Sakkoja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EKKS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viime viikonloppuna minut pysäytettiin ensimmäisen kerran elämässäni ylinopeudesta :) Yli nopeutta (vain) ~24km/h 40km/h alueella.
Suullinen huomautus siitä vain tuli.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Viime viikonloppuna minut pysäytettiin ensimmäisen kerran elämässäni ylinopeudesta :) Yli nopeutta (vain) ~24km/h 40km/h alueella.
Suullinen huomautus siitä vain tuli.

Meikä ajoi 40 alueella 53km/h ja rapsahti sakot. Tutut emännät ajeli 70km/h alueella 100km/h niin poliisi sanoi hyihyi ja heippa. Tää on nii VÄÄRIN. Etenkin naisten kohdalla olen useasti kuullut, että sakot on jäänyt saamatta kun vähän hymyillyt. En tiedä sitten mistä johtuu, vaikka itse olen samaa yrittänyt:D

Zone-sarja -42%
Kyllähän se riippuu aina vähän pollarista ja tilanteesta, että millon sakot napsahtaa...

Ite ajelin maantiellä suoralla osuudella 80-alueella 25 km/h ylinopeutta ja sakot napsahti totta kai. Joskus on sitten taas tullu taajamassa ajettua yli 70 km/h posliineja vastaan, eikä mitään.

Ei ne poliisitkaan aina jaksa.

Tulipa itsekkin päästyä viikko sitten kameran kuviin. Omaa tyhmyyttähän tuo oli, en yhtään huomannut että rajoitus tippui 80 -> 60km/h ja kamerahan tuossa kohdassa tietysti oli. Nopeutta hiukan reilut 80km/h.

Kuinka nopeasti tuo voittokuponki saapuu postissa?

Vastataan itse tähän.

Aika tarkkaan 2 viikkoa meni ja nyt lappu sitten tuli. 60 alueella nopeus tasan 80km/h, rikesakko napsahti.

Yks mun naispuolinen kaveri (hyvännäkönen) ajo 120 @ 80. Taktiset itkut siinä sitte ku poliisi tulee ovelle, suullinen huomautus ja matka jatkuu. Tällanen perunan näkönen mies ku ajaa rähinäautolla samat ni tulee pamppua ja linnaa.

Tällä viikolla kirje poliisilta, alkuperäinen lähettäjä Baselin poliisi Sveitsistä. Nopeus 80 km/h alueella 81 km/h, sakkoa 12,35 Eur. Tiedän, että sveitsiläiset tarkkoja kelloja tekee, mutta että noin tarkkoja mittalaitteita... Eikös Suomessakin ollut jonkun aikaa 0-toleranssi länsiväylällä?

Tällä viikolla kirje poliisilta, alkuperäinen lähettäjä Baselin poliisi Sveitsistä. Nopeus 80 km/h alueella 81 km/h, sakkoa 12,35 Eur. Tiedän, että sveitsiläiset tarkkoja kelloja tekee, mutta että noin tarkkoja mittalaitteita... Eikös Suomessakin ollut jonkun aikaa 0-toleranssi länsiväylällä?

Tuo on kyllä naurettavaa.

Joku nolla toleranssi ylinopeuksissa. :david:

Jaaha onhan noita sakkoja muutamat tullu tässä ajeltua 4vuoden aikana mitä on kortti ollut. Ensimmäinen tuli 5kk sen jälkeen kun sain kortin: 40 alueella keskinopeudeks 1200 metrin matkalta 72km/h. Kortti lähti 2 viikkoo kuivumaan ja eikös sitä ollu inssin ajo edessä uudelleen..

No sitten sain ajettua inssin uusiks ja tasan vuos siitä tuli ajettua uudelleen vähä reilummalla ylityksellä: 80 alueella keskinopeudeks 1700 metrin matkalta 129km/h. Tässä kävi helvetinmoinen tuuri kun oli nimittäin mittarissa 170 muutamassa kohassa. Se ois ollu käräjät edessä jos tuosta oisin jääny kiinni. No kuitenkin 3kk ajokieltoo rapsahti tuosta typeryydestä ja inssi tottakai uusiks :D..

Nyt pitäis 2-vaihe vielä ajaa ja saisin heinäkuussa pitkäaikaisen kortin jos en aja sakkoja.

Nyt tuli lappu kotiin, 94@70. Myönsin tapahtuneen vastauslapussa ja laitoin "hauskan" kertomuksen tapahtuneista..katsotaan koska tulee kutsu asemalle käymään. Oletan että päiväsakoilla selvitään kun yli 60 alue.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
njoo, 136km/h satasen alueella tienas valtiol 120e.
Myöhemmin tasan sama kohta ja talvirajotuksilla 120km/h tutkaa, ei tullu ku 100e:dance:

Oon aina ajellu vähän reilusti, mutta nelisenvuotta meni ilman ainoatakaan ylinopeussakkoa. Sitten täräytin kolme sakkoa kuukauden sisällä ja kortti pois kuukaudeksi. :) 3 * n. 130e, kymmenen-viidentoista kilometrin ylityksiä..

Parhaassa sakossa minkä oon saanu, luki: "Kiertäessään kiertoliittymää, luistatti kuljettamansa auton perää sivuluisussa."

Kolme julkijuopottelusakkoa on tullut myös, kaikki täysikäisenä..

Ainakin vuosi sitten Sveitsissä ne vähensi nopeudesta (näin muistelisin) automaattisesti 5 km/h tolppakamerasta tai 6km/h jos kuvasivat liikkuvasta autosta.

Prätkällä muutamia sadan euron arvoisia lippuja tullu kerättyä. Ajokortin viimekesänä saaneena ja iloisena isin takavetoisella tottakai 152@100 ja siitähän tuli sitten 3kuukautta kortitta oloa.

Prätkällä on kyllä ihan mahdotonta ajaa aina rajoitusten mukaan, mutta poliisisediltä ei taida herua kovinkaan paljoa myötätuntoa. :D Taajamissa/isoilla teillä tulee ajettua ihan fiksusti, mutta silloin harvoin kun tulee joku kotilo ohitettua, niin yleensä ei malta olla kääntämättä kaasua kokonaan auki. :jahas: Onneksi toi oma pyörä kulkee 2. vaihteella vaan n. 140, joten jos malttaa olla vaihtamatta kolmoselle, niin ei välttämättä lähde kortti koko kesäksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom