No niin, vähän odottelinkin että mitä reunaehtoja sieltä tulee. Korjataan sitten sen verran, että sun mielestä siis voi kiristää keskosten ja sairaiden hengillä, mikäli n.200€ palkankorotuksia ei muuten itselle saa.TLP sanoi:Mä en vertais tätä millään tavalla terrorismiin. Aseet on erittäin kovat, mutta niin vaikeata on muilla tavoilla asiaa hoitaa. Lakola hoitamisesta on tehty lainsäädännöllisesti mahdotonta ja vaikutuksetonta, että ei ole vaihtoehtoja.
Sitä toi ei kuitenkaan muuta mihinkään, että edelleenkin sun mielestä omia etujaan saa ajaa häikäilemättömästi muiden hengestä & hyvinvoinnista & laeista välittämättä. Mielenkiintoinen erityisesti toi viimeinen tulkinta, että itse saa keksiä oikeudenmukaiset lait. Vaikka ei näyttänyt Gronbergergötgkillekään olevan Montesquieuin opit tuttuja...:lol2:
Tarkoitin, että melkoinen ristiriita siinä, että hyväksyt omien etujen ajamisen vaikka se johtaisi esim. lapsien kuolemaan & yleisien lakien rikkomiseen, mutta et hyväksy omien etujen laillista ajamista, mikäli sen vaikutuksesta joku duunari joutuu vaihtaan työpaikkaa...ei mitenkään yllättävää, mutta sinänsä mielenkiintoinen arvomaailma....TLP sanoi:Tätähän tehdään aivan jatkuvasti nykyään, joten mitä uutta tuossa on. Minä en sitä hyväksy, mutta tuotteen ostajat näyttää niin tekevän. Tässä hoitajatapauksessa olen itse se 'ostaja', joten eiköhän se mene samaan virteen, kuin teollisuudessa.
Toinen mielenkiintoinen pointti tosta ylläolevasta, että nyt ostajana kuvittelet voivasi määritellä mikä on oikein(oon muuten samaa mieltä), mutta ilmeisesti esim. teollisuudessa ostajat eivät sitä siis voisi määritellä?