Sakkoja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EKKS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
35€. Tällä autolla eka "huomautus" ja se tuli heti maksullisena, siksi kitisen. Sakko pitääkin antaa, jos autossa varoituksen jälkeen on kalvot paikallaan. Mutta en jaksanut sen enempää rueta kinaamaan, sen verran hankala se tapaus oli. Ja jgfeu:lle vois työntää korollan sinne minne aurinko ei paista.
mw2, mulla onkin haaleella kaikki, mutta tämä superkyttä hyökkäs silti silmille. Ei ennen ole ollut vastaavilla ongelmia, ei edes katsastuksissa.

Mitä sä oikein itket? Poliisi oli kusipää ku anto sakon? Huh huh.. Pitäskö rattijuoppoudesta ja ylinopeudestaki antaa huomautus..katotaan sit ens kerralla sakotetaanko? Tai sit hei huomautus rekisteriotteeseen et katsastukseen pitää tulla selvinpäin.. eikö? :jahas:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No jos jonkun teinikorollan sävyttömiä laseja koitat tummentaa niin niistä kyllä paistaa kilometrin päähän että ne on tummennetut. Lisäksi jos tummennus on huonoa jälkeä sen näkee kohtuu selvästi kanssa. Useampi kaveri on lasintummentaja ja heidän tummentamat ovat pysyneet kyllä hyvin autoissa, tuulilasit+etusivulasit. Parikertaa on kytät käyny kokeilemassa tuota sivulasin reunaa mutta eipä oo erottaneet onko siinä kalvoa kun niinhyvin on mattoveitsellä leikattu. Kannattaa hivenen tummemmaksi laittaa takalasit niin se peittää vähän etulasien tummuutta. Kannattaa myös käyttää laatukalvoa eikä mitään bilteman paskakalvoa.

Siis kuka helve*** edes puhuu mistään teinikorollasta?!?! Mulla on 50k€ auto alla ja suomen tunnetuin tummenusten tekijä on tummentanut ikkunat kyseisestä vehkeestä, niinkuin on jo 5 aiemmasta autostakin. Lopettakaa nyt tuo "arvailu". Pelles taitaa olla fiksukin kaveri ku vertaa ikkunatummennuksia ja rattijuoppoutta. Ei taida olla muutama kaveri kovinkaan terve tässä topikissa, sori nyt vaan. Hakekaa ne aivot pois sieltä narikasta. Lopetetaan nyt tämä tummennusasia ja keskitytään niihin SAKKOIHIN.

Zone-sarja -42%
Vielä on nyt pakko kysyä että minkä vitun takia niitä ikkunoita pitää ylipäätään tummentaa? Itse olen ainakin oman autoilu-urani (n. 13 vuotta) selvinnyt aivan hyvin ilman tuollaisia virityksiä.

"Yksi perinteinen syy ikkunoiden tummentamiselle on siis auton ulkonäön parantaminen, mutta ikkunoiden tummentamisesta on monia muitakin hyötyjä. Tärkeimpinä lämmöneristys ja uv-säteilyn suodatus"

http://www.koeajo.tv/index.php?344

Vielä on nyt pakko kysyä että minkä vitun takia niitä ikkunoita pitää ylipäätään tummentaa? Itse olen ainakin oman autoilu-urani (n. 13 vuotta) selvinnyt aivan hyvin ilman tuollaisia virityksiä.
Niin varmasti selviääkin. Jotkut vaan haluaa parantaa autonsa ulkonäköä. Harrastus siinä missä muutkin harrastukset.

^ Juuri näin, ulkonäkö ja aurinko ei noiden jälkeen häikäise ajaessa. Ja auto ei myöskään lämpene samalla tavalla auringossa seistessään ku on kalvot. Sitten varkaalla on paljon hankalampi mennä ikkunasta sisään, lasit ei naarmuunnu jne jne. Itse en enää autolla aja, mis ei ois kalvoja. Ja noita ku löytyy jokaiseen makuun, eri sävyisiä ja eri tummuisia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Musta on mukavaa kun ei silmiä häikäise, käyttäähän ihmiset verhojakin...toki varmaan ilman niitäkin selviää. Ai niin, se sakko: pakettiautolla yli sataa motarilla --> 6 päiväsakkoa.

Tuli jo joku vittuilikirje ake:lta/Poliisilt että 2 sakkoo ja voit joutua ajokieltoo.
Eikös se mene niin et 3 sakkoo ja sitte kortti pois ? Pitkäaikasel kortil siis.

en tiiä kuuluuko tää tänne mut sakkoihin tää ainaski liityy...:D eli miten kovat sakot siitä tulee jos on autokortti mut ei moottoripyöräkorttii ja jää crossipyörällä kiinni liikenteessä?

Mulla kun istuu penskat takapenkillä, niin on mukavampi kun takalasit on tummat --> ei tarvii niitä helvetin imukuppikiinnitteisiä mikkihiirennaamoja sivulaseihin. Ja auto pysyy viileämpänä seistessään auringossa. Mutta ne tummennukset on tehtaalta eikä mitään jälkiasennuskalvoja.

2 vuoden sisällä tai 3 kahden vuoden niin voi/lähtee zetti kuivaa.
Mä en kyllä tajua tätä. Eikös se pidä tulla kuitenkin 2 sakkoa vuoden sisällä, jos 3 tulee kahdessa vuodessa?

Onhan noista tummennuksista selkeä hyöty. Farkku ainakin muuttuu saunaksi auringonpaisteessa.

en tiiä kuuluuko tää tänne mut sakkoihin tää ainaski liityy...:D eli miten kovat sakot siitä tulee jos on autokortti mut ei moottoripyöräkorttii ja jää crossipyörällä kiinni liikenteessä?
No crossit ei ole rekisterissä eli toisaalta ei ole ajokorttiluokkaa johon crossi kuuluis, mutta kai se silti A on. Sitäpaitsi älä perkele mene crossilla tielle ajelemaan. Vaikuttaa meinaan heti ihmisten asenteisiin ko. vehkeitä kohtaan ja on taas entistä vaikeempi saada lupia radoille.

Mä en kyllä tajua tätä. Eikös se pidä tulla kuitenkin 2 sakkoa vuoden sisällä, jos 3 tulee kahdessa vuodessa?

Onhan noista tummennuksista selkeä hyöty. Farkku ainakin muuttuu saunaksi auringonpaisteessa.

Otin selvää ja se meni näin :

4 sakkoo 2 vuoden aikaan, tai 3 vuodes.
Eli voit ottaa 2 ja 2. tai vuoden aikaan 3. Sit lähtee.

viritetyllä ja rekisteröimättömällä sain 300€ sakot:curs: poliisit sano että siähän oot se kovin tekijä mopopiireis täälläpäin:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom