Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Täältä tullaan. Iskihän se flunssa sitten, juuri kun luulin että säilyisin terveenä. No onneksi "vasta" toinen tänä vuonna.:curs:
Sama täällä, mulla vaan taitaa olla jo vuoden kolmas tätä laatua menossa. Elättelen ehkä turhia toiveita, mutta nyt viikonlopun hyvinkin täyspäiväisen sairastamisen jälkeen saattais vihdoinkin olla semmoinen kutina, että räkävirtaus on vähitellen tyrehtymässä. Tosin mieluummin viettäisin vaikka pari päivää pitempään flunssan kanssa, jos tuo tukkeutunut kyynelkanava aukeaisi itsestään. Koko silmä on ihan seitanan kipeä, eikä sillä nääkään mitään, kun se vuotaa koko ajan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kolmen viikon flunssa ohi, ja 1-jakoisella painetaan menemään :) hieno tunne ja hieno draivi päällä!
 
Kuukaus treenitaukoa ja sen jälkeen kuumotteli kunnon rankat treenit mielessä. Pari tiukkaa treeniä peräjälkeen ja heti nuhakuume päälle. Ennenkin ollut mutta menee ohi päivässä parissa.:D
 
Niin se aina menee kun pitkäst aikaa meinasi kunnolla treenikautta alottaa, niin flunssa meinaa kummitella! Näin käy liia usei. Pitäisköhän täs kaivaa vitamiineista joku kuuri näin syksyksi jos vaikka vähä edesauttais.
 
Mä taas mietin, että miten vitussa se flunssa kestää joillakuilla vaan sen pari päivää? Itellä nyt kolmatta päivää menossa, ja siitä huolimatta että en ole muuta tehnyt kun nukkunut/maannut/istunut koneella, syönyt, yliannostanut kaikenmaailman vitamiineja ja yrttipaskaa jne (okei, tänään kävin kaupassa ihan), tauti menee vaan pahempaan suuntaan.

Edit:Tää ketjuhan on kätevä. Näkee kaikki flunssansa parilta viime vuodelta. ;)
 
Mulla menee paranemiseen aina myös vähintään 5 päivää siitä kun kuume nousee. Ei mitään toivoa aikaisemmin päästä esim. töihin. Nyt vähän aikaa sitten toivuin flunssasta, joka tuntui kestävän ikuisesti. Kuumeessa olin vain sen kolmisen päivää, mutta järjetön väsytys ja nuha/yskä venyi yli neljään viikkoon. Mahtavaa, kun aamulla herää väsyneenä töihin, päivän mittaan väsyttää enemmän, illalla kotona ei jaksa muuta kuin syödä noutosapuskan ja maata sohvalla. Sitten ainakaisin nukkumaan ja sama alusta neljän viikon ajan putkeen...

Onneksi tuo nyt on kärsitty. Milloinkahan tässä uskaltaisi treenejä jatkaa. Kunto on pudonnut ihan nollaan ja käveleminen hengästyttää. Vituttaa hieman.
 
Mul on sama ku slothilla, flunssa meni jo ohi aikoija sitte, mutta jo kolmas viikko väsymyksen usvassa lähti käyntii. Tosin kunto on melkee kohilla väsymys vain jatkuu :S
 
Taas iski viikonloppuna jonkun pöpön mullekin. Vastahan tässä edellisen viimeisiä köhiä yskin. Nyt on kuivaa yskää, ääni oktaavia alempi ja keltaista limaa nenä täynnänsä. Työpaikalla on todettu homeongelma ja ollaan nyt evakossa parin metrin päässä toisessa tilassa (se välissä oleva käytävä onkin toki riittävä etäisyys pahimpaan homevaurioalueeseen. Not). Nyt alkaa epäilyttää, että mun oireilut johtuukin tuosta homeesta...
 
Jep jep, saikulla toista päivää. Tää pikkuköhä on ollut jo kolmatta viikkoa eikä millään mee pois.
 
Pari viikkoa meni terveenä ja taas ihan paskana, vähänkö siistiä!
 
Flunssaa on täälläkin. Onneks ei oo mitään pahaa ja tähän jatkuvaan tukkosuuteen alkaa tottua.
Kyllä on kiva kun syksyt ja talvet on flunssaa ja sitten keväällä allergiat painaa nenän tukkoon.
 
Pari viikkoa meni terveenä ja taas ihan paskana, vähänkö siistiä!

Sama vika, oon ollut enemmän tai vähemmän kipeä jo viimeiset neljä vuotta :dance:
 
Pari viikkoa meni terveenä ja taas ihan paskana, vähänkö siistiä!

Mä olin terveenä sentään reilun 6 viikkoa!
Toisaalta en yhtään ihmettele, pikemminkin ihme että sain VASTA nyt tän taudin. Hirveet univelat ollut viimeset 3 viikkoa, vaikuttaa jo vastustuskykyyn tuollainen..
 
Reilu kk sitte söin 10pv antibioottikuurin kun oli molemmissa korvissa tulehdukset + muut perusoireet siihen päälle. Nyt tuppaa tulemaan samoja oireita, ei hyvä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom