.jpg
    hurrigensson.jpg
    184,8 KB · Katsottu: 7 097

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom