Sakkoja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EKKS
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ei sakkoja. :) Pahin virhe 150 km/h 70 km/h alueella Euroopassa, onneks poliisisedät ei nähny. Autona Mercedes SL 500. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by fitnesspimu
Itselläni sakkoja pyöreät 0 :). Mut ystäväni ajoi 80km alueella 168km/h:ssa tutkaan! Hän sai mukavat sakot ja ajokiellon :lol1: Ihan oikein hänelle! Tyhmää pöljyilyä ystävättäreltäni. Onneksi en ollut kyydissä!

Tuohan kuulostaa jo melkein tutulta.. Kaveri vain sattui ajamaan 217km/h 80 rajoituksella. Ajokieltoahan siitä tietysti tuli.

2 sakot oon saanut ja kortinkin ovat innostuneet välistä viemään :mad2: Reilut 100/ taajamassa, ja vähän yli 70 taajamassa. Prkl voisivat keskittyä OIKEISIIN rikollisiin eikä kytätä puskassa hiustenkuivaajan kanssa!

Originally posted by PieniPenkkaaja
2 sakot oon saanut ja kortinkin ovat innostuneet välistä viemään :mad2: Reilut 100/ taajamassa, ja vähän yli 70 taajamassa. Prkl voisivat keskittyä OIKEISIIN rikollisiin eikä kytätä puskassa hiustenkuivaajan kanssa!

Olihan tuo huumoria olihan??? Jos tommosen 100:sta taajamassa ajavan sais omalla asuinalueella kiinni niin nenä vääntys ja lätty lätisis, välllä tuntuu että 50% autoilijoista ei tajua edes perus väistämis sääntöjä risteyksissä.
Ja jos jossain pitää ajaa kovaa niin ettii siihen vähän rauhallisemman paikan kuitenkin...

Olen minäkin aikoinaan 2 ylinopeus sakot saanut, mutta en valita, kyllä ne nopeutta hidasti. "don't do the crime if you can't do the time"

Ei ne paskalakit mitään muuta osaa kun tutkan kanssa pelleillä. Esim. mun kaverilta pöllittiin auto eikä niillä ollut kuulemma aikaa selvittää sitä, kun piti kyykkiä puskassa. Kaveri sit ajoi niitä varkaita takaa toisella autolla mutta ne onnistui paeta. Pitäis koko poliisilaitos lopettaa kun ei niistä oo kellekkään mitään hyötyä.

pahin ylitys oli pakettiautolla 80km/h alueella talvella 124km/h.

Kortti kuukaudeksi hyllylle. sakkoja en muista, mut olin opiskelija, niin se ei rahassa ollut suuri summa.

9 sakot kolmen vuoden aikana ja kaikki moottoripyörällä,eli periaatteessa 1.5 vuoden aikana ja siitä kun miinustaa ne ajat jolloin kortti on ollut hyllyllä niin vähän yli vuodessa...:p

Originally posted by Fatso
Olihan tuo huumoria olihan??? Jos tommosen 100:sta taajamassa ajavan sais omalla asuinalueella kiinni niin nenä vääntys ja lätty lätisis, välllä tuntuu että 50% autoilijoista ei tajua edes perus väistämis sääntöjä risteyksissä.
Ja jos jossain pitää ajaa kovaa niin ettii siihen vähän rauhallisemman paikan kuitenkin...

Olen minäkin aikoinaan 2 ylinopeus sakot saanut, mutta en valita, kyllä ne nopeutta hidasti. "don't do the crime if you can't do the time"

Valaistaanpa asiaa että ko. alueella ei ole asutusta. Ei jalankulkijoita ja erittäin vähän muutenkin autoja.

Prätkällä "paras" on 50 alueella 127km/h ja siitä meni korttihyllylle pitkäksi aikaa , 40 päiväsakkoa ja käräjille vielä.
Autolla 40 alueella 70km/h ja siitä meni pariksi viikoksi kortti hyllylle ja about 15 päiväsakkoa muistaakseni.
Siinä mielessä auton virittäminen on turvallista kun nostaa ahtoja niin ei uskalla rääkätä vanhaa kärryä niin usein. :rolleyes:

Ei ole tullut edes parkkisakkoja.Moottoritiellä ajoin 170 km/h tutkan ohi,mutta tutkasivat vastaantulevaa liikennettä,eivätkä saaneet tutkattua minua.Joskus tulee lievää ylinopeutta ajettua,mutta nopeusrajoitukset ovat ohjeellisia :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei ole onneksi sakkoja tullut, vaikka kaasujalka on yleensä vähän liiankin herkässä, on ollut hyvää tuuria.
Mut toisaalta jos ne kunnon sakot joskus saisi niin voisi alkaa vähän tarkemmin seuraamaan niitä nopeusrajoituksia.. tai sitten ei.. aika harvalla ne sakot varmaan siihen yhteen kertaan jää, ainakin kun muiden juttuja täältä lukee..

sakoista..

Parit on tullu,vuosina 1997 ja 2001.
Jälkimmäiset olivatkin sellaiset ettei tee mieli vähään aikaan ottaa uusia(1650mk).

Toisaalta hyvä etteivät kissalan pojat ottaneet korttia pois kun arvioivat mun nopeudeksi 50km/h alueella lähemmäs 100km/h.
Onneksi olin töissä ja kello oli noin 5 aamulla.

Joskus on hyödyllistä ajaa vartiointiliikkeen autolla.:)

Viime kesänä motarilla, jossa oli satasen rajoitus niin päästelin 'ohitustilanteessa' 165 ja kortti lähti 2kk:ksi ja törkee liikenteenvaarantaminen ja 600 € sakkoja...

Nyt taas on yksi juttu vireillä, kun olin mukamas ajanut siviilissä olevan liikennepoliisin ohi. Soitti 3 päivää tapahtuman jälkeen ja kirjoitti 320 € sakot pelkän rek. nron perusteella. Minähän kiistin! En ole itse ajanut. Saa nähdä miten käy...

Originally posted by Paukkurauta
Ei ne paskalakit mitään muuta osaa kun tutkan kanssa pelleillä. Esim. mun kaverilta pöllittiin auto eikä niillä ollut kuulemma aikaa selvittää sitä, kun piti kyykkiä puskassa. Kaveri sit ajoi niitä varkaita takaa toisella autolla mutta ne onnistui paeta. Pitäis koko poliisilaitos lopettaa kun ei niistä oo kellekkään mitään hyötyä.

Hohhoijaa... No, kaikilla on mielipiteensä

Pari kertaa on pysäytetty, kun oon mopolla päästelly. Kauheeta pärsäystä ja uhkailua, mutta ei mitään tekoja! :mad: Toisella kertaa oli viritetty mopo ja olin alaikänen ja toisella kertaa ajettiin kaverin kans 2 päällä, mutta kamu ajo karkuun. Tosin ne tunnisti mun takin myöhemmin samana päivänä ja uhkailuja tuli enemmän kun ois ikinä uskonu... Mutta ei niillä mitään todisteita ollu, joten kiistin kaiken.

Autokorttia ei vielä oo, mutta ootan jo ihan kauhuissani, että mitä sitten tapahtuu, kun sen saan!

Just olin viime lauantain liikennekoulussa aamukahdeksasta iltaviiteen.

Syy: 65MPH alueella nopeus vajaat 90, raporttiin tuli 80. Pimea tie, CHPn auto tuli taakse ilman ajovaloja ja laittoi sitten diskot paalle. Sakkoa ensikertalaiselle $77, liikennekouluun rekisterointi $24, liikennekoulu $28 ja yks paiva elamasta hukkaan.

No tulihan taakin koettua. Suomessa aiemmin yks sakko, 60 alueella nopeus 80.

Yhdet sakot olen saanut ylinopeudesta. Talvinopeus rajoituksella 127km/h---->sakkoja 1800mk, kortti pois viikoksi. Muutama huomautus on tullut ylinpeudesta ja holtittomasta ajosta
:p (Tein käsijarrukäännoksen kadun vastakkaiselle puolelle parkkiin).
Vähän ihmetyttää suomen oikeuskäytäntö: Kun puolituttu ajoi 0.9 promillen humalassa auton katolleen----> neljä joutui sairaalaan. Käräjillä kaveri sai samanverran päiväsakkoja kuin minä :mad2: , no onneksi ajokieltoa tuli sentään 3kk

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom