Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by fitnesspimu
Itselläni sakkoja pyöreät 0 . Mut ystäväni ajoi 80km alueella 168km/h:ssa tutkaan! Hän sai mukavat sakot ja ajokiellon :lol1: Ihan oikein hänelle! Tyhmää pöljyilyä ystävättäreltäni. Onneksi en ollut kyydissä!
Originally posted by PieniPenkkaaja
2 sakot oon saanut ja kortinkin ovat innostuneet välistä viemään :mad2: Reilut 100/ taajamassa, ja vähän yli 70 taajamassa. Prkl voisivat keskittyä OIKEISIIN rikollisiin eikä kytätä puskassa hiustenkuivaajan kanssa!
Originally posted by Fatso
Olihan tuo huumoria olihan??? Jos tommosen 100:sta taajamassa ajavan sais omalla asuinalueella kiinni niin nenä vääntys ja lätty lätisis, välllä tuntuu että 50% autoilijoista ei tajua edes perus väistämis sääntöjä risteyksissä.
Ja jos jossain pitää ajaa kovaa niin ettii siihen vähän rauhallisemman paikan kuitenkin...
Olen minäkin aikoinaan 2 ylinopeus sakot saanut, mutta en valita, kyllä ne nopeutta hidasti. "don't do the crime if you can't do the time"
Originally posted by Paukkurauta
Ei ne paskalakit mitään muuta osaa kun tutkan kanssa pelleillä. Esim. mun kaverilta pöllittiin auto eikä niillä ollut kuulemma aikaa selvittää sitä, kun piti kyykkiä puskassa. Kaveri sit ajoi niitä varkaita takaa toisella autolla mutta ne onnistui paeta. Pitäis koko poliisilaitos lopettaa kun ei niistä oo kellekkään mitään hyötyä.