Sakkoja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EKKS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
screwdriver sanoi:
En nyt halua vittuilla sakon saaneille, mutta ei yksiäkään sakkoja toistaiseksi. Eli ei niitä tule jos ei riko liikennesääntöjä.

Ei yhtään sakkoa, kortti ollut jo kohta 8 vuotta. :)

Yleensä tulee aina ajettua pientä ylinopeutta 10-15 km/h yli rajoituksen. Hyvää tuuria monesti ollut mukana. Jostain syystä aina joutunut hiljentämään vauhtia ennen tutkaa.

*Koputta puuta*

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Yks ainoo ylinopeus-sakko 12 vuoden uralle, mutta siinä oli kyllä rahastuksen makua. Moottoritien 100 km/h loppuessa ottivat nopeudet siitä 80 km/h-kyltin kohdalta... yleensähän siinä porukka ehkä nostaa jalan kaasulta... oli sitten 105 km/h tutkassa 80 km/h alueella. Valehtelin olevani opiskelija ja sain sakkoa muistaakseni 300 mk. 10 x päiväsakko a´20 mk ja 100 mk rikesakkoa :) Tuosta on noin 10 vuotta.

Yks kertaa stop-merkin laiminlyönti maksoi 200 mk. Ihan tyhjällä tiellä. Noh... vaarallinen risteys kyllä ja paljon onnettomuuksia. Parkkisakkoja on sitten tullut... viimesin ihan pari viikkoo sitten kun unohtu se hemmetin kiekko.

Joskus sain 500 markkaa sakkoo pienestä ylinopeudesta 40 kilsan alueella. Oli menossa just joku tärkee bisnes puhelu ja ajoin rysään. "hei nyt noi poliisit haluu että mä mä nousen tonne maijaan, mä soittelen takas sit kun hommat täällä selviää..." :evil:

Pysäköinnistä tuli monta kertaa, kiitos silloisen tyttöystäväni. Se tais saada 5 kertaa vuoden aikana, no niitä en tietenkään maksanut...

Joo sit sain nuhteita kun ajoin veneellä liian kovaa :D En ois uskonut että "kylpyammeeseen" pultattu 20 hepan kone saa poliisitkin niin kiinnostuneiksi ja nyt oltiin joella keskellä ei mitään. Joku tyyppi oli hukkunut sinne ja ne naaras sitä ja meitsi ajo melkein ne kumoon kun tulin mutkan takaa niin kovaa ku lähti. Tais puhalluttaa vielä. Mutta ei tollasiin paikkoihin poliisit saa tulla! Sitä eka ajaa kymmeniä kilometrejä kärrypolkua että pääsee pois sivistyksestä ja sit kun pääsee riehumaan verkkopaita ja paskaset verkkarit päällä, niin eikös ainoot ihmiset lähellä satu olemaan just poliiseja :curs:

Eilen sain juri parkkisakon 40€, kun jätin talomme eteen 30min:ksi, joku kotipoliisi varmaan soittanut ei ne muuten olis tänne tullut sakottamaan :( ,noh olisi pitänyt ajaa omaan parkkiruutuun 50m päähän,mutta kyllä potuttaaaa....

Sumu sanoi:
Miten ihmeessä sait noin kovat sakot? Tuon pitäisi olla rikesakkojuttu ellei asiaan liity jotain muuta mukavaa ja ihmeellistä.

Tuli typo, tarkistin lapusta ja ylitystä olikin 25km/h...

:nolo: 2 kertaa kortti hyllyllä :nolo:
( unohtu se 80 lätkä aina takapenkille)
kerran oon saanu ylinopeussakot , ja kaikki muut kerrat jolloin minut on pysäytetty olen päässy ku koira veräjästä ;) " tämän kerran pääset varotuksella
mut ens kerralla tulee sakot" tolleen ne poliisit mulle aina on sanonu.
parkkisakot oon saanu ehkä 2 kertaa

Zone-sarja -42%
Perkele!

Tänään 40 alueella 70km/h ja kissalan pojathan körötteli tutka päällä vastaan :curs: Onneks ei ottanu korttia pois. Ei oo kauaa vielä ollukkaa. Oma vikahan se oli, nyt pitää vähän keventää kaasujalkaa..

EDIT: niin sakkoa tuli se minimi eli 115e. 18 päiväsakkoa :jahas:

Siis jumalauta kaahailijat on hölmöjä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kohtis sanoi:
Siis jumalauta kaahailijat on hölmöjä.
Riippuu ainakin mulla ihan energiapatoumista toi ajotapa.
Puntin tai TKD treenien ym. jälkeen ei todellakaan huvita kaahia, mutta pitempi tauko kun on, niin on se pedaali välis turhan lähellä auton lattiamattoa... :rolleyes:
Onneksi treenaan paljon ja usein :D

Äsken Hervannan ja Sääksjärven välisellä tieosuudella 60:n alueella ajoin 82 km/h, oli tutka sit niin gay-paikassa että huh huh. Käännyin motarilta Hervantaan ja kiihdytin... kunnes *Naps*... 1 kappaletta sinivuokkoja jemmassa tutkan kanssa. Kyllä harmitti, koska olin just ajanut 180 kilometriä rajoitusten mukaan ja allekin. Valvois nopeutta jossain vähän "järkevämmässä" paikassa. 115 euroa napsahti tulojen pienuuden vuoksi, mutta silti harmittaa ihan kympillä.

Liikenteessä en ole ikinä saanut sakkoja,voi hieman sillä tavalla vituttaa kun sen ensimmäisen kerran napsahtaa...

Tosin kahakoinnista on tullut 600e.

Mulla oli vajaa kuukausi sitten niin huono päivä ettei joka päivä tule. Ensiksi olin kaverin kanssa kahvilla (noin 10 min) sain parkkisakon sinä aikana 35 € ja sitten lähdin kauheen vitutuksen saattelemana hakemaan muijaa turusta ja sain matkalla ylinopeussakon kun ajoin satasen alueella 138 km/h ja 120 € tuli siitä ja kun tulin takaspäin niin oli niin pirun lähellä etten saanut toista sakkoa. Täytyy sanoo ettei ole hiukaan aikaan harmittanut maksaa laskuja niin paljon kuin niitä. :curs:

Tampereella Satamakadun ja Hämeenpuiston kulmassa on ollut tosi huono tuuri. Lukion tokalla olin myöhässä kokeesta ja ajoin polkupyörällä punaisia päin. Jostain puun takaa tuli piiska ja antoi tulottomalle 50 mk pikavoiton. Ja katu oli muuten täysin autio niin kauas kuin silmä kantoi. Jos olisin ajanut suojatien yli punaisia päin olisin kuulemma päässyt huomautuksella, mutta kun olin ajoradan puolella olin suuri kriminaali.

Heti perään kuusi vuotta myöhemmin ajoin yövuorosta klo kolme yöllä samaan risteykseen, ja vannon vieläkin että keltaiset vilkkuivat. Mutta taas (saman?) puun takaa löytyi piiska joka antoi tällä kertaa muistaakseni vähän päälle sata mk lapun. Eikä yhtä ainoatakaan vitun autoa kilometrin päässä mihinkään suuntaan.

Tässä oli minun rikollisen urani. Pysäköintivirhemaksuja on sitten tullut muutama.

Vuos sitten tuli ekat sakot punaisia päin ajamisesta. Juttelin vaimon kanssa jostain muka tärkeästä ja tuli huomaamatta ajettua vanhoista vihreistä jossain Hartwall Areenan takana. Eka kerta kun ajoin punaisia päin ja tietenkin takana oli siviilikyttäauto. Oli ihan opettavaista, eipä tuu toista kertaa tehtyä :thumbs:.

Elämäni ekat sakot napsahti toissapäivänä punaisia päin ajamisesta polkupyörällä. :jahas: Sinällään kyllä ihme, että vasta nyt, kun ei noita valoja tuu pyöräillessä kovin paljoa noudatettua. :nolo: Nyt pitäis saada hommattua pyörään lamppu, kun muuten tulee kohta kumminkin toiset, kunhan ne alkaa pitää taas jotain tehovalvontaviikkoja noiden valojen suhteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom