Sali Rovaniemeltä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Roxx
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Haulla en näin äkkiseltään löytänyt :david: , Eli siis hain tonne rovaniemen ammattikouluun, ja joudun muuttamaan niin missäs on hyvä sali ja lähellä tota mikälie korkalovaara tai joku semmonen :D Onkos kellään ehdotuksii? Missäs ite käyt? Jotenki muistan että Taivaskäsi asu rovaniemel? :D Kiitoksi :haart:

Otitko vuokrakämpän Domukselta? Jos otit, niin asuntoyhtiöllä on varsin hyvä ja lähes ilmainen sali rantavitikalla. Muista saleista ei juurikaan kokemuksia.

En ottanu vuokraa äitini isä = ukki, pappa miten sen nyt tahtoo sanoo niin omistaa kaksion yhdessä kerrostaloista :D

No JiiPee24 on yks, Nautilus, Kuntokaruselli... Sehän vähän riippuu mitä on valmis maksamaan salista. Erin hintasia noita. Noista halvin taitaa olla tuo Nautilus 30€/kk. Eikö koululta löydy salia?

Pyr0 asut itse roissa? Ja hinnalla ei taida olla merkittävää osuutta asiaan että missä alan käy.

Pyr0 asut itse roissa? Ja hinnalla ei taida olla merkittävää osuutta asiaan että missä alan käy.

En, mutta oon asunu 22 vuotta :) No tuo JiiPee24 on aika mahtava siitä, että voit käydä tosiaan siellä milloin haluat. Salin pitäjäkin (JP) on myös mukava heebo. Nautilus taas on uimahallin yhteydessä, joten siihen salikorttiin kuuluu uimista ja saunomista niin paljon kuin haluaa. Itsellä ei ole henkilökohtaista kokemusta paljoakaan JiiPeestä, mitä nyt 3 kertaa siellä käynyt, mutta mukavalta salilta se vaikutti, vaikka pieni mies siellä sai itsensä pienemmäksi tuntea. Nautiluksella oon myös käynyt vajaan vuoden ja mukava sali, mutta aika konepainotteinen, se on joku tämä Nautilus systeemi. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mutta on perkeleen kallis, Missä itse nyt käyn kemijärvellä niin 2€ kerta ja on kyl iha jees sali eikä puutu mitää, painoi on jne..

Varmasti puuttu jos JiiPeen saliin vertaa :D
Urheiluopistolla on kans ihan kohtalainen sali

Kuntokarusellin vapaapainosali on 29€/kk

Okke pitää tässä katella pääsenkö edes kouluun :D mutta hyvähän se on ottaa asioista selvää, Kiitokset ! Lukottakaa ! :)

Kerran tää nyt auki ni kuulinko oikeen että Hiltunen ois avaamassa salia siihen missä suomalainen kirjakauppa oli ennen? :wtf:

Selittäkää jos jotain tiedätte

Siihen missä oli ennen Suomalainen kirjakauppa aukee syksyllä Body Center. Ainaki se äijä joka omistaa Torniossa samannimisen salin ilmeisesti hääräilee sen parissa.. En tiiä onko Hiltunen sit osakkaaks tulossa tai jotain? Siihen on ilmeisesti tulossa voimanostopuoli, "normi"sali ja naisten sali, näin oli tää Tornion mies kaverille sanonu.

Hiltunen kuulemma avaamassa salia. Avataan ilmeisesti elokuun paikkeilla, joittenki juttujen mukaan. Ja kuulemma tulee halvempi kuin Jiipee. Saas nähä.

Mutta on perkeleen kallis, Missä itse nyt käyn kemijärvellä niin 2€ kerta ja on kyl iha jees sali eikä puutu mitää, painoi on jne..

uimahallillako käyt? Tunnusta kuka olet itse treenaan samalla salilla. :D Noh kässäreistä loppuu painot kyllä kesken (uimahallin salilla kemijärvellä)
Ei sitä jiipeellä kertalipulla tarvi käydä, hommaat vaikka kuukausi/lukuvuosi kortin.

Taivaskäsi asu rovaniemel?

en asu rollossa, kuten profiilistakin näkee kemijärvellä asun, vielä.

Siihen missä oli ennen Suomalainen kirjakauppa aukee syksyllä Body Center. Ainaki se äijä joka omistaa Torniossa samannimisen salin ilmeisesti hääräilee sen parissa.. En tiiä onko Hiltunen sit osakkaaks tulossa tai jotain? Siihen on ilmeisesti tulossa voimanostopuoli, "normi"sali ja naisten sali, näin oli tää Tornion mies kaverille sanonu.

on muuten hyvällä paikalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom