... En usko että useimpia kiehtoo ajatus venäläisistä hoitajista. Minä uskon että jos asiaa ei nyt laiteta kuntoon vaikka väkisin niin myö ollaan pississä.
Valitettavasti homma on nyt niin että itse olen saanut parempaa palvelua venäläiseltä lääkäriltä kuin suomalaiselta hoitohenkilökunnalta koskaan.
Samaa on sanonut muutkin tuttavat.
Villakoiran ydin on siinä että, suomalaisella "ei ole aikaa" saatikka kuuntele asiakasta, vaan pahimmillaan vuodattaa omia ongelmia asiakkaalle ja häipyy sitten kahvihuoneeseen lukemaan lehti ja rätkättämään kollegoiden kanssa.
Tähän kun lisätään 3-5 tunnin odotusaika (huutavan 3 kk lapsen kanssa) niin totaalinen vitutus on valmis.
Ja mitä noihin palkankorotuksiin tulee, niin vilkaisu henkilökunnan parkkipaikalle riittänee...
Ja jos ei kelpaa, niin menkää sinne norjaan (tai muualle).
Tulevaisuudessa varmaan käy niin että nykyisen liittokierroksen seurauksena (kun ei tulekaan niin hirmu korotuksia) tehyn ja superin jäsenmäärät romahtaa.
Tulevat työntekijät sitten rahdataan Filippiineiltä (jossa on muuten laadukas koulutus), Virosta ja Venäjältä (lähinnä koskee lääkäreitä). Tätä en suinkaan näe huonona asiana seuratessani tätä nykyistä hoitajien itkuvirttä.
Terveisin. Yksi niistä vittuuntuneista asiakkaista.
ps. Liian isoilla palkkojen korotuksilla saatte vain leikkauksia ja veronkorotuksia (joita myös itse maksatte) aikaan.
:whip: