Sali Rovaniemeltä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Roxx
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko se kuntokarusellin vapaapainosali mistään kotosin?
Onko se todellinen maksu tosiaan vain 29e/kk vai tuleeko siihen jotain avainkortteja etc?
Elokuusta olis tarkotus rolloon muuttaa hellun kans, kunhan vaan kämppä löytyy.

Täälläkin rovaniemeläisenä kiinnostaa, millainen tuo Kuntokarusellin vapaiden painojen sali on. Joutunen vaihtamaan salia viimeistään loppuvuodesta ihan käytännöllisyyssyistä, ja tuo Kuntokaruselli olisi harkinnassa.

Täälläkin rovaniemeläisenä kiinnostaa, millainen tuo Kuntokarusellin vapaiden painojen sali on. Joutunen vaihtamaan salia viimeistään loppuvuodesta ihan käytännöllisyyssyistä, ja tuo Kuntokaruselli olisi harkinnassa.

Lyhyt vastaus:paska, mikäli treenaat isoilla painoilla (eikä atrte olla isotkaan).

Hieman ihmetyttää, että Roin kokoiseen paikkaan tulee vielä yksi sali (Hiltunen & Body Center?).
En itse ainakaan haluaisi, että JiiPeen sali kaatuu...ukkoa kohtaan on aika kova rispekti meikällä nimittäin.
Mutta paskaakos se tässä painaa.

JiiPeellä ei ole enää jumppia ja nyt varmaan ainakin iso osa raudan nolaajista siirtyy halvempien hintojen perässä pois?Siis mikäli uusi sali tulee?

Harmittaa hiukan, vaikken enää siellä asukaan:(

Lyhyt vastaus:paska, mikäli treenaat isoilla painoilla (eikä atrte olla isotkaan).
Lyhyt kysymys: Miksi? Vähän perusteluita haluais.
Loppuuko painot kesken? Onko laitteet paskoja?
Ja jos ne painot loppuu kesken niin millon ne loppuu kesken. Kyllä kai sieltä löytyy yli 400 kg levyjä? Ja mites käsipainot?

Lyhyt kysymys: Miksi? Vähän perusteluita haluais.
Loppuuko painot kesken? Onko laitteet paskoja?
Ja jos ne painot loppuu kesken niin millon ne loppuu kesken. Kyllä kai sieltä löytyy yli 400 kg levyjä? Ja mites käsipainot?

Sorgen viivästys!

Asiaan:
No jos smith-telineeseen ei saa laittaa 100kg painoa, koska "se on liikaa tälle laitteelle", niin mulle kyllä riittää jo perusteeksi jättää paikka väliin. Tämä oli yhden kaverin salinvaihdon syy...

Jos on noin leluvehkeet, niin käsipainoille yms on aika vitun sama sitten. En tiedä paljonko siellä on kiekkoja, jos on 400kg tms, niin mihin se riittää?Jos on useampi treenaaja?Tai esmes yksi hiukan vahvempi sälli tekee vaikka prässiä?

Itse olen käynyt vain tutustumiskäynnillä ko.paikassa, pelkkä ilmapiirikin oli jo minusta aika heikko nostamaan treenimotivaatiota.

Mutta kuka mitäkin hakee, onhan tuolla käyttäjänsä.

No vittu. Kai se pitää sitte JiiPeehen sijoittaa. Elokuussa kuitenki Rolloon tulee muutto.
Näillä näkymin ei kouluun päässy, niin aletaan sitte vittu tekemään töitä

Millonhan Arctic Power sali, vai mikä hitto se nyt onkaan, (Body Center) aukeaa? Ei netistä ainakaan löytyny. Oisko kellään tietoa muutenkaan hintatasoista ja aukiolo ajoista? Niin ja linkkiä jos netistä jotain löytyisi.

Onko ne Body Centerin sivuilla olevat "alkaen hinnat" joka paikassa?

3-4 vuotta treenannu tuolla kuntokarusellissa. Toissa viikolla vaihdoin jiipeen saliin ja on se kyllä asiallisempi sali kovaa treenaaville, kaikki mahollinen amatöörimäiseen, ja varmasti ammattilisempaankin, kehonrakennukseen. Kuntokarusellin toiminta alkanu tässä viime vuosina heikkenemään, ei taida paikka olla enää kauaa pystyssä ku Hiltusen Mikan saliki alkaa pyörimään, vai? Miltäs muuten toi Hiltusen uus paikka vaikuttaa?

Millonhan Arctic Power sali, vai mikä hitto se nyt onkaan, (Body Center) aukeaa? Ei netistä ainakaan löytyny. Oisko kellään tietoa muutenkaan hintatasoista ja aukiolo ajoista? Niin ja linkkiä jos netistä jotain löytyisi.

Onko ne Body Centerin sivuilla olevat "alkaen hinnat" joka paikassa?

Ei ole salilla nettisivuja, ainakaan vielä. Kävin paikan päällä viime viikolla ja vielä oli paikoitellen aika keskeneräistä, esimerkiksi magneettiavainkorttilaite ei toimi vielä eikä pukuhuoneissa ollut mitään lukollisia kaappeja tai lokeroita, jälkimmäiset ovat kyllä kuulemma tulossa.

Vuoden jäsenyydellä hintaa tulee 35 euroa kuussa, kertamaksulla saa alennusta. Opiskelijat, eläkeläiset jne. saavat alennusta. Omituista oli, ettei pankin suoravelotussopimusta voinut tehdä salijäsenyydestä, vaan joka kuukausi pitäisi kantaa käteistä salille: :eek: Hieman amatöörimäinen meininki jäi bisnespuolesta, vaikka salin varustus muuten asiallinen varmasti onkin.

Sali siis on jo auki, viralliset avajaiset ovat syyskuun puolivälin aikoihin.

Luulempa että siihen tulee muutos, jos tarpeeksi halukkaita on, tosin enhän mä mitään mistään laskutuksesta tiedäkkään :D

Sali itsessään minusta loistava, tosin käsipaino "alue" saisi olla isompi. Toivottavasti ei kovin ahdasta tuu, kun ristitalja ja reiden koukistus ja ojennukset kannetaan sisään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt ei suoranaisesti olisi kysymys salista, ja siksi vähän oftopic mutta kertokaapas tuosta Nautilus-menetelmästä. Mitä mieltä itse olette siitä? Tätä siis tuo Nautilus (nykyisin Actic) käyttää.

Yksi detaili siinä ainakin pitäisi olla se että toistoja tehdään sitä 12-15 luokkaa ja vain yhden kerran yhtä laitetta, mutta sitä toistoa tehdään jännittäessä 2 sek ja palautukseen 4 sek.

Olisiko parempi tehdä vain kolmen sarjoja ja jotain kymmenen toistoa?

actic

Moi!

Itse olen käyny tuolla acticissa 7 vuotta ja sillon alussa tuli reenattua niitten ohjeiden mukaan mut viimiset vuodet on tullu vedettyä omaa ohjelmaa ja salin "varustus" on riittänyt mulle ihan hyvin!

hyvä puoli on se et pääsee uimaan joka on jopa parasta palauttavaa reeniä salin päälle ja voi lopuksi maata vielä porealtaassakin.

itse olen viihtynyt.

hmm... nautiluksessa käyny kohta puolisen vuotta, on ollut kyl tosi mukava käydä siellä, mutta välillä ärsyttää koko paikka hemmetin paljon. mutta mutta... ärsyttää myös se kun ite pääsee justiin siinä ruuhka-aikana käymään.. mutta on se iha jees paikka, mutta nytte tuo naisten pesutilojen pesuvesi on kylmää :jahas: mutta ei se paha paikka ole, ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom