Eli se on vähä myöskin paskaa tuuria?
No, onhan se tietysti tavallaan niinkin . Vaan paska tuuri ei käy jos ajaa rajoitusten mukaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli se on vähä myöskin paskaa tuuria?
Onko ne toiseksi vaaleimmat tummennukset katulailliset?Ei ylinopeudesta, vaan etusivulaseista. Ennen oon saanu ajella rauhassa, on toiseks vaaleimmat tummennukset mitä saa. Meni vielä vähän riitelyks, mieli ois tehny huutaa kurkku suorana sille idiootille. 99% noiden kans tulee toimeen, mut nyt oli kyseessä ihan uskomaton kyrp*. Varmaan oli edellisenä päivänä saanu virkamerkin. Mutta ei tästä nyt enää enempää, ei jaksa täällä rueta selittää koko stooria. ;) Joka tapauksessa velka valtiolle taas kasvoi. :(
Ei ylinopeudesta, vaan etusivulaseista. Ennen oon saanu ajella rauhassa, on toiseks vaaleimmat tummennukset mitä saa. Meni vielä vähän riitelyks, mieli ois tehny huutaa kurkku suorana sille idiootille. 99% noiden kans tulee toimeen, mut nyt oli kyseessä ihan uskomaton kyrp*. Varmaan oli edellisenä päivänä saanu virkamerkin. Mutta ei tästä nyt enää enempää, ei jaksa täällä rueta selittää koko stooria. ;) Joka tapauksessa velka valtiolle taas kasvoi. :(
Niin tätähän minä ajoin takaa. Ei se oli poliisin vika jos pitää leikkiä ja ajaa laittomalla autolla. Poliisin virkavelvollisuuksiin kuuluu tuollaiseen puuttuminen. En minä ainakaan poliisina tekisi virkavirhettä sen takia, että joku amis saa ajaa autolla jossa on tummennetut ikkunat. Tiedä sitten onko tuollaisessa mahdollisuutta antaa huomautusta/kirjata rekisteriotteeseen korjauskehoitus tms. mutta alkuperäisen viestistä välittyy sellaista agrea, että luulempa ettei ole osannut käyttäytyä ja tästä hyvästä ei ole selvinnyt halvemmilla toimenpiteillä.Suomessahan ei etusivuissa saa olla edes kirkastakaan kalvoa, eli pilkkua nussien ei ole.
Niin tätähän minä ajoin takaa. Ei se oli poliisin vika jos pitää leikkiä ja ajaa laittomalla autolla. Poliisin virkavelvollisuuksiin kuuluu tuollaiseen puuttuminen. En minä ainakaan poliisina tekisi virkavirhettä sen takia, että joku amis saa ajaa autolla jossa on tummennetut ikkunat. Tiedä sitten onko tuollaisessa mahdollisuutta antaa huomautusta/kirjata rekisteriotteeseen korjauskehoitus tms. mutta alkuperäisen viestistä välittyy sellaista agrea, että luulempa ettei ole osannut käyttäytyä ja tästä hyvästä ei ole selvinnyt halvemmilla toimenpiteillä.
Jossei niistä ikinä sakotettais niin mikä sua estäis pitämästä niitä laseja autossas?Ehkä sun tyyppiselle on ihan turha edes yrittää selittää tätä "laittomuutta", joten annan olla. Mä en kyseistä jeppeä provosoinut, se suorastaan hyökkäsi mun auton luo. Ja se saa sit mun pinnan palamaan. Tää oli vasta eka kusip**, aina noiden kanssa on yleensä pystynyt puhumaan. Tämä oli erilainen. Onko sinusta oikeasti se poliisille virkavirhe, jos se ei joka ikistä autoa(missä on tummennetut lasit) pysäytä. Heh, elät jossain pilvilinnoissa. Minusta maailmassa on sata kertaa tärkeämpiäkin juttuja poliiseille valvottavaks, ottasivat kiinni rattijuoppoja ja narkkeja. Mutta ei, tämä halusi sakottaa mua ku mulla sattuu olemaan autossa haaleat kalvot auringon häikäisyä estämässä. Ja yleensä AINA noista varoitetaan, mutta nyt tuli suoraan sakot.
Eikös se kuitenkin ole niin, että lasit voivat olla tummenetut (sävytetyt) mutta kalvolla ei saa tummentaa, joten joka ikistä autoa jossa on tummat lasit ei tarvitsekaan ratsata.Onko sinusta oikeasti se poliisille virkavirhe, jos se ei joka ikistä autoa(missä on tummennetut lasit) pysäytä.
:itku::itku::itku:Mutta ei, tämä halusi sakottaa mua ku mulla sattuu olemaan autossa haaleat kalvot auringon häikäisyä estämässä. Ja yleensä AINA noista varoitetaan, mutta nyt tuli suoraan sakot.
Pistä pehmeellä kalvolla etusivulasit ja tuulilasi nii et jää kiinni :D Hyvin tehtynä on vaikea huomata eroa...Paljon tuli sakkoja sivulasien kalvoista? Ainakin useimmilla mun tutuilla on poliisit vaan pistäny repimään pois, eli rekkariotteeseen teksti että kalvot poistettava seuraavaan kertaan mennessä. Jokatapauksessa meikäläisen uuteen bilikkaan on tulossa joka lasiin kalvot (ei tietenkään tuulilasiin), revitään sitten pois tai maksetaan sakkoja jos niikseen tulee.
Paljon tuli sakkoja sivulasien kalvoista? Ainakin useimmilla mun tutuilla on poliisit vaan pistäny repimään pois, eli rekkariotteeseen teksti että kalvot poistettava seuraavaan kertaan mennessä. Jokatapauksessa meikäläisen uuteen bilikkaan on tulossa joka lasiin kalvot (ei tietenkään tuulilasiin), revitään sitten pois tai maksetaan sakkoja jos niikseen tulee.
No jos jonkun teinikorollan sävyttömiä laseja koitat tummentaa niin niistä kyllä paistaa kilometrin päähän että ne on tummennetut. Lisäksi jos tummennus on huonoa jälkeä sen näkee kohtuu selvästi kanssa. Useampi kaveri on lasintummentaja ja heidän tummentamat ovat pysyneet kyllä hyvin autoissa, tuulilasit+etusivulasit. Parikertaa on kytät käyny kokeilemassa tuota sivulasin reunaa mutta eipä oo erottaneet onko siinä kalvoa kun niinhyvin on mattoveitsellä leikattu. Kannattaa hivenen tummemmaksi laittaa takalasit niin se peittää vähän etulasien tummuutta. Kannattaa myös käyttää laatukalvoa eikä mitään bilteman paskakalvoa.Ku nuo on niin vaaleat, et muutamalla tutulla on tummemmat sävylasit. Suomen lain mukaan ei saisi olla edes kirkasta kalvoa ja se nyppii. Sille ei ole mitään järkevää perustetta. Sen ymmärrän, ettei niissä jätesäkkitummennuksia saa eikä pidä olla, mutta näköjään ainakin yhden mielestä nuo minunkin auton lasit oli liian tummat.