Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei noi kaks oikee yhtee sovi. Ja yks lepopäivä on aikavähä viikossa..Mörökölli sanoi:ja ois kumminki ns lihastenkasvatus kausi...saisko noilla lenkeillä jonkun verran rasvaa edes pos?
Amis sanoi:Ei noi kaks oikee yhtee sovi. Ja yks lepopäivä on aikavähä viikossa..
Mörökölli sanoi:Oisko siinä mitää n idean poikasta että kävis joka ma salilla ti lenkillä ke salilla to lenkillä pe salilla la lep sunnuntaina lenkillä...
ja ois kumminki ns lihastenkasvatus kausi...saisko noilla lenkeillä jonkun verran rasvaa edes pos?
Hiiop sanoi:Niin ja kyllähän sitä rasvaa palaa se on varma mutta myönnettävä on, että kyllä siinä lihastakin menee. Ei kylläkään niin merkittävästi kun mitä tääläkin annetaan ymmärtää.
aattelitko että se rasva ois palanu niistä jaloista sen juoksun takia?? :jahas:Lynski sanoi:Mielestäni ei voi oikein sanoa noin, et kait voi tietää paljon sulla vois olla lihasmassaa ilman juoksuja?
Itse oon tässä laihdutellut samalla ku aloitin sali harrastuksen. Kesän aikana tuli juostua noin 300km. Näkee jo jaloista, niissä on paljon vähemmän rasvaa kuin muualla, mutta pienetkin neon :|
Ennyt tiedä miten tuo liitty mihinkään, mutta piti sanoa :D
Heikki722 sanoi:Itse en kyllä jaksa paljon aerobista tehdä muulloin kun dieetillä.
En meinaa en. Tiedän, ettei rasvanpolttoa voi paikallistaa, mutta on noissa kintuissa huomattavasti vähemmän rasvaa.. jostain syystä.huumor sanoi:aattelitko että se rasva ois palanu niistä jaloista sen juoksun takia?? :jahas:
Lynski sanoi:Mielestäni ei voi oikein sanoa noin, et kait voi tietää paljon sulla vois olla lihasmassaa ilman juoksuja?
Olen harrastanut punttista n. 10 vuotta ja juossut tästä viimeiset komevuotta. Joten minun kohdallani tämä asia on näin. Eikä tuo hävikki nyt niin merkittävää ole ollut enkä usko, että paljoa tästä isompi ilman juoksua olisin. Varmasti hieman, mutta ei niin paljoa, että edes harkitsisin sen takia juoksun lopettamista. Nykyään on paljon parempi olokin kun kunto on hyvä. Salilla kun ei paljon kunto kasva.![]()
kai se on geeneist kiinni mut jotenki se aina vaan tuntuu kun näkee jollain lihavalla pyöräilijällä tai vastaavalla jäntevät jalat et paikallisesti on rasva palanuLynski sanoi:En meinaa en. Tiedän, ettei rasvanpolttoa voi paikallistaa, mutta on noissa kintuissa huomattavasti vähemmän rasvaa.. jostain syystä.
Niin, että vähän kaloreita? :jahas:Carbon sanoi:LOL, vai että massakaudella kehotetaan muuttumaan sohvaperunaksi? :lol2:
Omasta mielestäni tiistaina ja torstaina voit hyvinkin käydä vaikka kuinka pitkällä lenkillä. Lenkki polttaa todella vähän kaloreita, ja vaikka tämä olisi ongelma niin syö muutama sata kkcal enemmän. Aerobisellahan on paljon hyviä vaikutuksia rasvanpolton lisäksi, esim. jos teet kyykkyjä yli kymmenen toiston sarjoilla niin siinä tarvitaan jo hyvää hapenottokykyä. Tietenkin olisi suotavaa tehdä ne lenkit tyhjään mahaan, mutta ei tämäkään välttämättömyys ole.