Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joulukuusta itsekin ollut flunssass. Kuukauden köhimisen jälkeen menin lääkäriin. Mykoplasman löysi ja sitä vastaan taistellaan. Antibioottia vedetty. Olo kyllä parantunut, mutta kuiva yskä vain vieläkin vaivaa...Tääl on oltu historiallisen pitkään nyt toipilaana, kun sairasta tai puolikuntoista oloa on jatkunut aina joulusta saakka, ja täytyy sanoa et päähän tässä tahtoo seota. Ensin tulee jostakin keuhkoputkentulehdus(eka kertaa koskaan), sen jälkeen pitkittynyt poskiontelontulehdus(eka kertaa koskaan) ja nyt päällä on jokin virusperäinen nielutulehdus ja kuumetta vielä sihen kaupanpäällisiksi :wall: Treeneistä ei ole voinut nähdä untakaan ja himassa pötköttely & tv-sarjojen tuijottelu alkaa sekin käydä pitkään jatkuessaan hermoille. Pari päivää oon välissä käynyt töissä huomatakseni vain etten ollutkaan tervehtynyt ja sieltä on palattu hyvin nopeasti takaisin kotiin lepäilemään - Löytyykö miten kohtalotovereita, eli onko kellään muulla päällä sitkeätä tautia, joka ei tahdo ihan tavanomaisilla keinoilla mennä ohitse?
Itsekin olin 6 viikkoa pois salilta lämpöilyn takia. Väsytti koko ajan. Paino tippui tääläkin varmaan viitisen kiloa kun ruoka ei meinannut maistua, mutta pakotin itseni syömään ja nyt olen saanut aika pitkälti kilot takaisin. Kaikki verikokeet yms katsottiin ja keuhkot kuvattiin, muttei lämpöilyn syytä löytynyt. Varmaan vieläkään ihan täydessä tikissä ole, mutta kevyttä reeniä ja kävelylenkkejä raittiissa ilmassa siihen päälle niin eiköhän se tästä. Emmä muuta neuvoa osaa antaa, mutta eiköhän se ajan kanssa lähde se sairastelu. Itsekin olin aivan vittuuntuneena ja todella masentunutkin, mutta niin vain pystytään taas reenaamaan. Kaikki flunssien syyt kun eivät lähellekään selviä :/Onko muilla ollut tälläistä tautia mikä tekee olon tositosi nuutuneeksi ja väsyneeksi. Pohkeet tuntuu välillä kuin olisivat hapoillla?, kurkku, keuhko ja räkätautia aina välillä.... Monta kertaa on tuntunut, että nyt lähtee paranee, olo on muutaman päivän jees, mutta sitten taas tulee takaisin. Kestänyt joulukuun lopusta asti jo. KYLLÄ SITTEN VITUTTAAKIN!!! Paino tippunu noin viitisen kiloa, mutta mahaan tullut varmaan kymmenen kiloa?
Niin ja ei kuulema ole mykoplasmaa, vaikka vähän sitä muistuttaakin. Mainitsinko jo,että vituttaa ja masentaa?
Ite valmistauduin jo ostamalla c-vitamiinit taltee. Heti ku pienikin tukkosuuden olo alkaa tuntua niin tuputan kropan täytee c-vitskuu ja toivon että selviän mahollisimman vähällä.
Tota voi tuunata ottamalla samalla sinkkiä. Apteekissa myydään valmista sekoitustakin, joka sit sekoitetaan kuumaan veteen. Kallistun sille puolelle, että ihan kuin toimis ja auttais ainakin oireisiin. Reilu kk sitten otin molempia tabletteina samalla kertaa, koska ko. mixi loppui aiemmin. En tiiä sit, oliko sen ansiota vai nou, mutta 3 vk:n nuhayskän viimeinen viikko meni makeilla unilla päivin ja öin. Tuntui, että niinku palautuisi/korjautuisi pitkästä elimistön ja kehon ongelmasta. Tyynyliina vaihdettava melkein päivittäin. Ei kunnon kuumetta missää välissä.