Sakkoja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EKKS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Okei, meikäläisel oli sit väärää tietoo tosta sakkojutusta...

Eilen tais tulla otettuu vaihteeks sakko kehä ykkösellä ku kamera-auto välähti. Mun mielestä naurettavaa tollanen nollatoleranssisysteemi, 10km/h ylinopeus aurinkoisella kuivalla kelillä on mun mielestä vielä ihan hyväksyttävää. Täytyy nyt vaan odotella et mitä tulee ja toivoo et selvii rikesakolla, sattu olee viel duunista koeajo-auto käytössä ku oma on korjaamolla...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulle tais käydä ihan samalla tavalla. Vaihteeks sakkoja. :curs:

sulla käy tuuri noitten sakkojen kanssa :D

pitäskö meidän vaihtaa autoja päikseen niin.... öö.... olis ainakin vaikeampi saada sakkoja; ei oo ikkunatummennuksia ja muistaakseni noin 230 heppaa vähemmän ku sulla :D

Zone-sarja -42%
Niinpä, 4 vuotta ajelin ilman sakkoja ja nykyisella jo saatu kolmet ja nyt JOS vielä tulee yks...:hyper:
Kohta vaihdettava auto ihan oikeesti. :(

84km/h @ 50km/h

115€ teki maksettavaa. Kortin sentään antoivat pitää.

Eivätkä edes pysyneet skodalla mutkassa perässä! Meinasin kysyä että hatuttiko, mutten sit kehannu ois varmaan ko. sukkeluudella lähteny se korttiki.:D

84km/h @ 50km/h

115€ teki maksettavaa. Kortin sentään antoivat pitää.

Eivätkä edes pysyneet skodalla mutkassa perässä! Meinasin kysyä että hatuttiko, mutten sit kehannu ois varmaan ko. sukkeluudella lähteny se korttiki.:D

Oliks sul hätätila ku piti ajaa 68% ylinopeutta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mites tuon kamerakuvan saa itselleen?

Ajoin kameraan työpaikan vuokraamalla autolla, ja annoin vuokraamoon kysyttäessä tietoni. Nyt tuli kirje poliisilaitokselta että pitäisi mennä paikalle. Saanko sen kuvan vai miten homma menee? tiedon jo että rikesakolla mennään, mutta olin sanonut että haluan kuvan itselleni.

Sanonko siis laitoksella asiaa hoitavalle ihmiselle että haluan kuvan vai miten siinä toimitaan?

Mulle on jäänyt semmonen kuva tuttujen puheista, että sitä kuvaa ei sais itselle. Syytä sitten tuohon miksei, en tiedä.

Voi fan. Jos jollain olisi tästä tietoa niin olisisn kiitollinen. Ei vituttaisi tuo sakko niin paljoa jos sen kuvan saisi...

Mä en enää ikinä tuu suorilta käsin myöntämään kameran räppäämää kuvaa. Oon eläny siinä käsityksessä, että ne olis tarkkoja kuvia, mutta paskat. Sain kamera-autosta sakot ja siitä kuvasta ei olis kyllä pystyny sanomaan onko siinä kuvassa kissa vai koira. Oli vaan tavallaan pakko myöntää se ylinopeus, kun ei ollut oma auto millä ajelin ja ei viittinyt kaveria laittaa juoksentelemaan poliisilaitoksella..

Noi tolppien ottamat kuvat ei niin selviä oo, että niistä pystis naamasta sanomaan ketä ajaa. Mutta noi tienvarteen jätetyt video-autot ottaa tosi selvää kuvaa, ajoin joskus prätkällä visiiri auki sellaseen niin pystyis vaikka silmistä sanomaan siitä kuvasta ketä on kyseessä.

Edit. Joo ei sitä kuvaa saa mukaan, itsekkin silloin kysyin asemalla.

Kyllä sen kuvan pitäisi kaiken järjen mukaan saada itselle. Sehän on esitutkintamateriaalia ja kyllä epäilyllä on oikeus saada esitutkintamateriaali itselle.

Kyllä sen kuvan pitäisi kaiken järjen mukaan saada itselle. Sehän on esitutkintamateriaalia ja kyllä epäilyllä on oikeus saada esitutkintamateriaali itselle.
Järjestä en tiedä, mutta ei sitä mukaan kuitenkaan saa. Eräs tuttu kinas laitoksella kamerapöntöstä saadusta sakosta ja sai nähdä kuvan (kaivoi nenää juuri sillä hetkellä), muttei saanut sitä matkamuistoksi.

Samat kokemukset. Eli kuvan saa kyllä nähdä, mutta omaksi sitä ei saa, ei edes kopiota.

Käsittääkseni tässä vaiheessa ei vielä esitutkintaa ole käynnistetty, vaan se käynnistetään vasta jos kiistät sakon?

Tässä vaiheessahan se kuva on sitten pakko saada, koska muutenhan syytetty ei "tiedä" mistä häntä syytetään.

Säikähdyksellä näköjään selvitty kun ei vieläkään tullut mitään. Ohitin sopivasti pöntön kohdalla kuorkkia. Olin kyllä kokonaan toisella kaistalla kuorkin takana piilossa mutta silti näky räpsähdys. Huomasin pöntön vasta ohituksen jälkeen kun luulin että katuvalo paukahti.. Saikohan kuorkkikuski tuntuvat sakot? :D Nopeutta oli jotain 160 risteysalueella... (tais olla se markka liikaa) Onko tuo ylipäätään mahdollista että ottaa myös toiselta kaistalta?

Säikähdyksellä näköjään selvitty kun ei vieläkään tullut mitään. Ohitin sopivasti pöntön kohdalla kuorkkia. Olin kyllä kokonaan toisella kaistalla kuorkin takana piilossa mutta silti näky räpsähdys. Huomasin pöntön vasta ohituksen jälkeen kun luulin että katuvalo paukahti.. Saikohan kuorkkikuski tuntuvat sakot? :D Nopeutta oli jotain 160 risteysalueella... (tais olla se markka liikaa) Onko tuo ylipäätään mahdollista että ottaa myös toiselta kaistalta?
Eikös se kamera mittaa nopeuden niillä maassa olevilla anturoilla? Nehän on vaan oikeanpuoleisella kaistalla ja vain muutamaa metriä ennen kameraa.

Suositut

Back
Ylös Bottom