Sakkoja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EKKS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko poliiseilla jotkut taulukot, joissa on rajat siihen, että tuleeko pelkkä sakko vai lähteekö korttikin? Vai onko se tulkinnanvaraista tapauskohtaisesti?

Rupesi vain mietityttämään, kun pari postia aiemmin joku menetti korttinsa ajettuaan 143km/h satasen alueella. Itse joskus ajoin 138km/h satasen alueella eikä lähtenyt kortti.. jäikö se sitten niin pienestä kiinni ettei lähtenyt kortti :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Perinteisesti on sanottu että 30 yli niin alkaa olla kortti vähän vaarassa, 40 yli niin lähtee varmasti, lähinnä 80+ rajoituksista puhuttaessa.

Poliisin päätettävissähän se on ihan tapauskohtaisesti, mm. mopolla kärsän nosto vie jo kortin helposti nykyään.

hyrre, 40km/h ois ollu mulla rajana. Eli 139km/h ku oisin ajanu, kortti ois yhä taskussa. :curs:
50km/h ylitystä on sit törkeen raja. Tietenkin nuo on vähän erilaisia eri rajoituksilla.

olen kanssa ajanut 119km/h 80km/h alueella ja kortti pysy taskussa. Sillon mulle kanssa sanoivat, että 120km/h jos olis ollu, niin kortti olis lähteny..

Sain viime syksynä sakot 36e. Ajoin kaverin pyörällä ja poliisit sitten pysäyttivät ja alkoivat räyhäämään kilvenkulmasta. Ottivat sitten kilvet irti. Alkoi vituttamaan niin urakalla se niiden touhu että aloin fiksuna poikana aukomaan päätä takaisin. Olisin selvinnyt koko tilanteesta sakoitta, mutta kun pinnat poltin niin kirjoittivat sitten 36e sakot + uudelleen katsastus 70e. Kyllä sen 36e mielelläni maksoin kun sain vähä sanottua takaisin. Tyhmäähän se oli mutta ei kaduta.

Noihin sitten vielä päälle omalla pyörällä pari tieliikenteen vaarantamista yhteensä sen 140e. Kummaltakin kerralta tuli muistaakseni 72e.

Eilen välähti salama kameratolpassa 80km/h alueella, ajoin noin 100 km/h.
Satuipa olemaan vielä kännykkä korvalla, prkl, onkohan odotettavissa lisäsakkoa ja voikohan tosta kännykästä jotenki selvitä selittämällä? Montakohan päiväsakkoa odotettavissa noin?

Meneeköhän minkävuoden verotuksen mukaan(2006/2007)?

Autona toimi muijakaverin mutsin työsuhdeauto? Mitenköhän homma etenee?

Eilen välähti salama kameratolpassa 80km/h alueella, ajoin noin 100 km/h.
Satuipa olemaan vielä kännykkä korvalla, prkl, onkohan odotettavissa lisäsakkoa ja voikohan tosta kännykästä jotenki selvitä selittämällä? Montakohan päiväsakkoa odotettavissa noin?

Meneeköhän minkävuoden verotuksen mukaan(2006/2007)?

Autona toimi muijakaverin mutsin työsuhdeauto? Mitenköhän homma etenee?

Eipä oo kovia sanktioita tulossa jos ylinopeutta oli 20 km/h tai vähemmän. Silloin selviät rikesakolla (max 115 €) ja jos kännykkä laitetaan mukaan pottiin, ei sillä ole vaikutusta, koska siitäkin on seurauksena vain rikesakko ja tapauksissa jossa on useampi rikesakko tuloillaan, huomioidaan vain se suurempi rike, eli tässä tapauksessa ylinopeus.

Jos ylinopeutta oli 21 km/h, niin sitte katellaan tulotietoja (2006). Tässäkään tapauksessa ei kännykästä tule ekstraa.

Eipä oo kovia sanktioita tulossa jos ylinopeutta oli 20 km/h tai vähemmän. Silloin selviät rikesakolla (max 115 €) ja jos kännykkä laitetaan mukaan pottiin, ei sillä ole vaikutusta, koska siitäkin on seurauksena vain rikesakko ja tapauksissa jossa on useampi rikesakko tuloillaan, huomioidaan vain se suurempi rike, eli tässä tapauksessa ylinopeus.

Jos ylinopeutta oli 21 km/h, niin sitte katellaan tulotietoja (2006). Tässäkään tapauksessa ei kännykästä tule ekstraa.

Ok, taks. Hyvä kuulla ettei kännykästä saa extraa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ei voi olla totta, tuo on jo paskaa tuuria :wtf:

mites tällä kertaa?

Ei tuo kyllä oo paskaa tuuria, vaan omaa tyhmyyttä. Niistä sakoista voisi yrittää ottaa opikseen.

Joudun olemaan samaa mieltä että ei ole paskaa tuuria vaan nimenomaan omaa tyhmyyttä.

Miettikääs miten suuri todennäköisyys Suomessa on yleensä edes saada sakot? Niin, ei kovin suuri. No mitä se kertoo henkilön ajotavoista joka kuitenkin saa sakkoja, menettää korttinsa ja heti välittömästi kortin saatuaan saa taas sakot? Se kertoo sitä että kyseinen henkilö kaahaa takuuvarmasti ja aivan vitusti, muuten tuo ei voi olla mahdollista.

Samaa mieltä sumun kanssa, on omaa tyhmyyttä jos ei osaa aavistaa tutkan olemassaoloa. Tunnuksettomankin autonkin voi aistia jo hyvän matkan päästä. Samat tyypit ottavat sakkoja koko ajan eikä se oikein selity muulla kuin kyvyttömyydellä lukea vastaantulevaa liikennettä.

Eikö se ole vähän myöhäistä jo sitten kun "lukee vastaantulevaa liikennettä" ja huomaa poliisit?:O Itse ainakin "aistin" vasta sitten kun oli ukko heiluttamassa tikkaria tien poskessa

Joudun olemaan samaa mieltä että ei ole paskaa tuuria vaan nimenomaan omaa tyhmyyttä.

Miettikääs miten suuri todennäköisyys Suomessa on yleensä edes saada sakot? Niin, ei kovin suuri. No mitä se kertoo henkilön ajotavoista joka kuitenkin saa sakkoja, menettää korttinsa ja heti välittömästi kortin saatuaan saa taas sakot? Se kertoo sitä että kyseinen henkilö kaahaa takuuvarmasti ja aivan vitusti, muuten tuo ei voi olla mahdollista.

Eli se on vähä myöskin paskaa tuuria? :rolleyes:

Eikö se ole vähän myöhäistä jo sitten kun "lukee vastaantulevaa liikennettä" ja huomaa poliisit?:O Itse ainakin "aistin" vasta sitten kun oli ukko heiluttamassa tikkaria tien poskessa

Ainakin noi ford tourneo ja volkkarin pakut, joissa on kamerasetti kontissa, on saaneet mut hiljentämään kehillä ja stadiin vievillä väylillä aina, kun joku vastaava makaa penkalla. Usein se kamera vilkkuu kyllä, mutta onneksi on itse saanut välteltyä... toistaiseksi.

Olenko nyt ihan hakoteillä, kun aistin selvää sarkasmia MHK:n viestissä, siinä missä muut jäi jankkaamaan että aavistanko tutkan ennakkoon vaiko en?

Ei ylinopeudesta, vaan etusivulaseista. Ennen oon saanu ajella rauhassa, on toiseks vaaleimmat tummennukset mitä saa. Meni vielä vähän riitelyks, mieli ois tehny huutaa kurkku suorana sille idiootille. 99% noiden kans tulee toimeen, mut nyt oli kyseessä ihan uskomaton kyrp*. Varmaan oli edellisenä päivänä saanu virkamerkin. Mutta ei tästä nyt enää enempää, ei jaksa täällä rueta selittää koko stooria. ;) Joka tapauksessa velka valtiolle taas kasvoi. :(

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom