Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Flunssa ollut viimeiset 6-7 vko. Labrassa kävin viime viikolla ja ei löytynyt yhtään mitään. Kuukauden ollut jo pois salilta. Tekisi pirusti mieli mennä takaisin, mutta onkohan siinä mitään järkeä jos joutuu 80% tehoilla jatkuvasti painamaan. Noh, ehkä tääkin tästä joskus helpottaa. Pitikin perkele mennä huutelemaan, että ollut viimeksi flunssassa alkuvuodesta :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En keksinyt muuallekkaan laittaa. Muilla kokemuksia keuhkokuumeesta ja siitä paranemisesta lähinnä salia ajatellen? Olisi kiva tietää kauan muilla on tauti kestänyt ja kauan on mennyt kun on salitreenit voinut alottaa täysipainoisesti? Itsellä toinen viikko menossa, hapenotto on täysin nollissa ja keuhkot jotenkin "länässä", haaveilen salille paluusta joskus tammikuun lopulla.

Kokemuksia? Vinkkejä?
 
Joululoma alkoi 21. päivä, ja heti sen jälkeen iski kauhea flunssa. Ei sitten mennä salille. Saatana.

Jos lohduttaa, mulla alkoi tuona samaisena päivänä neljäs kierros flunssaa. Ehdin mä jo kaksi päivää luulla että edellinen oli selätetty. Kuten aikaisempienkin reilun viikon settien kanssa. Eli marraskuun puolivälistä saakka sairasteltu. Että saatana. Enkä ole noin pitkään aikaan punttijumpalle päässyt.
 
Jos lohduttaa, mulla alkoi tuona samaisena päivänä neljäs kierros flunssaa. Ehdin mä jo kaksi päivää luulla että edellinen oli selätetty. Kuten aikaisempienkin reilun viikon settien kanssa. Eli marraskuun puolivälistä saakka sairasteltu. Että saatana. Enkä ole noin pitkään aikaan punttijumpalle päässyt.

Joo, just luin pari sivua tästä threadista. Alkoi tuntuun siltä, ettei ehkä kannattais valittaa tällaisesta viikon kestäneestä flunssasta.:)
 
En keksinyt muuallekkaan laittaa. Muilla kokemuksia keuhkokuumeesta ja siitä paranemisesta lähinnä salia ajatellen? Olisi kiva tietää kauan muilla on tauti kestänyt ja kauan on mennyt kun on salitreenit voinut alottaa täysipainoisesti? Itsellä toinen viikko menossa, hapenotto on täysin nollissa ja keuhkot jotenkin "länässä", haaveilen salille paluusta joskus tammikuun lopulla.

Kokemuksia? Vinkkejä?

Ei ole itellä ollut kuumeita, mutta viikon verran ollut kans toi hapenotto vaikeeta. Tuntuu myös että keuhkot olis jotenkin kasassa ku ei happi kulje ja sydänkin on pomppailut jotenkin oudosti aina välillä.

Olo on kuitenkin muuten hyvä tällä hetkellä, joten ei kait KEVYT liikunta haittaa.
 
Ei ole itellä ollut kuumeita, mutta viikon verran ollut kans toi hapenotto vaikeeta. Tuntuu myös että keuhkot olis jotenkin kasassa ku ei happi kulje ja sydänkin on pomppailut jotenkin oudosti aina välillä.

Olo on kuitenkin muuten hyvä tällä hetkellä, joten ei kait KEVYT liikunta haittaa.

Mulla sama! kurkku oli kippeenä kuukauden... sitte sain keuhkoputkentulehduksee antibiottia.. pari viikkoa olin terveenä ja nyt eilen iski vitunmoinen räkätauti ja kurkku on niinkuin siitä kurkun yläpuolelta kippee? yöllä olin tilaamassa jo hautaus urakoitsiaa kun ei meinannu saada henkee ei sitten mitenkää. Vitunvittu että voiki vituttaa.
 
puolen vuojen sisään kolmas krt kurkkukipu/flunssa..... liian epänormaalia jo mulle... mitä vitamiinia on paras käyttää ehkäistääkseen nämä tauit? aina sillon tulee kun liikkuu romu heti ko perkele
 
puolen vuojen sisään kolmas krt kurkkukipu/flunssa..... liian epänormaalia jo mulle... mitä vitamiinia on paras käyttää ehkäistääkseen nämä tauit? aina sillon tulee kun liikkuu romu heti ko perkele

Oon vetäny iha kaikkia vitamiinia ja vaikka millä annostuksilla.. c vitamiinista ja sinkistä puhuvat, että auttaisivat.. Mutta jos oikeesti on jotain tulossa ja päällä, niin voi kyllä olla että vitut mikkää auta saatana.
 
^kyllä noin o, saatanan saatana. Ja parikin päivää on jo liikaa, hermo menee :face: Vedän kaikenmaailman troppeja silti, jos niillä edes sais olon vähän siedettävämmäks, taudin kunnolle tekemät damaget vähäisemmäks ja ehkä kestoa lyhyemmäks...
 
Joo ei niistä varmaa haittaakaa ole,Mutta miettii,että minäki vetäny kunnon sali reenit viimeks lokakuun lopussa.. Joulukuussa kävin kerran.. Onkohan d-vitamiinista mitää hyötyöä mihinkään? juon kuitenki maitoa melkee parisen litraa päivässä, niin luulisin saavan sitäkin tarpeeks,mutta ei näköjää oo auttanu :D Mitenkähän tuota vastustuskykyä muutenkaa voisi saada korkeemmalle?
 
Soppelisti UV-räkätauti, ei taija tulla lähettyä mihkään uudenvuodenpileisiinkään ku o ihan tukossa.
 
Mä syön D-vitamiinia 100 mikrog./pv, maitoa en sellaisenaan käytä ollenkaan. Tässä syitä, miksi en:

http://ollisintegrallife.com/2012/0...mat-analyysi-evolutionaarisesta-nakokulmasta/

Mutta silti tuli tauti taas. Työpaikalla on hometta, minkä piikkiin voi laittaa aika paljon.




Oho, oon pitäny aina maitoa terveellisenä ja hyvänä juttuna,mutta tuossa kumottii kaikki... Jännä. Oon nyt itseasissa astma testessä ja tuossa tekstissä luki jotain,että liman tuotantoa lissää tuo maito? En tiiä pitäiskö kokkeilla yrittää olla puolella maitomäärällä mitä nyt. Lopettaa en kyllä halua, koska se on niin yksinkertaisesti hyvvää ruoka juomana :) en ymmärrä miten joku voi juoda ruuan kanssa mehua tai limpparia.


Ja tuohon homeeseen, niin yleensä jos on hometta, niin on paljon poskiontelo tulehduksia.. mullaki töissä todella huono ilma, mutta johtuu metalli alasta..
 
Niinpä. Mä en juo ruuan kanssa mitään, vaan aterioiden välissä (vettä, kahvia, vissyä, yrttijuomia). Tottumiskysymys. Limanerityksen lisääntymisen ja vahenemisen huomaa nopeasti. Jos maitoa juo, kannattaa juoda luomua ja ainakin homogenoimatonta (Hilja-nimistä), niissä nuo mainitut haitat ovat vähäisempiä. Tosiaan tuntuu että poskionteloihin tää tauti taas menee, kuten viimeks lokakuussa kävi.
 
Itellä oli flunssa noin viikon ja nyt kuume on laskenut, mutta keuhkot rohisee ja yskittää. Eniten on kuitenkin vaivannut yöhikoilu. Sitä on ollut nyt neljänä yönä peräkkäin ja yöunet on kärsinyt. Päivisin ihan ok olo. Meneekö ohi vai pitäiskö käydä lekurilla? Luulin jo eilen että olisin terve, päivällä oli hyvä olo eikä kuumetta mut yöllä taas kauhee hikoilu ja aamulla vähän heikko olo.
 
Yskiminen ja rohiminen viittaa että olet paranemaan päin, samoiten kova hikoilu, itse olen huomannut saman ilmiön aina kun olen tervehtymään päin, peti on ihan likomärkä. Ei syytä huoleen...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom