Saija "Sissy" Ketola

Ilecules sanoi:
Et voi tosissasi väittää etteikö Karitalla ole kaunis ja kiinteä KROPPA?? Pitäisikö muka kaikkien naisten vetää kyykkyä, penkkiä ja mavea max. painoilla naama punaisena..

Pitäisi. En voi sietää naisia, jotka ovat avuttomia vinkuheiniä. Meidän esiäitimme ovat kantaneet vettä, pesseet lakanoita avannossa, kuokkineet suota isännän apuna ja siinä sivussa synnyttäneet 10 lasta ja haudannut niistä 5, joten minulta ei irtoa minkäänlaista rispektiä naiselle, joka näyttää siltä, ettei jaksa kauppakassia kantaa. (tai ei osaa laitta ruokaa tai rakennekynsien takia täytyy tiskata kumihanskat käsissä.)

Samalla tavoin, kun en itse saa mitään väristyksiä miehestä, joka on pelkästään komea ja hyvärunkoinen, en voi ymmärtää, miten miehet voivat ihailla naisia, jotka ovat pelkkiä pöydänkoristeita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo ei ole kaikki missit edes kauniita, varmasti esim. gillyannekin hakkaa useimmat :) Itse pidän lyhyt hiuksisista naisista ja niitä ei edes päästetä missikisoihin. :down:

Goatsilla sanoi:
"Ketola on kuitenkin ollut mallina muun muassa Erotiikan Maailmassa ja Jallussa. Ketola oli Jallu-lehden kansikuvatyttönä viime vuonna."

:lol2: legendaarista, jallun kannessa. :haart:

Kyllä minä Jallun kanteen kaunista pärstääni tai perääni näyttelemään menisin, mutta kun eivät julmurit päästä.

Tämä on selvää syrjintää.

-Hiski

XXL sanoi:
Jos olisit sinkku ja Brad ehdottaisi esim. kahville, niin et lähtisi millään koska hän ei täydellisesti vastaa miesihannettasi...? Kaikilla on varmasti makunsa, mutta uskon että kyllä kaikki miehet edes hieman olisivat Mirasta kiinnostuneita.

Itse asiassa hän ei vastaa miesihannettani lainkaan, henkilökohtaisesti en ole tosiaankaan koskaan Brad Pittin ihanuutta ymmärtänyt. Mutta koska en häntä henk. koht. tunne, enkä näin ollen pysty hänen persoonaansa arvostelemaan, en voi tuohon kahvittelukysymykseen antaa vastausta.

XXL sanoi:
Juu, huonoja päiviä on toisinaan. Tarkoitan että ei pitäisi suoralta käsin arvostella ihmisiä huononnäköisiksi vain koska kuuluu missikategoriaan...

Heh, aika ovelasti muuten quottasit sen "tämä on vain minun mielipide" -lauseen eri kohdasta, kuin missä sanot "viimevuoden missi on pirun hyvännäköinen ja joka sen kieltää, ei ole heteromies" tjsp. Mutta joo, myönnän, että sanoin aika kärkevästi (tosin kyllä ihan tarkoituksella). Enkä muuten ole myöskään väittänyt, että kaikki missit olisivat huononnäköisiä, esim. Lolaahan olen kertaalleen tässä ketjussa jo kehunut. Valitettavan moni heistä ei vain minun silmääni miellytä.

Ilecules: Tiedän olevani itsepäinen, ja olen siitä jopa ylpeä. :D (tosin olen hieman eri mieltä siitä, kuka tässä kohtaa oli se itsepäinen, väitänpä nimittäin sinun jankuttaneen vähintään yhtä pahasti kuin mitä itse tein... ja jos tuo quottaamasi kappale oli sinusta monimutkaista ajattelua, niin taas tuli todistettua, että monet miehet todellakin ajattelevat liian yksinkertaisesti, not to mention epäloogisesti. ;)

EDIT: Kiitos Kipi I, ihanhan tässä punastuu :) :nolo: (ja :kuvia: ei sitten tipu, turha edes kysellä...)

EDIT2: Postin "over and out"-kommentin, kun näyttää mielenkiintoinen väittely edelleen jatkuvan...

reinhardt sanoi:
Pitäisi. En voi sietää naisia, jotka ovat avuttomia vinkuheiniä. Meidän esiäitimme ovat kantaneet vettä, pesseet lakanoita avannossa, kuokkineet suota isännän apuna ja siinä sivussa synnyttäneet 10 lasta ja haudannut niistä 5, joten minulta ei irtoa minkäänlaista rispektiä naiselle, joka näyttää siltä, ettei jaksa kauppakassia kantaa. (tai ei osaa laitta ruokaa tai rakennekynsien takia täytyy tiskata kumihanskat käsissä.)

No sitten käsityksemme kauniista naisesta on kyllä valovuoden päässä toisistaan.

Mut mut, nykyään ei vissiin enää tarvitse pestä lakanoita avannossa ja kuokkia soita? :D

Ilecules sanoi:
No sitten käsityksemme kauniista naisesta on kyllä valovuoden päässä toisistaan.

Mut mut, nykyään ei vissiin enää tarvitse pestä lakanoita avannossa ja kuokkia soita? :D

Ei tarvitse, luojan kiitos - niinpä meillä riittääkin aikaa vääntää mavea, kyykkyä ja penkkiä naama punaisena maksimipainoilla, karjuen ja hikeä pursuten. :D

Voiko tuosta nyt sitten muuten vetää sen johtopäätöksen, että sinun naisihanteesi on juurikin avuttoman näköinen vinkuheinä, joka ei meinaa jaksaa edes kauppakassia kantaa...? ;)

Karitalla on muuten oikeasti nätit kasvot - tai ainakin olisi, jos hän ei olisi niin kammottavan lommoposkinen :( Sääli, että on itsensä niin kuihduttanut, missivuotenaan hän oli nimittäin oikeasti kaunis.

EDIT: Mulla on muuten pitkät hiukset :D

Kipi I sanoi:
Joo ei ole kaikki missit edes kauniita, varmasti esim. gillyannekin hakkaa useimmat :) Itse pidän lyhyt hiuksisista naisista ja niitä ei edes päästetä missikisoihin. :down:
Gillyä en ole nähnyt, mutta muuten yhdyn 100% kommenttiin, uskoisin kuitenkin väitteen pitävän paikkansa ja lyhyet hiukset r0x! :thumbs:
(Karita on kaunein missi, on muuten luonnossakin sitten hyvännäköinen)

Gillyanne sanoi:
Voiko tuosta nyt sitten muuten vetää sen johtopäätöksen, että sinun naisihanteesi on juurikin avuttoman näköinen vinkuheinä, joka ei meinaa jaksaa edes kauppakassia kantaa...? ;)

Ovelasti kärjistetty ja liioiteltu kuvaus, mutta varmaan se naisihanteeni on aika lähellä tuollaista. Eiköhän kaikki naiset jaksa kuitenkin sen kauppakassin kantaa.

Kike Elomaa taitaa olla yksi Suomen kaikkien aikojen kauneimmista naisista. Ja on muuten bodari! Tähän rötöstelijämissiin en ota kantaa. :rolleyes:

reinhardt sanoi:
Minä en ainakaan lähtisi. Saisinpa kertoa kaikille olevani Nainen, Joka On Sanonut EI Brad Pittille. Hähä.
Sinua uskottaisiin varmasti yhtä vähän kuin minä nyt.

Ilecules sanoi:
Eiköhän kaikki naiset jaksa kuitenkin sen kauppakassin kantaa.

Kuule, se riippuu varmaan ihan sen kassin koosta ja painosta. :D

(offtopic on kivaa! :hyper: )

EDIT: XXL, miksi? Ihan rehellisen uteliaana ja ihmettelevänä kysyn nyt: Onko sitä oikeasti täysin mahdotonta ymmärtää, että kaikkiin naisiin Brad Pitt ei vain kerta kaikkiaan vetoa millään lailla? (juu, mulla on outo miesmaku, tiedetään - olen saanut kuulla siitä teinitytöstä asti...)

juu, väitteleminen vasta onkin kivaa ;) tässä kipeänä kun ole muutakaan tekemistä...

Jumalauta lesbot ja homot täällä väittelee prät pitistä, vaikka topic on Saija "The Ultimate Sex Goddess" Ketola. Eihän täällä ole enää kuin minä ja reinhardt, joiden mielestä Saija on pantavin nainen ever.

;) <- varmuuden vuoksi, sitä on kaikkea marmorikaulimella varustettua hullua liikkeellä

Gillyanne sanoi:
EDIT: XXL, miksi? Ihan rehellisen uteliaana ja ihmettelevänä kysyn nyt: Onko sitä oikeasti täysin mahdotonta ymmärtää, että kaikkiin naisiin Brad Pitt ei vain kerta kaikkiaan vetoa millään lailla? (juu, mulla on outo miesmaku, tiedetään - olen saanut kuulla siitä teinitytöstä asti...)
En itsekään ymmärrä miksi Brad Pitt on muka niin mahtava. En esitä ymmärtäväni naisten makua, menee kuitenkin mönkään. Ville Valokin on seksisymboli ja Beckhamilla mahtava kroppa, haloo? Itse vain käytit Pittiä esimerkkinä. (negatiivisena tosin)

Mitä tarkoitin on se, että jos peruskaduntallaajaan vertaa, on nämä missit ja Brad Pitit varmaan kuitenkin sitä hyvännäköisempää porukkaa keskiarvollisesti. Siksi kommentit fitness vs. missit 100-0 ja yök yök missejä jne. ovat lapsellisia koska tositilanteessa kaikki miehet olisivat kuitenkin hitusen kiinnostuneita ja nämä foorumin yökkäilyt unohtuisi samantien.

Minun mielipide: fitness vs missit 60-40

Okei - Riita poikki. Tasapuolisuuden nimissä. Panisin sekä Gillyannea että "sissy" Saijaa sekä kaikkia muitakin tämän vuoden missiehdokkaista.
--> Siis jos en olisi jo varattu.

eiköhän tämäkin topicci kohta lukkoon pamahda. Rupeaa tuota offtopiccia olemaan jo aika paljon.

Ilecules sanoi:
JA eikös naisille ominaiset muodot osittain juonna siitä erilaisesta luuston rakenteesta, leveämpi lantio, kapeammat hartiat jne.
Ei. Kyllä ne muodot enimmäkseen tulevat niistä paljon parjatuista lihaksista sekä erityisesti naisille tiettyihin alueisiin kerääntyvästä rasvakudoksesta. Testattu
on omassa elämässä. Jos ei ole lihasta esim. jaloissa ja persiissä tarpeeksi, ja laihdutetaan / tiukistellaan äärimmilleen, niin lopputulos näyttää todella poikamaiselta, sukupuolielimiä lukuunottamatta. :D

Goatsilla sanoi:
Jumalauta lesbot ja homot täällä väittelee prät pitistä, vaikka topic on Saija "The Ultimate Sex Goddess" Ketola. Eihän täällä ole enää kuin minä ja reinhardt, joiden mielestä Saija on pantavin nainen ever.

TUHMA poika. Sietäsit saada piiskaa. :whip: ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom