Joskus sain 500 markkaa sakkoo pienestä ylinopeudesta 40 kilsan alueella. Oli menossa just joku tärkee bisnes puhelu ja ajoin rysään. "hei nyt noi poliisit haluu että mä mä nousen tonne maijaan, mä soittelen takas sit kun hommat täällä selviää..." :evil:
Pysäköinnistä tuli monta kertaa, kiitos silloisen tyttöystäväni. Se tais saada 5 kertaa vuoden aikana, no niitä en tietenkään maksanut...
Joo sit sain nuhteita kun ajoin veneellä liian kovaa :D En ois uskonut että "kylpyammeeseen" pultattu 20 hepan kone saa poliisitkin niin kiinnostuneiksi ja nyt oltiin joella keskellä ei mitään. Joku tyyppi oli hukkunut sinne ja ne naaras sitä ja meitsi ajo melkein ne kumoon kun tulin mutkan takaa niin kovaa ku lähti. Tais puhalluttaa vielä. Mutta ei tollasiin paikkoihin poliisit saa tulla! Sitä eka ajaa kymmeniä kilometrejä kärrypolkua että pääsee pois sivistyksestä ja sit kun pääsee riehumaan verkkopaita ja paskaset verkkarit päällä, niin eikös ainoot ihmiset lähellä satu olemaan just poliiseja :curs: