piti ihan tätä yhtä kysymystä varten liittyä jäseneksi. Eli minua kiinnostaisi aktiivisten salilla käyvien, ehkäpä vielä lajitaustaltaan jääkiekkoa pelanneiden/pelaavien, henkilöiden mielipiteet/arviot seuraavasta väitteestä...
Eräs kaverini, joka on pelannut kiekkoa a-junnuihin asti, ottaa usein esille käydessämme harrastamassa mitä tahansa urheilulajia oman 10 vuoden takaisen huippukuntonsa ja "kultaiset vuodet". Kaverini on kiistämättä urheilullinen, mutta kaukana mistään huippukunnosta tällä hetkellä.
Hänen kertomansa tulokset kuulostavat sen verran uskomattomilta niin ajattelin kysellä täältä mielipidettä seuraviin tuloksiin ja niiden mahdolliseen paikkansa pitävyyteen..sen verran raskasta näitä on ollut kuunnella, varsinkin kun itse olen reilun vuosikymmenen punttia vääntänyt ja nämä kaverin tulokset ovat luonnollisesti reilusti kovempia kun mitkään omat ennätykset.
Ikä: 18 v Pituus: 179cm Paino: n. 80kg
Penkki: 7x140kg, maksimiin ei ottanut kantaa
Kyykky (kuulemma syvä): 200kg
Mave: 250kg
Leuat: 37
Viparit sivulle: kympin sarjoja 26 kg käsipainoilla
Kulmasoutu tangolla: "yli kutosen sarjoja 140kg"
Ja tähän vielä ilmoitus rasvaprosentti 7
Kuulostaa omaan korvaan erinomaisen epäuskottavilta nämä tulokset, (erityisesti penkki, leuat ja nuo viparit). Rakenteeltaan on kyllä sellainen ehkä lyhytraajainen tanakahko, että varmaan helpompi on kovia tuloksia tehdä..mutta keskustelu vapaa ja mielipiteitä saa antaa.
Itse olen kyllä hänelle sanonut, etten oikein näihin usko, mutta se ei näitä juttuja ole vähentänyt vaan lähinnä innostanut.
Eräs kaverini, joka on pelannut kiekkoa a-junnuihin asti, ottaa usein esille käydessämme harrastamassa mitä tahansa urheilulajia oman 10 vuoden takaisen huippukuntonsa ja "kultaiset vuodet". Kaverini on kiistämättä urheilullinen, mutta kaukana mistään huippukunnosta tällä hetkellä.
Hänen kertomansa tulokset kuulostavat sen verran uskomattomilta niin ajattelin kysellä täältä mielipidettä seuraviin tuloksiin ja niiden mahdolliseen paikkansa pitävyyteen..sen verran raskasta näitä on ollut kuunnella, varsinkin kun itse olen reilun vuosikymmenen punttia vääntänyt ja nämä kaverin tulokset ovat luonnollisesti reilusti kovempia kun mitkään omat ennätykset.
Ikä: 18 v Pituus: 179cm Paino: n. 80kg
Penkki: 7x140kg, maksimiin ei ottanut kantaa
Kyykky (kuulemma syvä): 200kg
Mave: 250kg
Leuat: 37
Viparit sivulle: kympin sarjoja 26 kg käsipainoilla
Kulmasoutu tangolla: "yli kutosen sarjoja 140kg"
Ja tähän vielä ilmoitus rasvaprosentti 7
Kuulostaa omaan korvaan erinomaisen epäuskottavilta nämä tulokset, (erityisesti penkki, leuat ja nuo viparit). Rakenteeltaan on kyllä sellainen ehkä lyhytraajainen tanakahko, että varmaan helpompi on kovia tuloksia tehdä..mutta keskustelu vapaa ja mielipiteitä saa antaa.
Itse olen kyllä hänelle sanonut, etten oikein näihin usko, mutta se ei näitä juttuja ole vähentänyt vaan lähinnä innostanut.
Viimeksi muokattu:
Jossain youtuben epic gym fail videoissa on samankaltaisia seppiä.
. Toinen ihan ohimennen kasuaalisti heitetty "tänään on sellanen tunne että pukilta vedetään 400". En jäänyt katsomaan, mutta highly doubt it. Kisakyykky ollut puheen mukaan yli 300 yms,jne , tällä hetkellä todistetusti räkissä 15cm niiaus 150 kilolla...
;)