Salikerskailuja

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hiukan epäilen, että noissa on "Lapin lisää", jos oli jääkiekkoilija. Mahdollista kuitenkin todella lahjakkaalle urheilijalle.

Itse tein 19-v. seuraavia tuloksia, mitä en kyllä itsekään pysty todistamaan, todistajia kyllä löytyy (jos muistavat vielä):

Pituus 178cm, paino n. 90kiloa. Rasvapros. n. 7-8%(pihdeillä mitattu)

Penkki: max. 190kg (sarjapainoja en muista tarkkaan)
Kyykky: 10x200kg (niin syvästä kuin vaan mahdollista)
Maastaveto: 250kg
Käsipaino punnerrus olkapäille istuen: 10x57,5kiloa

Tiukkoja tuloksia...muistatko veditkö leukoja tai vipareita? Nuo kaverin 26 kg käsipainot vipareissa sarjapainoina tuntuu omasta mielestä melkoisen kovalta.. Samoin tietty nuo leuat. Tavallaan ei ole vaikeuksia uskoa et salia treenaava hokipelaaja ottaa kovia kyykky- ja mavetuloksia

Nyt on melko juttuja täällä. Kovia numeroita Isodinolla!

200kg kyykky nyt ei pitäisi olla kovin mahdoton juttu valtaosalle väestöstä. Toisella siihen menee vuosi toisella kymmenen, mutta ei ole mitään älytöntä. Noi yli 300kg romut on jo todella lahjakkaiden/tosissaan kisaavien rautoja.

Eikä noita yli 200kg natupenkkaajiakaan varmaan hirveästi Suomessa ole (enkä meinaa, että jokainen 200 penkkaava olisi automaattisesti ei-natu).

Viimeksi muokattu:
Tiukkoja tuloksia...muistatko veditkö leukoja tai vipareita? Nuo kaverin 26 kg käsipainot vipareissa sarjapainoina tuntuu omasta mielestä melkoisen kovalta.. Samoin tietty nuo leuat. Tavallaan ei ole vaikeuksia uskoa et salia treenaava hokipelaaja ottaa kovia kyykky- ja mavetuloksia

En muista yhtään viparipainoja mitä silloin käytin ja leukoja vedin yläasteella viimeksi max toistoa 20kpl.

Se miksi olin "voimakas" kehonrakentaja, johtui varmaan osasta treenikavereista, jotka olivat mm-tason voimannostajia. Siellä lyötiin nahkaisella voimannostovyöllä selkään ennen kyykkysarjaa niin, että oikeesti sattui selkään. Lyötiin avarilla poskille ja nuuskittiin ammoniakkia. Sarjat tehtiin oikeesti loppuun, koska huudettiin niin prkleesti, ettei voinut muuta kun tehdä ne toistot, ettei haukuta paskaksi. :)

Karjalaturnauksen hokistudiossa mainittiin että Oskari Osala kyykkää 220 ja penkkaa 140. Itse Osala sanoi että on treenannut pari viime vuotta voimapainotteisesti...

Itse tein 19-v. seuraavia tuloksia, mitä en kyllä itsekään pysty todistamaan, todistajia kyllä löytyy (jos muistavat vielä):

Pituus 178cm, paino n. 90kiloa. Rasvapros. n. 7-8%(pihdeillä mitattu)

Penkki: max. 190kg (sarjapainoja en muista tarkkaan)
Kyykky: 10x200kg (niin syvästä kuin vaan mahdollista)
Maastaveto: 250kg
Käsipaino punnerrus olkapäille istuen: 10x57,5kiloa

IsoDinon tuloksiin voin kyllä uskoa, mietin vain josko maksimitulokset voisivat olla massakaudelta ja rasvaprosentti dieetiltä.
Aloituspostin tuloksista tekee aika epäiltäviä se, että 37 leuan vetäjiä voipi löytyä 7 prosentin rasvoilla, mutta se että samaanaikaan hätyyteltäisiin oman ikäluokan voimanoston sm-tuloksia kuulostaa aika paksulta.

IsoDinon tuloksiin voin kyllä uskoa, mietin vain josko maksimitulokset voisivat olla massakaudelta ja rasvaprosentti dieetiltä.
Aloituspostin tuloksista tekee aika epäiltäviä se, että 37 leuan vetäjiä voipi löytyä 7 prosentin rasvoilla, mutta se että samaanaikaan hätyyteltäisiin oman ikäluokan voimanoston sm-tuloksia kuulostaa aika paksulta.

Painoin 19-vuotiaana 90-92kiloa/7,2% rasvoilla. Nuorten SM-kisoissa 20 vee painoin n. 87kiloa ja rasva% oli kaksi viikkoa ennen kisaa 4,2%. Nämä silloisen hierojani mittaamia tuloksia. Kisadietille noihin kisoihin siis lähdettiin n. 7% rasvoista.

Perus pakkismeininki taas käynnissä. Parin vuoden salireeneillä pitäisi olla kolmensadan kyykyt. Ja 200 penkit on ihan hyviä natutuloksia. Siviilissä imetään mahaa sisään peilin edessä, syödään joku ylihintainen makurahka ja parannellaan vähän omiakin tuloksia netissä. Kun ei muuten kehtaa. 30v päästä yleinen penkki intternetissä on 500kg.

gretsky taisi sanoa, että siinä vaiheessa kun puntti tekee maalin hän rupeaa treenaamaan punteilla. Ja noi nuoruuden" tulokset ei tosiaan pidä paikkansa.

Perus pakkismeininki taas käynnissä. Parin vuoden salireeneillä pitäisi olla kolmensadan kyykyt. Ja 200 penkit on ihan hyviä natutuloksia. Siviilissä imetään mahaa sisään peilin edessä, syödään joku ylihintainen makurahka ja parannellaan vähän omiakin tuloksia netissä. Kun ei muuten kehtaa. 30v päästä yleinen penkki intternetissä on 500kg.

Pitäisi tehdä kaavio esim. Naturaalien treenipainot-ketjusta, miten vaikka penkki ja mave on kehittynyt postaajilla 10 vuodessa. Esim. alle 200 vetäjiähän ketjussa ei ole...mutta jostain hämärästä syystä salilla useimmat vetelee huomattavasti konservatiivisimmilla painoilla :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ottaahan se aivoon. Omat painot on, ku housui vetelis jalkaa ja samanlainen tuulen raiskaama vinkuheinä selittää jotai 150kg penaa ja 250kg vetoi....

Olen sanonut että on olemassa kahdenlaisia tuloksia: ennen ja jälkeen Youtuben. Monella salilla istuu pitkä rivi vanhempia 300kg aikanaan vetäneitä ukkoja. Nyt on olkapää kipee, joten ei voi tehdä kuin runkkupenkkiä ja pari kertaa vuodessa niiaus 60kg tangolla.

Tulokset kannattaa käydä tekemässä kisoissa niin ei ole epäselvyyttä että kuka mitä missä ja milloin. Kolmosen vetäjiähän on tosiaan pilvin pimein vaihtopenkit täynnä.

Olen sanonut että on olemassa kahdenlaisia tuloksia: ennen ja jälkeen Youtuben. Monella salilla istuu pitkä rivi vanhempia 300kg aikanaan vetäneitä ukkoja. Nyt on olkapää kipee, joten ei voi tehdä kuin runkkupenkkiä ja pari kertaa vuodessa niiaus 60kg tangolla.

Hehe. Tämän kaverini olkapää on muuten leikattu, niin nykyään ei enää voi vetää penkkiä isoilla painoilla. Näyttäisi siis kuitenkin olevan melko yhtenevä konsensus siitä, että nämä tulokset tuskin pitävät paikkaansa. Itse olin valmis uskomaan nuo kyykyt ja mavet, mutta kun kaveri veti ässänä hihasta nämä penkki- ja leuanvetotulokset, niin meni vähän pohja muiltakin jutuilta. Ja ei noita juttuja nyt missään vaiheessa kovin tosissaan ole otettu - lähinnä ajattelin, että ensi kerralla kun alkaa se lätinä, niin voi sitten antaa tämän ketjun antia luettavaksi

Kerrottakoon sivuhuomautuksena kaverin luonteesta ja kilpailuhenkisyydestä, että kun kävimme pelaamassa sulista ja voitin erin 5-1, niin hän totesi että hänellä on parempi tekniikka, mutta minä jaksan juosta enemmän. On siis kuitenkin itse lajissa parempi. Biliksessä voitot minulle 10-1, mutta siinäkin hän on taitavampi - käynyt huono tuuri ja kuulemma minulla ehkä parempi sipuli. Vastaavaa settiä myös golfin osalta ja nyt sitten salin. :D

18-vuotias kiekkoilija, joka penkkais todennäköisesti about 2 kertaa oman painonsa ja voittaisi ikäluokkansa ja painoluokkansa parhaat voimanostajat? Joopa joo. Samaa sarjaa kuin mustan barbaarin 23x100kg penkissä. Valheistakin vois tehdä edes jotenkin uskottavia.

Penala, ei millään pahalla, mut vittu että sulla on tyhmä kaveri. Onko tuo 23x100kg penkissä täysin epäuskottava? Vajaata runkkupenkkaamista varmasti ollut, mut eikö muka nuo shortsihuiput pääse tommosiin tuloksiin?

Sorry ku jääny pimentoon, mut kukas kisaaja tää IsoDino on?

muscledrex.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom