Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
training_day sanoi:Kateus se on mielenkiintoinen aihe...
Eihän kukaan myönnä olevansa kateellinen, mutta kyllä se ihmismieli valitettavasti sellainen on, että JOKAINEN on jostain asiasta kateellinen. Halusi sitä myöntää tai ei.
Flesh sanoi:
vilma-liina sanoi:Minen myönnä. Ja uskoisin, että ihmiset jotka minut tuntevat voivat tukea sanojani, jos väitän etten ole kenellekään kateellinen mistään.
Uskon, että kateellisuus syntyy siitä, jos itse ei ole sinut itsensä kanssa, eikä ole tyytyväinen niihin pieniin tai suuriin asioihin, joita elämässään on saavuttanut. Eikä myöskään ymmärrä tai arvosta sitä, kuinka paljon töitä ihmiset joutuvat tiettyjä juttuja saavuttaakseen tekemään. Ja kateus syntyy kenties siitäkin, jos on joutunut luopumaan joistakin asioista vastentahtoisesti tai ei ole ollut rohkeutta tehdä joitakin juttuja tai valintoja toisin.
Ja olen niin pelle, että sitä huomiota riittää kyllä, vaikken mikään missi olekaan :D Ettei senkään takia tarvi olla kade kellekään.
Rock^ sanoi:
Ei naiset mitään ihmeolentoja ole, valitettavasti... :D
training_day sanoi:Kateus se on mielenkiintoinen aihe...
Eihän kukaan myönnä olevansa kateellinen, mutta kyllä se ihmismieli valitettavasti sellainen on, että JOKAINEN on jostain asiasta kateellinen. Halusi sitä myöntää tai ei.
training_day sanoi:Et siis ole koskaan kateellinen?
Itsekään en ole mitenkään erityisen kateellinen tyyppi, mutta kyllä mä sen myönnän, että jos joku tuttu vaikka sattuu hankkimaan jotain sellaista, jota itse olen pitkään havitellut niin saatan tuntea pienen "kateellisuuden piston", mutta en mä niitä asioita jää mitenkään vatvomaan kuitenkaan
Gillyanne sanoi:koska myöskään missejä kuolaavat miehet eivät minua kiinnosta (vaan sporttisista, muhkummista kaunottarista tykkäävät Miehet.) ;)
Goatsilla sanoi:Joo, mutta oletkos kuullut sellaisista friikeistä, joilla on vähän laajempi skaala tämän kuolaamisen suhteen?
VelttoV sanoi:No ette te oo kateellisia misseille foorumin tytöt/naiset. Todistelu oli vain aika kovanpuoleista.
VelttoV sanoi:Naisilla tuo kateus on vaan vähän erilaista. Jos jollekkin myönnetään olevan kateellinen, häntä oikeastaan ihaillaan, eikä kadehdita.
Ai että sä olet ihanan ärsyttävä. Tosin muistaakseni tässä threadissa kukaan ei ole vähätellyt kenenkään saatuksia, eikä todistellut itselleen mitään. Nuo ovat vain lukijan omia tulkintoja muiden kirjoituksista.VelttoV sanoi:Eikös kateuteen kuulu myös toisten saavutusten vähättely... Itselleen todistelu, miksei kannata olla kateellinen ja sen kertominen myös muille. :D
En ymmärrä miksi joku kadehtii sellaista minkä voi itsekin saavuttaa, eli esim. treenattu kroppa. Senkun treenaa niin sellaisen saa. Sen sijaan on paljon aiheellisempaa olla kateellinen asioista joille ei mitään mahda, eli juuri tuollainen ilmaiseksi annettu missikroppa. Kyllä minä ainakin olen helvetin kateellinen niille miehille, joilla on ns. 'pantava' naama. Nekun saa paarissa pildeä ihan pyytämättä. Tai perintömiljonääreille.Gillyanne sanoi:Feikkiedit: Eli itse kadehdin sellaista kroppaa, josta tosiaan näkee, että pirusti on töitä tehty ja vaivaa nähty - ns. missivartalon saadakseen taas ei tod. tarvitse nähdä juurikaan vaivaa, joten en oikeasti ymmärrä, mitä kadehdittavaa sellaisessa on?
Gillyanne sanoi:Goatsilla, ikävää murskata kaunis fantasiasi, mutta en panisi. GA mulle mieluummin kiitos
vilma-liina sanoi:En ole muuten vielä kertaakaan tässä theadissa vastannut alkuperäiseen kysymykseen, mikä se sitten mahtoikaan olla? Ai niin, että mistä mahtaa löytyä kuvia; no siellä Ilta-Lehden sivuilla taitaa vielä olla joku kooste siitä EM:stä.
Vastaus tulee tässä:D.Yates sanoi:En ymmärrä miksi joku kadehtii sellaista minkä voi itsekin saavuttaa, eli esim. treenattu kroppa. Senkun treenaa niin sellaisen saa.
VelttoV sanoi:Naisilla tuo kateus on vaan vähän erilaista. Jos jollekkin myönnetään olevan kateellinen, häntä oikeastaan ihaillaan, eikä kadehdita.