Sahaajan ja SilkkaaLihaksen reenivideo

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitakoha porukka arviois noitte posettajien rasvaprosenteiks? Taitavat aika samassa kunnossa olla ku ite...

Jaahas herrat ja leidit, se pukkaa uutta videoo tänään, hetkenä minä hyvänsä. Pääsin kuin pääsinkin mukaan videoon vaikka päätä vielä jomottaakin, ens viikolla varmaan on menny jo ohi =)

Kyykyssä näytti mun silmään huonolta toi polvien heiluminen. Niitten pitäis pysyä linjassa eikä vaappua. Eli samaan suuntaan pitäs osottaa ku varpaittenkin. Sitten huppupäisellä ihan niinku ois kääntyny jalat sisäänpäin vähän tai jotain. Eli tarkkana kyykyssä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
leveämpää jalka asentoa niin se huojuminen loppuu. onneksi mun idoliki eli weak oli pääsy videolle :)

en mä huomannu mitää vikaa, joissain oli vähän hätäinen lasku, "isommissa" painoissa sen alkaa huomaamaan jos tiputtaa nopeesti, varsinkin polvissa.

tosin noista kuvakulmista ei nähnyt mahdollista polvien pihtausta.

e: tosta alapuoleisesta postauksesta, toista kertaa tekivät kyykkyä, ihan hyvät painot ei missään nimessä enempää kun opettelee tota.

Weakki on MUN idoli eikä sun!! :curs: Vieläki soi korvissa se Weakin ääntely siinä vatsatreenissä :haart:

Jes jes :D tossa kyykyssä vaikka polvea sivulle, tulee noin eteenpäin kallistuneessa kyykyssä helpolla selkä kipeämmäksi ku reidet. Sit vähä ehkä enemmän malmia, siinähän on kyykyssä melkeen samat raudat ku penkissä. Ja oli kyllä perhanan hyvä loppukevennys, repeen vielki sille lätäkköjutulle :lol2:

Unohtu vielä mainita että kokeilkaapas laittaa joku koroke tossa pohjenousussa varpaille/päkiälle. Toimii varmaan paremmin. En ole itse tuolla tavalla kokeillut(siis ilman koroketta) mutta jotenkin oon ymmärtäny että siinä pitäs joku koroke olla.

Helevettiin tuommoiset pehmusteet tangosta.
Pikkuisen leveämpi asento kyykyssä ja polvet taipuu jalkaterien suuntaisesti niin hyvä.

Millakohan nimella noita harpakkeita joilla kiinnitetaan jalka taljaan myydaan? Tossa takareisikoukistuksessa kayttivat. Ja pohkeista tosiaan vois mainita etta kannattaa joku koroke olla siina tangolla(?) tehdyssa versiossa niin saa pidemman liikeradan. Ite myos tykkaan enemma teha pohkeet hackis ku prassis, tiia siita sit onko mitaa valia kummassa tekee. Loppukevennykset kylla iha omaa luokkaansa :P Ois se hieno joltai colemaniltaki saada joku runkkupenkkikoulu videon loppuun ni saattas olla naurut herkassa :)

Ihan normaaleja vikoja tossa oli. Huonot kengät, voiman puute perseessä ja keskikropassa ja muutenkin hermotus vielä vaiheessa kun vähän täristään sun muuta, mutta siitä se pojat lähtee! :thumbs:

Kavereilla todella asiallista meininkiä. Tietystihän tekniikoissa on vikaa kun alussa yrittää, mutta kaverit yrittää parhaansa ja tekevät tosissaan niin takuulla tulosta tulee, ja tekniikkahan ajan saatossa korjaantuu kun täältä saa luettua asiallisesti vielä kaikki tekniikkaviirheensä ja miten korjata.

:worship: :rock: :thumbs:

todella loistavaa meininkiä.

Pehmuste pois nii löytää sen oikean paikan helpommin! Jos sattuu nii lisää takaolkapääsoutua ja olankohautuksia :whip:
Sitten voi myös ihan vaan pitoja kokeilla, eli tankoon vaikka satku ja sitten vaan pidetään sitä ylhäällä irti telineistä, polvet toki pois lukosta. Oppii trapsit ja takaolkapäät pitämään sitä painoa päällään.

Tekniikka-asiat onki jo oikeastaan sanottu. Noin hartianlevyinen tai vähän leveämpikin asento kyykkyyn, kunhan sitte polvet liikkuu sinne minne päkiät osoittaa. 60kg+lukot on ihan hyvä tekniikkapaino. Selkä ei menny kumaraan mikä on helvetin hienoa.

Pohjeliikkeeseen tosiaan lauta päkiän alle.

Hienoa että jaksatte kuvata, asenne on kohillaan :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom